Kävin testaamassa softausta ja olisi mukava aloittaa
harrastus. aseeksi ajattelin ak-47 tapaista, kuten Cyman CM.031D tai joku muu sähkötoiminen. En vain ole varma sopiiko ase Bundeswehrin sotilaalle jos haluaa käydä pelaamassa jossain missä realistisuudellakin on väliä. Onko PK-seudulla muitakin softaustapahtumia, kuin Korpilammella ja Paloheinässä. Myös muut kohtuullisen ajomatkan päässä olevat pelipaikat kiinnostaa.
Aloittaminen?
10
1697
Vastaukset
- Reiska-
Aloitusaseen mallilla on kohtuullisen vähän merkitystä, sillä aloittajat ei vielä hae kovinkaan realistisia asukokonaisuuksia. Skenaariopeleissä on yleensä eritelty millä puvuilla ja aseilla pääsee peleihin. Viikonloppupeleissä kuten palohienässä ja korpilammella asukokonaisuudella ei ole mitään väliä.
Pääkaupunkiseudulla ei ole juuri muita pelipaikkoja kuin palohienä ja korpilampi, skenariopelejä voit taas katsella osoitteesta http://www.pelikalenteri.net/- sama miäs
Ajattelin tuota asu ase kokonaisuutta vain sillä että jos innostuisi lähtemään mukaan tuohon operation fatherland 2:n.
Kannattaako liittyä johonkin jäseneksi, jotta saisi tuotteita vähän edullisemmin.
Entä onko kokemusta muista lähialueella pelattavista viikonloppupeleistä, itse kävin kokeilemassa pelaamista Järvenpäässä.
- Akseli.s
Aloittelijoille tai kokeneemmille Suosittelisin Fa-mas f1. Tilasin sellaisen juuri itselleni muovisoltusta. (148e)
- m3tsAEp31kk0
Et voi olla tosissasi jos suosittelet Famasia. Siihen ei saa viritysosia eikä mitään muutakaan.
- ´Cyma
Onko Cyma hyvä merkki?Onko se paljon hunompi kuin marui?
- joku
Cyman asetta ei missään tapauksessa kannata ostaa. Kerran ostin Cyman valmistaman gekon joka ei kestäny mitää ja tehot lähti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Kannatan ostamaan sellaisen aseen jolla on hyvä valmistaja ja sitten tietenkin minkälaisen aseen haluaa. Suosittelen Classic Armyn ja Maruin aseita.
- sdfosdmosdfmf
joku kirjoitti:
Cyman asetta ei missään tapauksessa kannata ostaa. Kerran ostin Cyman valmistaman gekon joka ei kestäny mitää ja tehot lähti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Kannatan ostamaan sellaisen aseen jolla on hyvä valmistaja ja sitten tietenkin minkälaisen aseen haluaa. Suosittelen Classic Armyn ja Maruin aseita.
Cyman uudet pyssyt eli 200e maksavat www.milgear.fi sivustolla ovat erittäin laadukkaita ja koneistokin on kestävempi kuin maruin paskoissa. Sekä kuoret on terästä ja tukit puuta :). Suosittelen cyman cm042.
- softaaja123
sdfosdmosdfmf kirjoitti:
Cyman uudet pyssyt eli 200e maksavat www.milgear.fi sivustolla ovat erittäin laadukkaita ja koneistokin on kestävempi kuin maruin paskoissa. Sekä kuoret on terästä ja tukit puuta :). Suosittelen cyman cm042.
Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!
softaaja123 kirjoitti:
Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!
Josko kannattaisi hankkia tehokkain, ilman lupaa ostettavissa oleva ilmakäsiase (mikähän se olisi) tai sellainen tehokkaaksikin tituleerattu jousipyssy (merkki, malli), joka ladataan jalalla? Olen jo jemmannut safkaa tulevan varalta, mutta aseistautuminen itsepuolustukseksi ei liene koskaan pahasta täällä Suomessa, jossa ei ole samoja ihmisoikeuksia kuin US:ssa (saa ampua murtovarkaan, aseella osoittelevan, raiskaajan, omaan kotiin tunkeutujan, poliisi on POLIISI jne.), vähän niin kuin ostaisi valeriaanaa, vaikka sulla on jo zolpidemia ja dopiclonia yms...
- marui on lelupyssy
softaaja123 kirjoitti:
Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!
maruin aseet on muovia eli älä kajoo niihi ainoo minkä suositelisin ni on maruin vesuri 700ekee viriosat muuten maruilla voi heittää vesilintua,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483