Siikaranta Porin Reposaaressa

Positiivisesti yllättynyt

Tämä 12km Yyterin dyyneiltä sijaitseva camping yllätti meidät todella positiivisesti. Siistit, tilavat leirintämökit ja hyvät peitot & tyynyt, wc&suihkutilat todella hyvin siivotut. Erityismaininta upealle aavan meren näköalalle lähes jokaisen mökin terassilta. Pieni, mutta asiallinen paikka, todella ystävällinen palvelu. Hyvä vaihtoehto Yyteri-campingille!!

7

6392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syysmatka

      KÄVIMME ELÄKELÄIS BUSSILASTILLA SYÖMÄSSÄ OLTIIN HYVIN EPÄILEVIÄ VALINNASTA,PERILLÄ ODOTTI TODELLINEN YLLÄTYS YSTÄVÄLLINEN HENKILÖKUNTA,OIKEIN SIISTI JA VIIHTYISÄ RAVINTOLA
      BITZZAT OLI TODELLA HYVIÄ JA MAUKKAITA,JÄIPÄ HYVÄ MIELI JA PORUKAT TYKKÄSI,VAIKKA MONI EI OLUT SYÖNYT BIZZAA OLLENKAAN,HYVÄÄ EI TARVITSE MAINOSTAA.KIITOS SEMMILÄ.

    • Nimetön

      Itsekin ihastuin paikkaan.Pieni paikka luonnon keskellä! Voittaa yyterin hälinän monin verroin! Poikkean toistenkin ja voin suositella rauhallisuudesta ja luonnosta pitäville matkailijoille! T.Juki

    • matkakoti

      Paikka oli mahtava kallioineen, hinnat korotettu(oli jatsien aika, emmekä tienneet) ja liput saloissa KOKO YÖN!!!!!!!!!!!!!

      • eipä paljon nukuttu

        Olemme vierailleet useamman kerran Siikarannassa, ja paikkahan on ihan mahtava noin niinkuin nähtävyytensä ja meren ansiosta. Pesutilatkin ihan ok. Mutta kovin oli yöllä rauhatonta, vaikka oli tavallinen kesä viikonloppu. Eipä paljon nuoriso paljon hiljaisuudesta välittänyt.


    • 3 yötä

      Olen ollut 16 eri Camping-alueella ja täytyy todeta että tämä on ollut niistä tähänastisesti paras! Ei mitään moittimista. Maisemat ovat huikeat, keskellä metsää mutta silti meren rannassa ja Sale kävelymatkan päässä. Ei myöskään pahan hintainen. Ja yöllä oli kyllä ihan rauhallista.

    • Anonyymi

      Mökki varattu helmikuussa. Tulimme klo 14.50 infoon. Sanottiin että klo 16 pääsee mökkiin. Kulutimme aikaa tunti. Klo 16 tulomme respaan yrittämään uudestaan ei ole mökkiä siivottu vielä, vaikka tulo aika on klo 16. Olemme tosi pettyneitä. Odotimme aikamme kunnes saatiin avain jo etukäteen maksettuun mökkiin. Vähän meinas käämit palaa kun oltiin ajettu 400 km ja Tällainen tilanne. Emme tule koskaan enää tälle leirintäalueelle, kierrämme kaukaa. Kun mökin seinässä on teksti. Majoittuja: - vie roskat. tiskaa astiat , tyhjennä jääkaappi , lakaise lattia. Mitä siivoojille kuuluu, kun mökistä on poistuttava klo 12 on neljä tuntia aikaa "siivota"( mitä siivota) että matkaaja pääsee mökkiin. PETTYNYT LOMALAINEN

      • Anonyymi

        Sellaista se on Länsi-Suomessa, missä kaikki hoidetaan "pilkulleen pykälän mukaan".
        Mutta kun olen Kesälahdella ja tulen vähän liian aikaisin, niin saan mökin avaimen
        kyllä haltuun ja samalla toivotukset hyvästä viihtymisestä.
        Katsos kun Itä-Suomessa ei nipoteta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe