kertokaa äkkiä miten se 3 vanhaa dementoitunutta sisarusta menee! en muista muuta kuin että se yks ei muistanut oliko menossa rappuja alas vai ylös. se sopis ny vaan yhteen tilanteeseen/perheeseen just nappiin
3 vanhaa sisarusta
4
9435
Vastaukset
- 4. sisarus
yksi meni alas, yksi ylös, yksi eksyi. OMG LOL
- se toinen
Kaikista vanhin sisar oli laskenut yläkerran ammeeseen vettä ja riisuuntui, huusii kuitenkin alakerrassa oleville siskoilleen. Hei! Olenko minä menossa ammeeseen vai tulossa ammeesta? Toiseksi vanhin siskoista huuti hänelle vastauksen. Odota, minä tulen katsomaan! Toinen siskoista meni portaita ylöspäin, mutta päästyään puolitasanteelle huusi alakerrassa olevalle nuoremmalle siskolleen. Hei! Olenko minä menossa ylös vai tulossa alas näitä portaita? Johon keittiössä oleva kolmas siskoksista tuumasi. Toivottavasti minusta ei tule yhtä hajamielistä kuin noista kahdesta siskosta ja samalla koputti pöydän kannen puista alaosaa... huutaen portaissa olevalle siskolleen. Odota, tulen katsomaan sinua kunnes käyn ensin katsomassa kuka koputtaa ulko-oveen!
- vitsi
hyvä vitsi ;)
- dädpdpdpdpdpdpdpdpdädädädäd...
ööööööööööööööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342