pojat mitä mieltä :P

sanna ;P

elikkäs öö joo tää kuulostaa oudolta... :D
mut siis oon 14½ .v ja yritän aina laittaa kouluun mahd. herutus topin..rakastan herutella pojille ku aattelen et niil sit alkaa seisoon... :DDmulla on siis C-kupit ja no oon mä vähän pyöree mut kasvoilta ihan kaunis.. ;) ja sit haluisin ihan sikana ottaa joltain poskeen

22

3052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo'o.....

Ei kiinnosta itseään jakelevat pissislutkat.

• mayura

Nauroin. Mitähän tähän pitäisi sanoa? Lällällää, oon ottanu pojalta poskeen? Mulla on D/DD-kuppi, enkä itse tunne tarvetta herutella vastaantulijoille.

Tässä tosiasia. Olet puutteessa. Kukaan poika tuskin kiinnostuu sinusta, koska vaikutat jakarilta herutustoppeinesi.

• henu88
      • ihhihi

Pedofiili!!11

• niceday

Vastakohta, B-kupit ja useimmiten bändipaita, eikä mikään girliemallinen vaan semmonen normaali t-paita?

Hah... Kukin tavallaan! ;))

• ~Valtzu

Joo ei helvetti et repesin :DD En mie ainakaa ketää tommosta herutus lissuu haluis. Juu kyl miustakii tuntuu, et oot pahassa kalun puutteessa.

• mahtavaa

Siis tollanen on ihan mahtavaa! Kun totuushan on että kaikki pojat haluaa seksiä, kaikki ei vaan uskalla pyytää, ja aina ei tiedä haluuko tytöt. Kehotankin siis että tytöt tehkää alotteita rohkeesti!

• sanna ;P

joo otsikko kuseee
        mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään...

• yksvaann
        sanna ;P kirjoitti:

joo otsikko kuseee
        mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään...

Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
        Ole ihan normaaleis vaatteis.

• ololololollool
        yksvaann kirjoitti:

Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
        Ole ihan normaaleis vaatteis.

Tää oli paras! XDDDDDDDDDDDDD
        D
        d

d

• jos

haluat, mut kannattaa varoa tollasia henu88:n tyyppisiä pedofiileja. Mut joo, ei pojat/miehet sitä pahakseen laita jos tyttö pukeutuu vetävän näköisesti.

• m.b. (/miss-charlie)

ei ainakaan ne 30-vuotiaat ;p nehän ottas sut ihan mielellään!

mutta..

ei tässä muuta voi sanoa. :''D

ei vitsi oon niin hajoamisen partaalla just nyt. :D

O.O vou.

• rams

hei;) haluaisitko jutella enemmnä täst jutust jos haluut ni laita sähkpostii jotai kivaa;)

• ddddd3

SAKKOLIHAA SOO SOO

• girl9595

meillä koulussa pojat ainaki kylää, kaikkia jokka vähäkin heruttaa.

• resdy
    • Mua ei kyl herupaidat kiihota yhtää.. Varsinki ku exäni käytti niitä ni hävetti kulkee sen kans ku tissit roikkuu ulos paidast.....

• ohhoihhj

ee helevetti mikä itseään jakeleva lissu

• jeesjeees

herutus on just iha vitun siistii! Se on iha hullun kiihottavaa ku joku hyvännäköne tyttö heruttelee! :)

• maalaisjuntti-99

haha, nauroin. sori. :)

• Anonyymi

No jos oot läski ni ketää ei kiinnosta mut toddnnäkösesti sanot vaa ittees läskiks vaikka et oo.. mutta siis meiän luokal on pari huoraa jotka heruttaa ni kyllä rupee seisoo ja haluisin panna

• Voi nyt jumalalauta :D

Oot 14, sit ku oot aikuinen niin voit mennää huorii mihin vaan mut just nyt oot vielä lapsi/nuori :))
      Keskity

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe