"viritetyt mopot"

tykki mopo

Voi hitto näitä uusavuttomia nuoria ajaa "tuuuning autoilla" ja roskaa kadut näsissä mäkki roskilla ja ajaa ns. "viritetyillä" mopoilla. Äänenvaimentajan poisto moposta ei tee siitä yhtään "tykimpää" vaan tekee siitä ihan naurettavan. Ääni on kuin maailmanloppu mutta ei kulje mihinkään. Ennen oli ennen... ja mopot kulki toista sataa viritettynä. En toki hyväksy sitä mutta turha sitä vaimentajaa siitä irti ruuvata kun ei auta mitään ja ärsyttää vain muita (ehkä tarkoituskin).
PS. Laittakaa myös mopopojat häiriönpoistaja jos tiedätte mikä se on.

11

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turiset

      tuuning autot on säälittäviä!!!!

      • hah, hah, hah!

        Poika joka on jäänyt sinne varhaisteini ajoille himoitsee jotain tuning roskaa jolla on epämielyttävä ajaakkin, mutta kun se näyttää niin hyvälle??? Näyttää NAURETTAVALTA!


      • Aikoinaan
        hah, hah, hah! kirjoitti:

        Poika joka on jäänyt sinne varhaisteini ajoille himoitsee jotain tuning roskaa jolla on epämielyttävä ajaakkin, mutta kun se näyttää niin hyvälle??? Näyttää NAURETTAVALTA!

        Kun joku kirjoitti tuning roskasta että: Poika ei ollut päässyt lentokouluun niin hommasi tuning auton jossa on paljon mittareita :) Onneksi meistä jokainen (toivottavasti) kasvaa tämän vaiheen yli, mutta jokainen ajallaan :)


      • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        hah, hah, hah! kirjoitti:

        Poika joka on jäänyt sinne varhaisteini ajoille himoitsee jotain tuning roskaa jolla on epämielyttävä ajaakkin, mutta kun se näyttää niin hyvälle??? Näyttää NAURETTAVALTA!

        Itse haaveilit 18v finninaamaisena että isä ostais sulle mopon.
        Fiillarin sait,ja nyt oot kade oman poikasi haaveille.
        Pääasia että nuorisolla on haaveita ja tuninki vehkeiden kassa oppii rassaamaan ja saa kavereita.Parempi se on autolla kurvailla kun juoda rahansa
        Kyllä minuakin vähän niiden jutut naurattaa,mutta pääasiassa tämä tunninki porukka on mukavaa sakkia.
        Mitä roskaamiseen tulee,niin heset ja mäkkärit boikottiin.Nehän sen saasteroskan tuottaa.
        Ennen oli vaan lihapiirakka ja leivinpaperi.
        Elämme nykyaikaa,ja nuorisokin kasvaa joskus aikuisksi ja hukkuu paskaan.


      • Ostanut
        rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Itse haaveilit 18v finninaamaisena että isä ostais sulle mopon.
        Fiillarin sait,ja nyt oot kade oman poikasi haaveille.
        Pääasia että nuorisolla on haaveita ja tuninki vehkeiden kassa oppii rassaamaan ja saa kavereita.Parempi se on autolla kurvailla kun juoda rahansa
        Kyllä minuakin vähän niiden jutut naurattaa,mutta pääasiassa tämä tunninki porukka on mukavaa sakkia.
        Mitä roskaamiseen tulee,niin heset ja mäkkärit boikottiin.Nehän sen saasteroskan tuottaa.
        Ennen oli vaan lihapiirakka ja leivinpaperi.
        Elämme nykyaikaa,ja nuorisokin kasvaa joskus aikuisksi ja hukkuu paskaan.

        Omat mopot ja autot! Parempi kyllä laitta rahat autoiluun kuin esim. Mainitsemaasi ryyppäämiseen. Välillä vaan nauratta tämä tuning kaverit kun ollaan niin äijää, niin äijää...


      • Ollaan ihan
        Ostanut kirjoitti:

        Omat mopot ja autot! Parempi kyllä laitta rahat autoiluun kuin esim. Mainitsemaasi ryyppäämiseen. Välillä vaan nauratta tämä tuning kaverit kun ollaan niin äijää, niin äijää...

        Kakaroita!


    • mekaanikko

      olet kun tiedät mikä mäkätin tulpan hattu on. Minä tiedän että sinä et tiedä sen jo toi vuodatus & kyseen-alastaminen & ennen ei nyt tiedetä "maailman loppu" tulee 2012 H-vetisså tavataan.

    • kevätkumpulainen

      Mopohäiriöt olisi helppo kitkeä pois, ainakin väliaikaisesti: Uusitaan vakuutuskilpien väri ja uudet kilvet jaetaan katsastusasemilta. Sieltä ne saisi sen jälkeen, kun mopoa on käytetty testipenkissä.
      Ratsioissa kelvottomiksi havaitut mopot olisi heti takavarikoitava ja romutettava. Niin tehdään muuallakin maailmassa.

      • ovat olleet -60 luvulta asti nuorten suosiossa ja aikuisten kiusana sekä viriteltynä enempi tai vähempi. Poliisi joskus ratsaa niitä ja aikuiset maksaa sakot. Näin se aina on mennyt, siis siitä asti kun mopoja on ollut.


      • edellinen
        enoc kirjoitti:

        ovat olleet -60 luvulta asti nuorten suosiossa ja aikuisten kiusana sekä viriteltynä enempi tai vähempi. Poliisi joskus ratsaa niitä ja aikuiset maksaa sakot. Näin se aina on mennyt, siis siitä asti kun mopoja on ollut.

        Muutama päivä sitten ajelin vähän reilua kuuttakymppiä kuudenkympin alueella autollani. Nuori likka poninhäntineen ajoi edelläni skootterimopollaan vähän kovempaa. Vanhemmat ne katkenneet luut ja haljenneet kallot lopulta maksavat, sakkojen ohella. Murskaantunut lonkka maksaa (jollekin) miljoonan tai kaksi. Se mopon hävittäminen olis paljon halvempi keino.


    • vaari'

      Poliisin varusteisiin lisätään voimapihdit, joilla litistetään pakoputken käyrä litteäksi. Jätetään aukkoa senverran että mopoilija pääsee hiljaisella nopeudella ja äänellä kotiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe