ei kantavia
unelmia
bittitaivaalla
vain julmia lupauksia
ryhdittömiä lauseita
liian usein kirjoitettuja
minä haluan
omaa unelmaani
käsin koskettaa
puhumalla tavoittaa
- ja rakastaa-
Bittiunelmia
21
477
Vastaukset
- kaaru
oot lapin likka
kunnon pusut
tiukat rutistukset
hellät katseet
niitä ei
bittitaivaalta tuu
siin sen arjen sit näkee
naamatusten:)))- Minänoita
arjen aatoksia
läppärin takaa
salaisia unelmia
ken kanssani jakaa
Kiitän sinua kaaru
ja keikkabussissa
taas tavataan,iloisesti
moikkaillaan!!
- lindalinda1
soon tämä
' minä haluan omaa unelmaani
käsin koskettaa
puhumalla tavoittaa
ja rakastaa '
Ihana.- Minänoita
Iloisia kiitoksia
sinulle täältä
bittitaivaan toiselta
puolelta!!
Töihin taas kohta
laahautuu räytynyt
noita!
- sohtrop
totta ja koskettavaa, pidin ;)
- Minänoita
musketööri minulta
ropisee kiitoksia!!
Hymyn kera!
- proferssorska
osaat kirjoittaa runoja!
- Minänoita
Sie se ossaat antaa
mieltä ylentävää palautetta!
Hymy sinulle ja kiitokset!
- runo64-1
...samalla kun tätä luin
niin kirjoitit joskus chat'sta.
sellaista se on virtailu maailmasta,
hyvin olet naulan kantaan osunut
ja hyvän kauniissa runossasi loppu
on huikaiseva,
pieni tärkeä toive suuressa maailmassa.
hyvä sienoita!!!!- Minänoita
Lapin näköisiä kiitoksia
sinulle lähettää noita!
Ja hymyn kera!
- Tapiontytteli
Bittiunelmat voivat ehkäpä eräänä päivänä olla oikeaksi muuttuneita käsinkosketeltavia unelmia
..kuka tietää...- Minänoita
Ilahtuneena palautteestasi
sinulle kiitoksen sanoja!
Bittimaailmassa kaikki voi hoitaa delete-napilla.
Kosketusta toiseen ihmiseen ei..Tämäth oli hyväth :))
Tarkkis- Minänoita
Sie se osaat taas laittaa
hoon ihan pärsiilleen ,
väährään kohthan!
Mutta ilahtuneena
lentosuukko sulle!
And thanks!
Miten hyvä ystävä,sais
bitit elämään livenä
omaan elämään
- rakastaa.- Minänoita
Siihen tarvitaan
pisara taikajuomaa,
lepakonsiipi uutetta
desilitra,kultatomua
hippunen ja taika alkaa
olla melkeis valmista
kauppatavaraa!!
Dolan kiitos ja ihanaa
kun pistäydyit! Minänoita kirjoitti:
Siihen tarvitaan
pisara taikajuomaa,
lepakonsiipi uutetta
desilitra,kultatomua
hippunen ja taika alkaa
olla melkeis valmista
kauppatavaraa!!
Dolan kiitos ja ihanaa
kun pistäydyit!Yritän aina silloin tällöin
pistäytyä,ettemme ala vierastaa
toisiamme...tokkopa siitä on
vaaraa.
Kivoja sadekelejä Sinulle.
minä
sormet
sokeina
lennän avaruudessa
en kohtaa sinua
menet
kaikkeuden reunaa
ja minä keskellä
mahdoton on mahdotonta
ja kaikkeus ääretön
se riittää
että tiedän
sinun olevan
saman taivaan alla
-rakastaen
(miä ole tullu hempeeks höperöks,,,
suonet anteeks, saarnaan sit joskus toiste)
Helvata, taisin tykätä tästä=)- Minänoita
Tippa tässä lirahtaa
linshiin ko sie nuin
alat hempeilheen..
Mie oon kyl sitä mielt
et tämmönen ei sovi meil,
anna olla viimonen kerta
tai saat vittalla sölkääs..
Mutt otettu oon ettäs
tiiät ja kiitän sinua
salaa tuliks selväx??
Pettuleipääpostisoottamassanoita!
- ...hermu...
Soma noitanainen,somalla runolla!
- Minänoita
minulle edelleen suuri
mysteeri..
Minä sinua kiitän ja
ehkä jonakin päivänä
salaisuutesi selviää???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530