Kumera hakee asentajia. Viimeksi kun oli haku tarjosivat muistaakseni jotain 8-9€/h ja heidän maksimipalkka oli muka ammattilaisille vaan joku 12,40€/h. Voiko olla mahollista? Tekeekö joku tuolla töitä, no kai jos tykkää?
Kumera
13
4081
Vastaukset
- sit tee?
>>Tekeekö joku tuolla töitä,>>
ilmeisesti ei, jos paikka on taas auki :D
tuskin kukaan alta kympin jaksaa edes persettään sohvalta nostaa.. - kumeran kirjoilla
Ei sitä oo pakko suostua siihen mitä tarjotaan. Ei mullakaan oo peruspalkka ku se 12€ mut silti revin vuodessa melkein 50000€ että siitä voit lähtee jakamaan mun tunti liksaa....
- Enrico
Sä sit varmaan asut työmaalla...siitä vaan jos noin paljon tykkää!
- rakantajarape
Ei ole Kumeran palkat paljoa nousseet sitten vuoden-90.
- Sairaslomalainen
Huono palkka, mutta ei siellä mitään tarvii tehdäkään, monelle hyvä suojatyöpaikka!
- riksunvalittu
Paljonkohan ne maksaa mun kiusaamisesta? Aikanaan meikä velotti tunnin istunnosta perkeleesti ja nythän mulla onkin perkeleen hyvä eläke. Senhän nää vainoojat tietää, mutta ei tipu, ei.
- Anonyymi
Älkää jumalauta menkö töihin ikinä alle 18e/h eihän siitä jää kun paha mieli. Älkää anatko periksi.
- Anonyymi
Sanotta vaan jotta kissa se kiitoksella elää. Ei saa vajota alas. Herratkaan ei taivu me vielä.vähemmäm
- Anonyymi
Paskat liksat, paska mesta eikä mitään etuja !
- Anonyymi00011
Onko siellä mukava pomo?
- Anonyymi00012
Harva nykyään viittii töitä tehdä kun ei ole ihan pakko
- Anonyymi00013
Niin liki 20 v sitten. Mikäs on vuoden 2026 tuntiliksa?
- Anonyymi00014
Yyteetä ja lomautuksia pukkaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi683791Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo643524Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473207Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643020100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es532611Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362182Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa602012- 501937
- 511716