Bittiunelmia

Minänoita

ei kantavia
unelmia
bittitaivaalla

vain julmia lupauksia
ryhdittömiä lauseita
liian usein kirjoitettuja

minä haluan
omaa unelmaani
käsin koskettaa
puhumalla tavoittaa

- ja rakastaa-

21

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      oot lapin likka
      kunnon pusut
      tiukat rutistukset

      hellät katseet
      niitä ei
      bittitaivaalta tuu

      siin sen arjen sit näkee
      naamatusten:)))

      • Minänoita

        arjen aatoksia
        läppärin takaa

        salaisia unelmia
        ken kanssani jakaa


        Kiitän sinua kaaru
        ja keikkabussissa
        taas tavataan,iloisesti
        moikkaillaan!!


    • lindalinda1

      soon tämä

      ' minä haluan omaa unelmaani
      käsin koskettaa
      puhumalla tavoittaa
      ja rakastaa '

      Ihana.

      • Minänoita

        Iloisia kiitoksia
        sinulle täältä
        bittitaivaan toiselta
        puolelta!!

        Töihin taas kohta
        laahautuu räytynyt
        noita!


    • sohtrop

      totta ja koskettavaa, pidin ;)

      • Minänoita

        musketööri minulta
        ropisee kiitoksia!!

        Hymyn kera!


    • proferssorska

      osaat kirjoittaa runoja!

      • Minänoita

        Sie se ossaat antaa
        mieltä ylentävää palautetta!

        Hymy sinulle ja kiitokset!


    • runo64-1

      ...samalla kun tätä luin
      niin kirjoitit joskus chat'sta.
      sellaista se on virtailu maailmasta,
      hyvin olet naulan kantaan osunut
      ja hyvän kauniissa runossasi loppu
      on huikaiseva,
      pieni tärkeä toive suuressa maailmassa.
      hyvä sienoita!!!!

      • Minänoita

        Lapin näköisiä kiitoksia
        sinulle lähettää noita!

        Ja hymyn kera!


    • Tapiontytteli

      Bittiunelmat voivat ehkäpä eräänä päivänä olla oikeaksi muuttuneita käsinkosketeltavia unelmia
      ..kuka tietää...

      • Minänoita

        Ilahtuneena palautteestasi
        sinulle kiitoksen sanoja!


    • Bittimaailmassa kaikki voi hoitaa delete-napilla.
      Kosketusta toiseen ihmiseen ei..Tämäth oli hyväth :))
      Tarkkis

      • Minänoita

        Sie se osaat taas laittaa
        hoon ihan pärsiilleen ,
        väährään kohthan!

        Mutta ilahtuneena
        lentosuukko sulle!

        And thanks!


    • Miten hyvä ystävä,sais
      bitit elämään livenä
      omaan elämään
      - rakastaa.

      • Minänoita

        Siihen tarvitaan
        pisara taikajuomaa,
        lepakonsiipi uutetta
        desilitra,kultatomua
        hippunen ja taika alkaa
        olla melkeis valmista
        kauppatavaraa!!

        Dolan kiitos ja ihanaa
        kun pistäydyit!


      • Minänoita kirjoitti:

        Siihen tarvitaan
        pisara taikajuomaa,
        lepakonsiipi uutetta
        desilitra,kultatomua
        hippunen ja taika alkaa
        olla melkeis valmista
        kauppatavaraa!!

        Dolan kiitos ja ihanaa
        kun pistäydyit!

        Yritän aina silloin tällöin
        pistäytyä,ettemme ala vierastaa
        toisiamme...tokkopa siitä on
        vaaraa.

        Kivoja sadekelejä Sinulle.


    • minä
      sormet
      sokeina

      lennän avaruudessa
      en kohtaa sinua

      menet
      kaikkeuden reunaa
      ja minä keskellä

      mahdoton on mahdotonta
      ja kaikkeus ääretön

      se riittää
      että tiedän
      sinun olevan
      saman taivaan alla

      -rakastaen

      (miä ole tullu hempeeks höperöks,,,
      suonet anteeks, saarnaan sit joskus toiste)

      Helvata, taisin tykätä tästä=)

      • Minänoita

        Tippa tässä lirahtaa
        linshiin ko sie nuin
        alat hempeilheen..

        Mie oon kyl sitä mielt
        et tämmönen ei sovi meil,
        anna olla viimonen kerta
        tai saat vittalla sölkääs..

        Mutt otettu oon ettäs
        tiiät ja kiitän sinua
        salaa tuliks selväx??

        Pettuleipääpostisoottamassanoita!


    • ...hermu...

      Soma noitanainen,somalla runolla!

      • Minänoita

        minulle edelleen suuri
        mysteeri..
        Minä sinua kiitän ja
        ehkä jonakin päivänä
        salaisuutesi selviää???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe