kaikki tytöt huom jotka haluaisittte seurustella kunnon rait

mä vaa

jep olen 27.10 eli koht 28 tarvin jonkun joka halii ja pitää must hyvän huolen et pety

43

2073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut tietämään... =)

Mitäs tarjottavaa sulla ois? Ja mitä sä vaadit naiseltas...ikä, pituus yms.???

• poju 73

mä antaisin halia seuraa ja ystävyyttä sydäntä en särkisi ikänä ikää sais olla 18-...
        haluan tutustua
        mitä sinä?

• poju73

pituudel ja painol ei o merkityst
        en vaadi mitää erikoist se et olet rtehellinen

• Mä -78
        poju 73 kirjoitti:

mä antaisin halia seuraa ja ystävyyttä sydäntä en särkisi ikänä ikää sais olla 18-...
        haluan tutustua
        mitä sinä?

Kuulostat ihan satujen prinssiltä... miten voit luvata ettet särkis sydäntäni? Noh, mistäs päi Suomee sä oot ees?
        Mä kaipaisin miestä, joka on aito oma itsensä, johon voi luottaa ja jolle voi avautua ja joka osais myös puhua ja pussata, en siis hae sitä perinteistä suomalaista miestä, mutta suomalaista kuitenkin! Sellaista miestä, joka ei petä eikä lyö...löytyykös vai vaadinko liikaa?

• poju73
        Mä -78 kirjoitti:

Kuulostat ihan satujen prinssiltä... miten voit luvata ettet särkis sydäntäni? Noh, mistäs päi Suomee sä oot ees?
        Mä kaipaisin miestä, joka on aito oma itsensä, johon voi luottaa ja jolle voi avautua ja joka osais myös puhua ja pussata, en siis hae sitä perinteistä suomalaista miestä, mutta suomalaista kuitenkin! Sellaista miestä, joka ei petä eikä lyö...löytyykös vai vaadinko liikaa?

löytyy en ikänä hakkaisi ketää olen satujen prinssi olen ihan oma itteni vaik se ei ole suomalaisen tapa ainakaa miesten osaan sanoa tunteeni
        jos rakastan sua sanon sen heti
        et pety jos otat muhu yhteyden

• tytölle vastaus
        Mä -78 kirjoitti:

joo olen porist

• Mä-78
        tytölle vastaus kirjoitti:

joo olen porist

Siis oot sä oikeesti Porist? Mä oon sieltä kotosin, oikeesti oon, mut asunu pian 3 vuotta muualla, käyn kyllä suht usein siellä...

• vastaan sun viestiin olen se a
        Mä-78 kirjoitti:

Siis oot sä oikeesti Porist? Mä oon sieltä kotosin, oikeesti oon, mut asunu pian 3 vuotta muualla, käyn kyllä suht usein siellä...

joo kyl se totta on kirjoita mulle sähkikseen [email protected]
        vai käyt usein porissa

• Mä-78
        vastaan sun viestiin olen se a kirjoitti:

joo kyl se totta on kirjoita mulle sähkikseen [email protected]
        vai käyt usein porissa

Kerro ny itestäs jotain enemmän, niin päätän sitten otanko sähköpostin kautta yhteyttä...Ja käyn Poris yleensä vähintään pari kertaa kuus, joskus useemminki!

• vastaa sulle
        Mä-78 kirjoitti:

Kerro ny itestäs jotain enemmän, niin päätän sitten otanko sähköpostin kautta yhteyttä...Ja käyn Poris yleensä vähintään pari kertaa kuus, joskus useemminki!

joo olen pia 28 luonteeltani olen iloinen mukava keskustelutaitoinen pituus o 173,5/68,8
        mitä haluat vielä tietää?

• Mä-78
        vastaa sulle kirjoitti:

joo olen pia 28 luonteeltani olen iloinen mukava keskustelutaitoinen pituus o 173,5/68,8
        mitä haluat vielä tietää?

silmien väri ja hiusten pituus ja väri? Ja mitäs sä touhuut? Töissäkö? Vai koulun penkillä puurtamassa?

• vastaa sulle
        Mä-78 kirjoitti:

silmien väri ja hiusten pituus ja väri? Ja mitäs sä touhuut? Töissäkö? Vai koulun penkillä puurtamassa?

silmien väri siniharmaat
        olen nyt työtön mut yritän hakea saloon nokialle.entä sinä?mitä muuta haluat tietää musta!

• lisäys
        Mä-78 kirjoitti:

joo hiuste pituus aika lyhkäset

• Mä-78
        vastaa sulle kirjoitti:

silmien väri siniharmaat
        olen nyt työtön mut yritän hakea saloon nokialle.entä sinä?mitä muuta haluat tietää musta!

Työttömänä kans, valmistunu vast about kuukaus sit, sijaisuuksia ootellen =) Vai Saloo oot aatellu suunnistaa...tuttu paikka, siellä veliki o ollu töis! Toivottavasti lykästää! Niih, et vastannut kysymykseen, et minkä pituset ja väriset hiukset sulla on?

• korjaus
        Mä-78 kirjoitti:

Työttömänä kans, valmistunu vast about kuukaus sit, sijaisuuksia ootellen =) Vai Saloo oot aatellu suunnistaa...tuttu paikka, siellä veliki o ollu töis! Toivottavasti lykästää! Niih, et vastannut kysymykseen, et minkä pituset ja väriset hiukset sulla on?

joo punamustat ja lyhyet

• Mä-78
        korjaus kirjoitti:

joo punamustat ja lyhyet

haluatko lapsia? Naimisiin? Millasta naista sä etit...kai sulla nyt jotain vaatimuksia/toiveita on?

• vastaa sulle
        Mä-78 kirjoitti:

haluatko lapsia? Naimisiin? Millasta naista sä etit...kai sulla nyt jotain vaatimuksia/toiveita on?

joo kyl mä joskus lapsia hankin ne o ihania ja sit naisista ei mul ny o vaatimuksia naiste suhtee kunhan nainen pitää musta tällaisenaan ku mä olen sisäinen kauneus on pääasia vaik ei se ulkoinenkaan pahitteeks ole kaikki naiset o eräällä tavalla kauniita.entä sä?kelpaisinko sulle??

• Mä-78
        vastaa sulle kirjoitti:

joo kyl mä joskus lapsia hankin ne o ihania ja sit naisista ei mul ny o vaatimuksia naiste suhtee kunhan nainen pitää musta tällaisenaan ku mä olen sisäinen kauneus on pääasia vaik ei se ulkoinenkaan pahitteeks ole kaikki naiset o eräällä tavalla kauniita.entä sä?kelpaisinko sulle??

No, totkai mä lapsii haluun ja monta, joskus oon aatellu et jopa 4, mut sen aika näyttää...ei se aina haluamisesta oo kii, valitettavasti! Ja kai sitä naimisiinki ois kiva mennä, ei tosin mitekää pakollist, mut kuka tietää.
        No, mikset kelpaisi...jos kiinnostaa ni pistä mailia tulemaa:
        [email protected] ja kerro itestäs kaikki maholline, kaikki kiinnostaa varmasti!

• vastaa sinulle:)
        Mä-78 kirjoitti:

No, totkai mä lapsii haluun ja monta, joskus oon aatellu et jopa 4, mut sen aika näyttää...ei se aina haluamisesta oo kii, valitettavasti! Ja kai sitä naimisiinki ois kiva mennä, ei tosin mitekää pakollist, mut kuka tietää.
        [email protected] ja kerro itestäs kaikki maholline, kaikki kiinnostaa varmasti!

asia selvä mä kerron sulle vähä enemmä
        sähkiksessä.hlaus ja hellä rutistus sinulle:O

• vastaa vielä tämän
        Mä-78 kirjoitti:

mä e saa sit millää mailia sulle toho osoitteeseen mut kirjoita mul [email protected] jos vaiks onnistuisit

• Mä-78
        vastaa vielä tämän kirjoitti:

mä e saa sit millää mailia sulle toho osoitteeseen mut kirjoita mul [email protected] jos vaiks onnistuisit

osote o kyl iha oikee...

• Mä-78
        Mä-78 kirjoitti:

osote o kyl iha oikee...

kyl mä ainakin pystyn toho osotteesee postii lähettää toisest sähköpostist eli...=)

• vastaa
        Mä-78 kirjoitti:

kyl mä ainakin pystyn toho osotteesee postii lähettää toisest sähköpostist eli...=)

ok?

• Mä-78
        vastaa kirjoitti:

ok?

Siis jos mä pystyn lähettää sähköpostii siihe osotteesee, ni pystyt säkin aivan varmasti...Hali sulle!

• Vai?
        Mä-78 kirjoitti:

Siis jos mä pystyn lähettää sähköpostii siihe osotteesee, ni pystyt säkin aivan varmasti...Hali sulle!

taidat kyl ol feikki, ainakin siltä tuntuu...

• as

Mitä tota nuorten palstaa oon seurannu niin sulla taitaa toi yläikäraja olla 20. Ootko ajatellu että heistä ei ehkä löydy sitä mitä haet??

• poju73

ei välttämäti kaikki käy

• as
        poju73 kirjoitti:

ei välttämäti kaikki käy

Jos kävis niin olisit jo epätoivoinen... Mutta hyvä näin.

• joo
        as kirjoitti:

Jos kävis niin olisit jo epätoivoinen... Mutta hyvä näin.

en ole epätoivoinen jos vaik sinut saisin

• as
        joo kirjoitti:

en ole epätoivoinen jos vaik sinut saisin

Joo... mua ei eiepätoivoset ole ikinä kiinnostanu... mutta jos kerrot itsestäsi jotain niin voin harkita...;)

• Ihmettelen vaan =)
        as kirjoitti:

Joo... mua ei eiepätoivoset ole ikinä kiinnostanu... mutta jos kerrot itsestäsi jotain niin voin harkita...;)

Kenelleköhän viestisi oli tarkoitettu?

• as
        Ihmettelen vaan =) kirjoitti:

Kenelleköhän viestisi oli tarkoitettu?

Oikeestaan tolle "joo":lle mutta tää keskustelu on muutenkin ihan sekava joten ihan miten vaan;)

• Mä vaan =)
        as kirjoitti:

Oikeestaan tolle "joo":lle mutta tää keskustelu on muutenkin ihan sekava joten ihan miten vaan;)

Mietin vaa, et missäköhän se alkuperäsen viestin kirjottaja luurailee...

• =oC

mitä SINÄ tarviit

• as

siis kuka??;)

• Mä vaan =)
        as kirjoitti:

siis kuka??;)

Toi -mä vaa-!

• mä sinulle kaiken annan

tarviin hellyyttä naista joka vois tehä mut onelliseks kirjoita [email protected] kerron lisää

• as
        mä sinulle kaiken annan kirjoitti:

tarviin hellyyttä naista joka vois tehä mut onelliseks kirjoita [email protected] kerron lisää

Kenelleköhän olit tän tarkottanu?? Eikö se, kenen kanssa aikaisemmin juttelit, tärpännytkään??

• poju
        as kirjoitti:

Kenelleköhän olit tän tarkottanu?? Eikö se, kenen kanssa aikaisemmin juttelit, tärpännytkään??

ei se oli sulle jos kiinnostaa!!

• Haluis tietää =)

onks -poju 73- ja -mä vaa- sama vai eri henkilö???

• se ja sama alkuperäinen

sama henkilö!

• Viivi
        se ja sama alkuperäinen kirjoitti:

sama henkilö!

Voisko enää sekavampaa olla..

• Ei oo totta ei!

joko sä oot tosi epätoivone, feikki tai hompsantuutti...osuinhan oikeaan, osuinhan... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      176
      5027
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      15
      1650
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1595
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      122
      1470
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1333
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      49
      1070
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1069
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      942
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      188
      911
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe