elikkäs öö joo tää kuulostaa oudolta... :D
mut siis oon 14½ .v ja yritän aina laittaa kouluun mahd. herutus topin..rakastan herutella pojille ku aattelen et niil sit alkaa seisoon... :DDmulla on siis C-kupit ja no oon mä vähän pyöree mut kasvoilta ihan kaunis.. ;) ja sit haluisin ihan sikana ottaa joltain poskeen
pojat mitä mieltä :P
22
2981
Vastaukset
- joo'o.....
Ei kiinnosta itseään jakelevat pissislutkat.
- mayura
Nauroin. Mitähän tähän pitäisi sanoa? Lällällää, oon ottanu pojalta poskeen? Mulla on D/DD-kuppi, enkä itse tunne tarvetta herutella vastaantulijoille.
Tässä tosiasia. Olet puutteessa. Kukaan poika tuskin kiinnostuu sinusta, koska vaikutat jakarilta herutustoppeinesi. - henu88
Eipä kait tuo niin kamalan epänormaalia ole. mailaa. [email protected]
- ihhihi
Pedofiili!!11
- niceday
Vastakohta, B-kupit ja useimmiten bändipaita, eikä mikään girliemallinen vaan semmonen normaali t-paita?
Hah... Kukin tavallaan! ;))- ~Valtzu
Joo ei helvetti et repesin :DD En mie ainakaa ketää tommosta herutus lissuu haluis. Juu kyl miustakii tuntuu, et oot pahassa kalun puutteessa.
- mahtavaa
Siis tollanen on ihan mahtavaa! Kun totuushan on että kaikki pojat haluaa seksiä, kaikki ei vaan uskalla pyytää, ja aina ei tiedä haluuko tytöt. Kehotankin siis että tytöt tehkää alotteita rohkeesti!
- sanna ;P
joo otsikko kuseee
mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään... - yksvaann
sanna ;P kirjoitti:
joo otsikko kuseee
mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään...Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
Ole ihan normaaleis vaatteis. - ololololollool
yksvaann kirjoitti:
Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
Ole ihan normaaleis vaatteis.Tää oli paras! XDDDDDDDDDDDDD
D
d
d
- jos
haluat, mut kannattaa varoa tollasia henu88:n tyyppisiä pedofiileja. Mut joo, ei pojat/miehet sitä pahakseen laita jos tyttö pukeutuu vetävän näköisesti.
- m.b. (/miss-charlie)
ei ainakaan ne 30-vuotiaat ;p nehän ottas sut ihan mielellään!
mutta..
ei tässä muuta voi sanoa. :''D
ei vitsi oon niin hajoamisen partaalla just nyt. :D
O.O vou.
- rams
hei;) haluaisitko jutella enemmnä täst jutust jos haluut ni laita sähkpostii jotai kivaa;)
- ddddd3
SAKKOLIHAA SOO SOO
- girl9595
meillä koulussa pojat ainaki kylää, kaikkia jokka vähäkin heruttaa.
- resdy
mailaa vaaa [email protected]
Mua ei kyl herupaidat kiihota yhtää.. Varsinki ku exäni käytti niitä ni hävetti kulkee sen kans ku tissit roikkuu ulos paidast.....
- ohhoihhj
ee helevetti mikä itseään jakeleva lissu
- jeesjeees
herutus on just iha vitun siistii! Se on iha hullun kiihottavaa ku joku hyvännäköne tyttö heruttelee! :)
- maalaisjuntti-99
haha, nauroin. sori. :)
- Anonyymi
No jos oot läski ni ketää ei kiinnosta mut toddnnäkösesti sanot vaa ittees läskiks vaikka et oo.. mutta siis meiän luokal on pari huoraa jotka heruttaa ni kyllä rupee seisoo ja haluisin panna
Voi nyt jumalalauta :D
Oot 14, sit ku oot aikuinen niin voit mennää huorii mihin vaan mut just nyt oot vielä lapsi/nuori :))
Keskity
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261