parolassa tästä rakennuksesta jossa toimi poliisi onko tyhjillään? siinä ikkunassa on merkillinen logo kolmesta ketjunsilmukasta muodostunut muuten ei elonmerkkejä kukahan mahtaa omistaa rakennuksen?
tietääkö
7
808
Vastaukset
- poliisitalo
Se taisi olla nykyään joku vapaamuurareiden kokoontumispaikka.
- sekin.
kuin jotkut "liiviherrat"
- muistelen
että vapaamuurareihin kelpuutettiin ennen vain vapaamuurariveljiä ja tuolla näkyy käyvän myös muurari siskoja
- Teppo motoman
sekin. kirjoitti:
kuin jotkut "liiviherrat"
MC-liivit eivät meinaa mitään pahaa.
Se on vain hyvien kavereiden yhteinen moottoripyörä toimintaa
kiinnostunut porukka.
Viettävät yhteisiä iltoja ja ajoja niin kuin suuremmalta osalta muutkin moottoripyöräharrastajat.Prosenttikerhot ovat erikseen ammattirikolliskerhoja..
- ole juuri
niitä "liiviherroja"...
- liivit?
onkohan työttömillä muurareilla nahkaasuja
- Remu Easy
liivit? kirjoitti:
onkohan työttömillä muurareilla nahkaasuja
Motoclub,motocykle club....ihan siistii MC,,on moottoripyörä klubeja eivät jengejä.
MC puolueettomat onhan noita mutta eivät haittaa.
Eivätkä haittaa minua kunhan ei vain auo päätään niin kuin muillekaan ihmisille
niin kyllä pärjää.
tervetuloa ajotapahtumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869