salakuuntelua

kämppis

Olen tullut jo sunnuntai-iltana opiskelupaikkakunnalleni, syysloma päättyi ja huomenna alkaisi tenttiviikko. Asuntola näyttää näin alkuillasta vielä melko hiljaiselta, meidän kolmen tytön solussa ei vielä muita ole paikalla. Puran äitini mukaan laittaman ruokakassin jääkaappiin hyllylleni ja vilkaisen keittiön pöydällä olevat postikasat, yksi kämppiksistäni on viime viikon ollut paikalla ja hakenut postin. Paljon sitä ei ole, muutama kortti kavereiltani eri puolelta Suomea syyslomalta.

Avaan huoneeni oven ja sytytän valot. Kukat näyttävät hieman nuupahtaneilta joten kastelen ne ennen tavaroitten kassista purkamista. Kaappi on melko tyhjä, suurimman osan ajasta kun olen kuitenkin vanhemmillani, vain arkipäivät asun opiskelupaikkakunnalla ja monesti tulen vasta suoraan kouluun maanantaiaamuna. Istun kirjoituspöytäni ääreen ja lueskelen tenttikirjaa hieman haluttomasti, tunnen jo osaavani koko koealueen ja lopulta suljen tympääntyneenä kirjan. Kaipaan jotain rentouttavaa, jotain piristävää.

Suljen huoneeni oven, varmistan että se on lukossa sillä en tahdo kummankaan kämppikseni yllättävän minua mikäli he sattuvat tulemaan asunnolle. Sammutan kaikki muut valot huoneestani, jätän vain yöpöydän himmentimellä olevan valon päälle. Kaivan yöpöydän laatikosta silikonisen vibraattorin sekä pienen vihkosen johon olen koonnut netistä eroottisia tarinoita. Riisun vaatteeni ja sivelen rintojani, katsellen itseäni huoneen seinällä olevasta palapeilistä.

Tunnen kostuvani ja käyn sängylle makaamaan, otan eroottiset tarinat käteeni ja alan lueskelemaan niitä virittääkseni itseni sopivaan tunnelmaan. Kauaa ei minun tarvitse lukea tunteakseni kostuvan ja kiihoittuvan. Aloitan toisella kädellä sivelemään klitoristani, hitain maltillisin liikkein.
Keskenkaiken kuulen ulko-oven rapsahtavan ja äänistä päätellen toinen kämppikseni tulee poikaystävänsä kanssa asunnolle. He kulkevat melko kiireisin askelin kämppikseni ovelle, kuulen heidän suutelevan ja kuulen miten jokin tömähtää ylättäen minun oveani vasten. ”Varo vain, itse kerjäsit tätä koko ajomatkan” kuulen miehen äänen toteavan ja jokin hankaa oveani vasten. Kämppikseni yllättynyt voihkaisu kuuluu huoneeseen, sitten tämän kiihtyvä hengitys.

Otan silikonisauvani ja alan leikittelemään sillä, ensin klitoriksellani. Voin mielikuvituksessani nähdä miten kämppikseni poikakaveri nuolee kämppikseni klitorista tämän seistessä oveani vasten. ”juuri siitä, kovempaa kulta, kovempaa” kämppikseni sanoo ja hankaava ääni ovellani voimistuu, näen miten kämppikseni pyörittää kiihkoissaan lanteitaan ja kuulen miten tämä rukoilee poikaystäväänsä täyttämään itsensä. Itse hieron klitoristani melko kiimaisena, äänet kiihottavat minua suunnattomasti.

Oven läpi kuulen miten mies avaa housunsa, vyön solki kolahtaa lattiaan. ”nuole sitä hetki kulta, ota se suuhusi ja tunne miten se kaipaa sinua” mies sanoo ja huokaa sitten nautinnosta. Itse otan dildoni suuhun, nuollen ja imien sitä kuin se olisi oikea kalu. Kuulen uuden kolauksen ja sitten tömähdyksen sekä kämppikseni voihkaisun. ”nyt minä panen sinua niinkuin sinua ei ole koskaan ennen pantu, panen sinua isolla kalullani, työnnyn sinun märkään, tiukkaan pesääsi ja täytän sen ääriä myöten” mies puhuu ja minä työnnän dildon sisälleni.

Kuulen pariskunnan voihkaisut ja huohotuksen, tasaisen jyskytyksen oveani vasten. Puren itse huuliani etten paljastaisi olevani huoneessa ja liikutan sauvaa sisässäni jyskytyksen tahtiin. ”mä tulen ihan kohta, mä tulen ihan kohta...” kämppikseni voihkii ja minäkin tunnen miten orgasmi lähestyy. Jyskytys ovellani muuttuu nopeampi tempoiseksi, samoin voihkaisut ja huokaisut. ”nyt se tulee, tunnetko kulta miten minä puristan sinua, nyt se tulee, se tulee” kämppikseni lähestulkoon huutaa orgasmissaan ja samalla minäkin tulen, survaisten sauvani syvälle sisääni ja sykkien sen ympärillä. Jossain taustalla kuuluu myös miehen soinniton voihkaisu tämän purkautuessa.

Makaan rentona ja raukeana vuoteellani, vedän lopulta sauvan ulos itsestäni. Kuulen miten pariskunta suutelee oveni ulkopuolella ja vetäytyvät kämppikseni huoneeseen juttelemaan. Itse nukahdan tyydytettyyn uneen.

1

6437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipe

      olipa mahtava kertomus, ihan tässä kalu kovettui ja puuhatippa ilmestyi... voih, kun alkoi tekemään mieli - vaan mistäs kesken päivän...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe