MITEN SOITETAAN KALIFORNIAAN ?!

apuakaivataan

Miten soitetaan Kaliforniaan, Los Anglesiin ? Tarvitaan numerot mitä laitetaan varsinaisen numeron eteen. Pitäisi soittaa tosi pian, hätätapaus. Kiitos vastauksista.

7

13166

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis kännykällä

kuten täälläkin niin kyllä puhelu menee perille. Samoin tekstari menee kuten Suomessa.

• keskilännestä

USA:n suunta on 001, sen perään paikallinen suuntanumero, jossa on kolme numeroa ja perään varsinainen numero, joka on seitsemän numeroa. Tuntemasi henkilö on varmaankin antanut suuntanumeron varsinaisen numeron yhteydessä. LA:n kokoisella alueella on useampia suuntanumeroita, joten pitää tietää tarkka asuinpaikka, jos numeroa joutuu etsimään.

• soitto

menee näin: 990-1-alueen suuntanumero-henkilön numero. Soitin juuri ja onnistui. Sinun on siis saatava sen alueen suuntanumero, missä ystäväsi asuu. 990 sijasta Suomessa on muitakin numeroja, jotka välittävät. Amerikan suunta ainakin kännykästä soitettaessa on 1.

• tjk

mikä on beverly hilsin suunta numero california249 beverly dr

• valley girl

Miksi et itse katso Googlesta? "Beverly Hills, CA area code."

Most likely 310.

• ApuaHakijoille

Beverly Hills toinen area code on 424.

• Anonyymi

Miten löydän nimellä puhelin numeron Californiaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe