"viritetyt mopot"

tykki mopo

Voi hitto näitä uusavuttomia nuoria ajaa "tuuuning autoilla" ja roskaa kadut näsissä mäkki roskilla ja ajaa ns. "viritetyillä" mopoilla. Äänenvaimentajan poisto moposta ei tee siitä yhtään "tykimpää" vaan tekee siitä ihan naurettavan. Ääni on kuin maailmanloppu mutta ei kulje mihinkään. Ennen oli ennen... ja mopot kulki toista sataa viritettynä. En toki hyväksy sitä mutta turha sitä vaimentajaa siitä irti ruuvata kun ei auta mitään ja ärsyttää vain muita (ehkä tarkoituskin).
PS. Laittakaa myös mopopojat häiriönpoistaja jos tiedätte mikä se on.

11

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turiset

      tuuning autot on säälittäviä!!!!

      • hah, hah, hah!

        Poika joka on jäänyt sinne varhaisteini ajoille himoitsee jotain tuning roskaa jolla on epämielyttävä ajaakkin, mutta kun se näyttää niin hyvälle??? Näyttää NAURETTAVALTA!


      • Aikoinaan
        hah, hah, hah! kirjoitti:

        Poika joka on jäänyt sinne varhaisteini ajoille himoitsee jotain tuning roskaa jolla on epämielyttävä ajaakkin, mutta kun se näyttää niin hyvälle??? Näyttää NAURETTAVALTA!

        Kun joku kirjoitti tuning roskasta että: Poika ei ollut päässyt lentokouluun niin hommasi tuning auton jossa on paljon mittareita :) Onneksi meistä jokainen (toivottavasti) kasvaa tämän vaiheen yli, mutta jokainen ajallaan :)


      • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        hah, hah, hah! kirjoitti:

        Poika joka on jäänyt sinne varhaisteini ajoille himoitsee jotain tuning roskaa jolla on epämielyttävä ajaakkin, mutta kun se näyttää niin hyvälle??? Näyttää NAURETTAVALTA!

        Itse haaveilit 18v finninaamaisena että isä ostais sulle mopon.
        Fiillarin sait,ja nyt oot kade oman poikasi haaveille.
        Pääasia että nuorisolla on haaveita ja tuninki vehkeiden kassa oppii rassaamaan ja saa kavereita.Parempi se on autolla kurvailla kun juoda rahansa
        Kyllä minuakin vähän niiden jutut naurattaa,mutta pääasiassa tämä tunninki porukka on mukavaa sakkia.
        Mitä roskaamiseen tulee,niin heset ja mäkkärit boikottiin.Nehän sen saasteroskan tuottaa.
        Ennen oli vaan lihapiirakka ja leivinpaperi.
        Elämme nykyaikaa,ja nuorisokin kasvaa joskus aikuisksi ja hukkuu paskaan.


      • Ostanut
        rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Itse haaveilit 18v finninaamaisena että isä ostais sulle mopon.
        Fiillarin sait,ja nyt oot kade oman poikasi haaveille.
        Pääasia että nuorisolla on haaveita ja tuninki vehkeiden kassa oppii rassaamaan ja saa kavereita.Parempi se on autolla kurvailla kun juoda rahansa
        Kyllä minuakin vähän niiden jutut naurattaa,mutta pääasiassa tämä tunninki porukka on mukavaa sakkia.
        Mitä roskaamiseen tulee,niin heset ja mäkkärit boikottiin.Nehän sen saasteroskan tuottaa.
        Ennen oli vaan lihapiirakka ja leivinpaperi.
        Elämme nykyaikaa,ja nuorisokin kasvaa joskus aikuisksi ja hukkuu paskaan.

        Omat mopot ja autot! Parempi kyllä laitta rahat autoiluun kuin esim. Mainitsemaasi ryyppäämiseen. Välillä vaan nauratta tämä tuning kaverit kun ollaan niin äijää, niin äijää...


      • Ollaan ihan
        Ostanut kirjoitti:

        Omat mopot ja autot! Parempi kyllä laitta rahat autoiluun kuin esim. Mainitsemaasi ryyppäämiseen. Välillä vaan nauratta tämä tuning kaverit kun ollaan niin äijää, niin äijää...

        Kakaroita!


    • mekaanikko

      olet kun tiedät mikä mäkätin tulpan hattu on. Minä tiedän että sinä et tiedä sen jo toi vuodatus & kyseen-alastaminen & ennen ei nyt tiedetä "maailman loppu" tulee 2012 H-vetisså tavataan.

    • kevätkumpulainen

      Mopohäiriöt olisi helppo kitkeä pois, ainakin väliaikaisesti: Uusitaan vakuutuskilpien väri ja uudet kilvet jaetaan katsastusasemilta. Sieltä ne saisi sen jälkeen, kun mopoa on käytetty testipenkissä.
      Ratsioissa kelvottomiksi havaitut mopot olisi heti takavarikoitava ja romutettava. Niin tehdään muuallakin maailmassa.

      • ovat olleet -60 luvulta asti nuorten suosiossa ja aikuisten kiusana sekä viriteltynä enempi tai vähempi. Poliisi joskus ratsaa niitä ja aikuiset maksaa sakot. Näin se aina on mennyt, siis siitä asti kun mopoja on ollut.


      • edellinen
        enoc kirjoitti:

        ovat olleet -60 luvulta asti nuorten suosiossa ja aikuisten kiusana sekä viriteltynä enempi tai vähempi. Poliisi joskus ratsaa niitä ja aikuiset maksaa sakot. Näin se aina on mennyt, siis siitä asti kun mopoja on ollut.

        Muutama päivä sitten ajelin vähän reilua kuuttakymppiä kuudenkympin alueella autollani. Nuori likka poninhäntineen ajoi edelläni skootterimopollaan vähän kovempaa. Vanhemmat ne katkenneet luut ja haljenneet kallot lopulta maksavat, sakkojen ohella. Murskaantunut lonkka maksaa (jollekin) miljoonan tai kaksi. Se mopon hävittäminen olis paljon halvempi keino.


    • vaari'

      Poliisin varusteisiin lisätään voimapihdit, joilla litistetään pakoputken käyrä litteäksi. Jätetään aukkoa senverran että mopoilija pääsee hiljaisella nopeudella ja äänellä kotiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe