Christer Sjögren

Steffo

Enimmäkseen kuuntelen suomalaista musiikkia, mutta jos nyt jotain ruotsalaista tekee mieli kuulla niin se on useimmiten Christer Sjögren. Hänessä on ripaus jotain sitä mitä suomalaisilla tangolaulajilla on paljon. Olisikohan mies metsäsuomalaisten sukua kun Värmlannista on kotoisin ?

11

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n47+

      Mielestäni se on anteeksi vain ällöttävä. Minusta on käsittämätöntä, miten suuri osa naisista ja osa miehistäkin tykkää siitä.

      • Käsittämätöntä

        Vai käsittämätöntä. En voinut olla puuttumattta tähän vaikka en olekann Christer Sjögren - fun.

        Sehän on makuasia. Se taas on todella käsittämätöntä että pidät muiden itsestäsi poikkevaa makua "käsittämättömänä" ja ala-arvostettuna. Ei tuohon voi sanoa kuin että: käsittämätöntä.


      • Steffo
        Käsittämätöntä kirjoitti:

        Vai käsittämätöntä. En voinut olla puuttumattta tähän vaikka en olekann Christer Sjögren - fun.

        Sehän on makuasia. Se taas on todella käsittämätöntä että pidät muiden itsestäsi poikkevaa makua "käsittämättömänä" ja ala-arvostettuna. Ei tuohon voi sanoa kuin että: käsittämätöntä.

        Tottakai tämä on makuasia. Samalla ymmärrän kuitenkin hyvin että jos todella ei pidä jostain asiasta niin voi tuntua käsittämätömältä että joku toinen voi tykätä. Itselleni on aina ollut käsittämätöntä kuinka joku voi pitää Robert Zimmermannin musiikista ! Täysi mysteerio!


      • ainoaksi oikeaksi!
        Käsittämätöntä kirjoitti:

        Vai käsittämätöntä. En voinut olla puuttumattta tähän vaikka en olekann Christer Sjögren - fun.

        Sehän on makuasia. Se taas on todella käsittämätöntä että pidät muiden itsestäsi poikkevaa makua "käsittämättömänä" ja ala-arvostettuna. Ei tuohon voi sanoa kuin että: käsittämätöntä.

        Huh mitä raivoisaa sakkia täällä onkaan...

        Minusta on ihan tavallista että ihmiset sanovat, etteivät käsitä miten joku voi tykätä siitä tai tuosta... kuuluu ihan normaaliin keskusteluun.

        Mutta noita besserwisservääntäjiä on ruotsinsuomalaisissakin tietysti.


      • Käsittämätöntä
        ainoaksi oikeaksi! kirjoitti:

        Huh mitä raivoisaa sakkia täällä onkaan...

        Minusta on ihan tavallista että ihmiset sanovat, etteivät käsitä miten joku voi tykätä siitä tai tuosta... kuuluu ihan normaaliin keskusteluun.

        Mutta noita besserwisservääntäjiä on ruotsinsuomalaisissakin tietysti.

        Taisi osua arkaan paikkaan.


      • Anonyymi
        Steffo kirjoitti:

        Tottakai tämä on makuasia. Samalla ymmärrän kuitenkin hyvin että jos todella ei pidä jostain asiasta niin voi tuntua käsittämätömältä että joku toinen voi tykätä. Itselleni on aina ollut käsittämätöntä kuinka joku voi pitää Robert Zimmermannin musiikista ! Täysi mysteerio!

        Hyvää musaa Bobilla ! How does it feels ?Taijat olla complete or non , like a rolling stone ?

        Mr Tambourine man


    • suomalaisista laulajista

      Grönin Eikkaa ja Jari Sillanpäätä.

      Tästä asiasta on ennenkin keskusteltu, mutta Värmlannin suomalaisten jälkeläisten on vaikea tunnustaa, että sukujuuret ovat Suomesta, vaikka ulkonäkö siitä kielisikin. Ruotsalaiset haluavat mieluummin olla valloonien jälkeläisiä.

    • huonoa musiikkia

      En käsitä noin huonoa musiikkimakua!

      Minusta kaikki muu musiikki käy muttei suomalainen. Karseeta! Tangomarkkinat, ihan kidutusta! Ruotsissa ja Suomessa julkaistaan yhtä paljon levyjä. Niin luin joskus. On siis helppo arvata, että toisessa on paljon ihan sontaa. Suomessa laulaja tienaa nimellä. Ei tarvitse olla hyvä piisi. Nimi riittää niin saa keikkoja. Ruotsissa tienaa tekemällä hyvää musiikkia. Siinä on ratkaiseva ero. Siksi suomalainen musiikki on ihan huonoa.

      • Steffo

        Makuasioitahan nämä ovat, niinkuin jo todettiin. Luulempa vaan että meillä vähän vanhemmilla ruotsinsuomalaisilla soivat ne 60-70 luvun iskelmät. Näin ainakin minulla. Suomessa käydessä olen toki havainnut että siellä tehdään PALJON uutta musiikkia, mutta harvoin joku niistä sytyttää. Oletko tutustunut uudempaan suomalaiseen musiikkituotantoon ?


    • Anonyymi

      jag tycker ockso christer

    • Anonyymi

      Jag gillar tjejer från Fjärran-Östern :-*

      Per-kel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe