Aihe

pojat mitä mieltä :P

sanna ;P

elikkäs öö joo tää kuulostaa oudolta... :D
mut siis oon 14½ .v ja yritän aina laittaa kouluun mahd. herutus topin..rakastan herutella pojille ku aattelen et niil sit alkaa seisoon... :DDmulla on siis C-kupit ja no oon mä vähän pyöree mut kasvoilta ihan kaunis.. ;) ja sit haluisin ihan sikana ottaa joltain poskeen

22

2362

Vastaukset

• Ei kiinnosta itseään jakelevat pissislutkat.

• Nauroin. Mitähän tähän pitäisi sanoa? Lällällää, oon ottanu pojalta poskeen? Mulla on D/DD-kuppi, enkä itse tunne tarvetta herutella vastaantulijoille.

Tässä tosiasia. Olet puutteessa. Kukaan poika tuskin kiinnostuu sinusta, koska vaikutat jakarilta herutustoppeinesi.

• Eipä kait tuo niin kamalan epänormaalia ole. mailaa. linkku88@jippii.fi

• Pedofiili!!11

• Vastakohta, B-kupit ja useimmiten bändipaita, eikä mikään girliemallinen vaan semmonen normaali t-paita?

Hah... Kukin tavallaan! ;))

• Joo ei helvetti et repesin :DD En mie ainakaa ketää tommosta herutus lissuu haluis. Juu kyl miustakii tuntuu, et oot pahassa kalun puutteessa.

• Siis tollanen on ihan mahtavaa! Kun totuushan on että kaikki pojat haluaa seksiä, kaikki ei vaan uskalla pyytää, ja aina ei tiedä haluuko tytöt. Kehotankin siis että tytöt tehkää alotteita rohkeesti!

• joo otsikko kuseee
        mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään...

• sanna ;P kirjoitti:

joo otsikko kuseee
        mut siis kun oikeesti en sillen halua jakaa enkä oo mitenkään muutenkaan pissis,oon aika hiljanen ja ihan hyvä koulussa (keskiarvo 8,7) joo leijun anteeks...mut siis kun en tajua itekkään mitä kiksejä saan heruttelemisesta :DD mut ei voi mitään...

Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
        Ole ihan normaaleis vaatteis.

• yksvaann kirjoitti:

Pahoja asioita on sattunut tytöille, jotka heruttaa. Aivan liikaa.
        Ole ihan normaaleis vaatteis.

Tää oli paras! XDDDDDDDDDDDDD
        D
        d

d

• haluat, mut kannattaa varoa tollasia henu88:n tyyppisiä pedofiileja. Mut joo, ei pojat/miehet sitä pahakseen laita jos tyttö pukeutuu vetävän näköisesti.

• ei ainakaan ne 30-vuotiaat ;p nehän ottas sut ihan mielellään!

mutta..

ei tässä muuta voi sanoa. :''D

ei vitsi oon niin hajoamisen partaalla just nyt. :D

O.O vou.

• hei;) haluaisitko jutella enemmnä täst jutust jos haluut ni laita sähkpostii jotai kivaa;)

• SAKKOLIHAA SOO SOO

• meillä koulussa pojat ainaki kylää, kaikkia jokka vähäkin heruttaa.

• mailaa vaaa lollipop-15@hotmail.com

• Mua ei kyl herupaidat kiihota yhtää.. Varsinki ku exäni käytti niitä ni hävetti kulkee sen kans ku tissit roikkuu ulos paidast.....

• ee helevetti mikä itseään jakeleva lissu

• herutus on just iha vitun siistii! Se on iha hullun kiihottavaa ku joku hyvännäköne tyttö heruttelee! :)

• haha, nauroin. sori. :)

• No jos oot läski ni ketää ei kiinnosta mut toddnnäkösesti sanot vaa ittees läskiks vaikka et oo.. mutta siis meiän luokal on pari huoraa jotka heruttaa ni kyllä rupee seisoo ja haluisin panna

• Voi nyt jumalalauta :D

Oot 14, sit ku oot aikuinen niin voit mennää huorii mihin vaan mut just nyt oot vielä lapsi/nuori :))
      Keskity

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      25463
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16379
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15130
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      12741
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      42
      1999