Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lähdössä Kultahietikolle

slovakia

Onko kenelläkään mitään positiivistä kerrottavaa Kultahietikosta ja Hotelli Perlasta, kun tuntuu siltä että koko kohde on täynnä epäkohtia. Ainakin siltä tuntuu kun on lukenut näitä tarinoita täältä.

9

1916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j¤¤¤¤

      Kultahietikko on ihan hyvä lomapaikka.
      Itsekkin lähdössä taas.
      Perla aika kaukana mäellä, huonokuntoisille(minä) pitkähkö nousu.
      Positiivista tietenkin se hieno ranta, ja hyviä ruokapaikkoja löytyy.
      Varnan kaupunki lähellä, siellä meripuisto, jossa ilmaiskonsertteja joskus.
      Varnassa myös ranta, hinnat huomattavasti halvemmat, kuin hietikolla, esim.rantalaverit ja varjot

    • shiii

      Kultahietikolla on käyty 3 kertaa ja aina on kaikki sujunu hyvin, ja paikasta ainakin itse pidän todella paljon. Perla hotellissa ei ole majoituttu, mutta sukulaisia on ja itse olen käynyt. Hyvä ja siisti hotelli ainakin omasta mielestä!

    • löytyy

      kahdesta kerrasta Kultahietikolla.Perlasta ei kokemusta.Olemme majoittuneet Ermassa.
      Meillä matkat sujuneet kaikin puolin ongelmitta ja olemme kokeneet saaneemme hyvää palvelua.
      Viime viikolla haittasi vain helle.
      Onneksi hotellissa oli hyvä ilmastointi.
      Olemme pitäneet paikasta ja voi olla,että sinne suuntaamme taas ensi kesänäkin.

      • perla, suomeksi helmi

        sijainti on hyvä, jos haluaa saada vähän yörauhaakin.
        perlaan menee aika moni suomalainen vuodesta toiseen, se on joku takuu hotellista.


    • meunervo63

      Kolme kertaa Perlassa ja yht 8 krt Kultarannikolla käyneenä voin suisitella Perlaa.Noi tarinat Perlan henkilökunnan "varastelusta" tuntuu aika uskomattomalta mutta ehkä joillakin on sattunut huono tuuri.Itse Kultarannikko on mielestäni "turistirysä" mut ranta on hieno.Kun hyppää taksiin ja ajaa vaikka maaseudulle tai Varnan kaupunkiin löytää jotakin muuta kuin turistikamaa/nähtävyyttä.Itse olen vähän tämmöine bailaajatyyppi mutta kyllä mun vanhemmat myäs tykkää käydä siellä

    • slovakia

      Sunnuntaina sitten lähdetään testaamaan Perla ja koko rannikko.

      • toivottavasti

        Kultahietikko miellyttää teitäkin.
        Rennolla lomafiiliksellä kun lähdette niin nautitte varmasti.
        "Kiristävä pipo" kannattaa jättää viimeistään Helsinki-Vantaalle ;)


    • slovakia

      takaisin, hotelli oli tähtiensä veroinen.Lämpöä riitti, palvelu ei enään näin kauden lopussa ihan huipussaan. Reissu meni hyvin, ei paskatauteia eikä muitakaan ongelmia. Taksikuskit ja sisäänheittäjät rasittavia.Ruoka ja oluet erittäin maistuvia.

      • kiitos näistä tiedoista ite meen nyt sunnutaina tuonne perla hoteliin ja hietikolle.

        hyvä tietää että hotelli on ok.

        itellä eka reissu tuonne tulossa.

        =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe