Aloittaminen?

luuskap***a

Kävin testaamassa softausta ja olisi mukava aloittaa
harrastus. aseeksi ajattelin ak-47 tapaista, kuten Cyman CM.031D tai joku muu sähkötoiminen. En vain ole varma sopiiko ase Bundeswehrin sotilaalle jos haluaa käydä pelaamassa jossain missä realistisuudellakin on väliä. Onko PK-seudulla muitakin softaustapahtumia, kuin Korpilammella ja Paloheinässä. Myös muut kohtuullisen ajomatkan päässä olevat pelipaikat kiinnostaa.

10

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska-

      Aloitusaseen mallilla on kohtuullisen vähän merkitystä, sillä aloittajat ei vielä hae kovinkaan realistisia asukokonaisuuksia. Skenaariopeleissä on yleensä eritelty millä puvuilla ja aseilla pääsee peleihin. Viikonloppupeleissä kuten palohienässä ja korpilammella asukokonaisuudella ei ole mitään väliä.

      Pääkaupunkiseudulla ei ole juuri muita pelipaikkoja kuin palohienä ja korpilampi, skenariopelejä voit taas katsella osoitteesta http://www.pelikalenteri.net/

      • sama miäs

        Ajattelin tuota asu ase kokonaisuutta vain sillä että jos innostuisi lähtemään mukaan tuohon operation fatherland 2:n.
        Kannattaako liittyä johonkin jäseneksi, jotta saisi tuotteita vähän edullisemmin.
        Entä onko kokemusta muista lähialueella pelattavista viikonloppupeleistä, itse kävin kokeilemassa pelaamista Järvenpäässä.


    • Akseli.s

      Aloittelijoille tai kokeneemmille Suosittelisin Fa-mas f1. Tilasin sellaisen juuri itselleni muovisoltusta. (148e)

      • m3tsAEp31kk0

        Et voi olla tosissasi jos suosittelet Famasia. Siihen ei saa viritysosia eikä mitään muutakaan.


    • ´Cyma

      Onko Cyma hyvä merkki?Onko se paljon hunompi kuin marui?

      • joku

        Cyman asetta ei missään tapauksessa kannata ostaa. Kerran ostin Cyman valmistaman gekon joka ei kestäny mitää ja tehot lähti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Kannatan ostamaan sellaisen aseen jolla on hyvä valmistaja ja sitten tietenkin minkälaisen aseen haluaa. Suosittelen Classic Armyn ja Maruin aseita.


      • sdfosdmosdfmf
        joku kirjoitti:

        Cyman asetta ei missään tapauksessa kannata ostaa. Kerran ostin Cyman valmistaman gekon joka ei kestäny mitää ja tehot lähti heti ensimmäisten pelien jälkeen. Kannatan ostamaan sellaisen aseen jolla on hyvä valmistaja ja sitten tietenkin minkälaisen aseen haluaa. Suosittelen Classic Armyn ja Maruin aseita.

        Cyman uudet pyssyt eli 200e maksavat www.milgear.fi sivustolla ovat erittäin laadukkaita ja koneistokin on kestävempi kuin maruin paskoissa. Sekä kuoret on terästä ja tukit puuta :). Suosittelen cyman cm042.


      • softaaja123
        sdfosdmosdfmf kirjoitti:

        Cyman uudet pyssyt eli 200e maksavat www.milgear.fi sivustolla ovat erittäin laadukkaita ja koneistokin on kestävempi kuin maruin paskoissa. Sekä kuoret on terästä ja tukit puuta :). Suosittelen cyman cm042.

        Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!


      • softaaja123 kirjoitti:

        Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!

        Josko kannattaisi hankkia tehokkain, ilman lupaa ostettavissa oleva ilmakäsiase (mikähän se olisi) tai sellainen tehokkaaksikin tituleerattu jousipyssy (merkki, malli), joka ladataan jalalla? Olen jo jemmannut safkaa tulevan varalta, mutta aseistautuminen itsepuolustukseksi ei liene koskaan pahasta täällä Suomessa, jossa ei ole samoja ihmisoikeuksia kuin US:ssa (saa ampua murtovarkaan, aseella osoittelevan, raiskaajan, omaan kotiin tunkeutujan, poliisi on POLIISI jne.), vähän niin kuin ostaisi valeriaanaa, vaikka sulla on jo zolpidemia ja dopiclonia yms...


      • marui on lelupyssy
        softaaja123 kirjoitti:

        Joo että cyma on itsellä ollut ja moni muukin ase. Joten suuresti toivon ettette lankeisi cymaan! Surkea on!!!!!!!!!!! Maruit on varmoja ja tehokkaita. Itsellä on tällä hetkellä m16 vietnam. Se on tehokas varma ei ikinä mitään vikaa. Vakiona 190bb hicappi. Proairsoftissakin on nyt lipas kaupan päälle -tarjous. Sieltä itsekin hommasin reippaat puoli vuotta sitten. Ja tyytyväinen olen ollut. Itse monen aseen jälkeen tästä edes panostan akkuun! Mini akkuni kestivät vain parisataa kutia. Large kestää päiviä. Yöksi lautaukseen niin pelaat sillä kauan. Upea ase ja käytännöllinen mielestäni. Melkein Famasin hinnalla mikä taas on muovirunkoinen ja heikko tekoinen. Kahdella kaverilla sellainen ollut ja molemmat poks poks hajonnut. Panosta akkuun!

        maruin aseet on muovia eli älä kajoo niihi ainoo minkä suositelisin ni on maruin vesuri 700ekee viriosat muuten maruilla voi heittää vesilintua,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe