elikkäs öö joo tää kuulostaa oudolta... :D
mut siis oon 14½ .v ja yritän aina laittaa kouluun mahd. herutus topin..rakastan herutella pojille ku aattelen et niil sit alkaa seisoon... :DDmulla on siis C-kupit ja no oon mä vähän pyöree mut kasvoilta ihan kaunis.. ;) ja sit haluisin ihan sikana ottaa joltain poskeen
pojat mitä mieltä :P
22
3028
Vastaukset
- joo'o.....
Ei kiinnosta itseään jakelevat pissislutkat.
- mayura
Nauroin. Mitähän tähän pitäisi sanoa? Lällällää, oon ottanu pojalta poskeen? Mulla on D/DD-kuppi, enkä itse tunne tarvetta herutella vastaantulijoille.
Tässä tosiasia. Olet puutteessa. Kukaan poika tuskin kiinnostuu sinusta, koska vaikutat jakarilta herutustoppeinesi. - henu88
Eipä kait tuo niin kamalan epänormaalia ole. mailaa. [email protected]
- ihhihi
Pedofiili!!11
- niceday
Vastakohta, B-kupit ja useimmiten bändipaita, eikä mikään girliemallinen vaan semmonen normaali t-paita?
Hah... Kukin tavallaan! ;))- ~Valtzu
Joo ei helvetti et repesin :DD En mie ainakaa ketää tommosta herutus lissuu haluis. Juu kyl miustakii tuntuu, et oot pahassa kalun puutteessa.
- mahtavaa
Siis tollanen on ihan mahtavaa! Kun totuushan on että kaikki pojat haluaa seksiä, kaikki ei vaan uskalla pyytää, ja aina ei tiedä haluuko tytöt. Kehotankin siis että tytöt tehkää alotteita rohkeesti!
- sanna ;P
joo otsikko kuseee
mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään... - yksvaann
sanna ;P kirjoitti:
joo otsikko kuseee
mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään...Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
Ole ihan normaaleis vaatteis. - ololololollool
yksvaann kirjoitti:
Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
Ole ihan normaaleis vaatteis.Tää oli paras! XDDDDDDDDDDDDD
D
d
d
- jos
haluat, mut kannattaa varoa tollasia henu88:n tyyppisiä pedofiileja. Mut joo, ei pojat/miehet sitä pahakseen laita jos tyttö pukeutuu vetävän näköisesti.
- m.b. (/miss-charlie)
ei ainakaan ne 30-vuotiaat ;p nehän ottas sut ihan mielellään!
mutta..
ei tässä muuta voi sanoa. :''D
ei vitsi oon niin hajoamisen partaalla just nyt. :D
O.O vou.
- rams
hei;) haluaisitko jutella enemmnä täst jutust jos haluut ni laita sähkpostii jotai kivaa;)
- ddddd3
SAKKOLIHAA SOO SOO
- girl9595
meillä koulussa pojat ainaki kylää, kaikkia jokka vähäkin heruttaa.
- resdy
mailaa vaaa [email protected]
Mua ei kyl herupaidat kiihota yhtää.. Varsinki ku exäni käytti niitä ni hävetti kulkee sen kans ku tissit roikkuu ulos paidast.....
- ohhoihhj
ee helevetti mikä itseään jakeleva lissu
- jeesjeees
herutus on just iha vitun siistii! Se on iha hullun kiihottavaa ku joku hyvännäköne tyttö heruttelee! :)
- maalaisjuntti-99
haha, nauroin. sori. :)
- Anonyymi
No jos oot läski ni ketää ei kiinnosta mut toddnnäkösesti sanot vaa ittees läskiks vaikka et oo.. mutta siis meiän luokal on pari huoraa jotka heruttaa ni kyllä rupee seisoo ja haluisin panna
Voi nyt jumalalauta :D
Oot 14, sit ku oot aikuinen niin voit mennää huorii mihin vaan mut just nyt oot vielä lapsi/nuori :))
Keskity
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983