Kun lähetän siskolleni s-postia hän saa sen niin että luokittelee minun lähettämäni sähköpostin roskapostiksi. Ei muiden ei myöskään minulta lähteneet saa sitä noin . Mitä pitäisi tehdä että menee suoraan ?
Apu tarvitsen
sähö-posti
1
286
Vastaukset
- zxcvbnm
Vastaanottajan roskapostisuodatin luokittelee postisi roskaksi. Ilmeisesti olet lähettänyt (tai koneeseesi pesiytynyt haittaohjelma) sellaista että vastaanottaja on merkannut postisi roskaksi. Vastaanottajan pitää kaivaa postisi roskapostilaatikostaan ja merkata oikeaksi. Tällöin roskapostisuodatin oppii ettet olekaan roskapostittaja ja postisi tulee perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398