Lähdössä Kultahietikolle

slovakia

Onko kenelläkään mitään positiivistä kerrottavaa Kultahietikosta ja Hotelli Perlasta, kun tuntuu siltä että koko kohde on täynnä epäkohtia. Ainakin siltä tuntuu kun on lukenut näitä tarinoita täältä.

9

1971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j¤¤¤¤

Kultahietikko on ihan hyvä lomapaikka.
      Itsekkin lähdössä taas.
      Perla aika kaukana mäellä, huonokuntoisille(minä) pitkähkö nousu.
      Positiivista tietenkin se hieno ranta, ja hyviä ruokapaikkoja löytyy.
      Varnan kaupunki lähellä, siellä meripuisto, jossa ilmaiskonsertteja joskus.
      Varnassa myös ranta, hinnat huomattavasti halvemmat, kuin hietikolla, esim.rantalaverit ja varjot

• shiii

Kultahietikolla on käyty 3 kertaa ja aina on kaikki sujunu hyvin, ja paikasta ainakin itse pidän todella paljon. Perla hotellissa ei ole majoituttu, mutta sukulaisia on ja itse olen käynyt. Hyvä ja siisti hotelli ainakin omasta mielestä!

• löytyy

kahdesta kerrasta Kultahietikolla.Perlasta ei kokemusta.Olemme majoittuneet Ermassa.
      Meillä matkat sujuneet kaikin puolin ongelmitta ja olemme kokeneet saaneemme hyvää palvelua.
      Viime viikolla haittasi vain helle.
      Onneksi hotellissa oli hyvä ilmastointi.
      Olemme pitäneet paikasta ja voi olla,että sinne suuntaamme taas ensi kesänäkin.

• perla, suomeksi helmi

sijainti on hyvä, jos haluaa saada vähän yörauhaakin.
        perlaan menee aika moni suomalainen vuodesta toiseen, se on joku takuu hotellista.

• meunervo63

Kolme kertaa Perlassa ja yht 8 krt Kultarannikolla käyneenä voin suisitella Perlaa.Noi tarinat Perlan henkilökunnan "varastelusta" tuntuu aika uskomattomalta mutta ehkä joillakin on sattunut huono tuuri.Itse Kultarannikko on mielestäni "turistirysä" mut ranta on hieno.Kun hyppää taksiin ja ajaa vaikka maaseudulle tai Varnan kaupunkiin löytää jotakin muuta kuin turistikamaa/nähtävyyttä.Itse olen vähän tämmöine bailaajatyyppi mutta kyllä mun vanhemmat myäs tykkää käydä siellä

• slovakia

Sunnuntaina sitten lähdetään testaamaan Perla ja koko rannikko.

• toivottavasti

Kultahietikko miellyttää teitäkin.
        Rennolla lomafiiliksellä kun lähdette niin nautitte varmasti.
        "Kiristävä pipo" kannattaa jättää viimeistään Helsinki-Vantaalle ;)

• slovakia

takaisin, hotelli oli tähtiensä veroinen.Lämpöä riitti, palvelu ei enään näin kauden lopussa ihan huipussaan. Reissu meni hyvin, ei paskatauteia eikä muitakaan ongelmia. Taksikuskit ja sisäänheittäjät rasittavia.Ruoka ja oluet erittäin maistuvia.

• kiitos näistä tiedoista ite meen nyt sunnutaina tuonne perla hoteliin ja hietikolle.

hyvä tietää että hotelli on ok.

itellä eka reissu tuonne tulossa.

=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      58
      1351
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1128
    Aihe