Monetalle myynti?

Onko kukaan myynyt ostamaansa tavaraa takaisin Monetalle?Sinne täytyy tehdä kirjallinen ostotarjous mutta sen haluaisin tietää että maksaako ne edes "omia pois" vai täytyykö suosiolla pudottaa hintaa alas ettei tuu bumerangina takas?Tuntematon sotilas-sarja maksoi yhteensä muutaman kympin yli tonnin!Mitä uskaltaa pyytää?

5

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kajaanin mies

      Moneta on ostanut ja ostaa KAIKKI myymänsä rojut takaisin mikäli osaat pitää puoliasi.
      Ongelma on siinä että panevat sitkeesti hanttiin, joten sinun on VAADITTAVA heidät kaupanpurkuun. Tunnen tapauksia jossa ovat lunastaneet jopa yli kolmen vuoden aikana VIP asiakkaallensa myymät kohteet. Kaupan purkuun Moneta taipui vasta siinä vaiheessa kun heille käy ilmi että muuten asia saa ikävää julkisuutta.
      Ainoa henkilö jonka kanssa sinun kannattaa keskustella on Monetan maajohtaja Riitta Kivistö ja hänen suorat esimiehensä.
      Hopeisten kapselikiiltokuvien hinnat todellisilla keräilymarkkinoilla ovat siinä 10 eron paikkeilla, tarjonta ylittää todellisen kysynnän moninkertaisesti.

      • Onko niiden lain mukaan pakko lunastaa tuotteet vai pitääkö niitä "uhkailla" huonolla julkisuudella suostuakseen kauppaan?


      • Nummisuutari
        tonitakala kirjoitti:

        Onko niiden lain mukaan pakko lunastaa tuotteet vai pitääkö niitä "uhkailla" huonolla julkisuudella suostuakseen kauppaan?

        Ei Monetalla ole pakko lunastaa mitään takaisin yli luvatun takaisinostorajan.
        Emme ole tehneet mitään laitonta - tähän fraasiin tarttuu yleensä sellainen taho jolla ei ole puhtaita jauhoja pussissa.
        Suomessa saa huijata tietämättömiä ostajia, on edullisempaa lunastaa takaisin muutaman ns. räyhääjän ostokset, ja jatkaa myyntiä samaa rataa mukavien asiakkaiden kanssa.
        On selvää että useassa tapauksessa on kyse toisen tietämättömyyden ja luottamuksen törkeästä hyväksikäytöstä.
        Tällaiset asiat on yleensä parempi hoitaa hiljaisuudessa niiden sitkeiden sissien kanssa jotka jaksavat pitää puoliansa. Yleensä huijatuksi tullut vanhus ei jaksa eikä aina ymmärrä pitää puoliaan, vaan kärsivät tappiot hiljaisuudessa.
        Myös yrityksen ratsastaminen jonkinlaisena valtiollisena Rahapajan Oy:n jatkeena luo ostajilla väärän kuvan yrityksestä. Ruotsissa Monetan oli vaihdettava nimi, eivät voineet ratsastaa MYNTVERKET MONETAN nimellään, Suomessa hampaaton kuluttajavirasto ei vastaavaan muutosta ole saannut aikaan.
        Monetalle puolustukseksi voi tietysti sanoa että kyllä löytyy niitäkin jotka ovat aidosti hullaantuneita tähän prikkakaruselliin, sitä en vaan ymmärrä että jotkut ihmiset haluavat heittää rahansa Kankkulan kaivoon.


      • Nummisuutari kirjoitti:

        Ei Monetalla ole pakko lunastaa mitään takaisin yli luvatun takaisinostorajan.
        Emme ole tehneet mitään laitonta - tähän fraasiin tarttuu yleensä sellainen taho jolla ei ole puhtaita jauhoja pussissa.
        Suomessa saa huijata tietämättömiä ostajia, on edullisempaa lunastaa takaisin muutaman ns. räyhääjän ostokset, ja jatkaa myyntiä samaa rataa mukavien asiakkaiden kanssa.
        On selvää että useassa tapauksessa on kyse toisen tietämättömyyden ja luottamuksen törkeästä hyväksikäytöstä.
        Tällaiset asiat on yleensä parempi hoitaa hiljaisuudessa niiden sitkeiden sissien kanssa jotka jaksavat pitää puoliansa. Yleensä huijatuksi tullut vanhus ei jaksa eikä aina ymmärrä pitää puoliaan, vaan kärsivät tappiot hiljaisuudessa.
        Myös yrityksen ratsastaminen jonkinlaisena valtiollisena Rahapajan Oy:n jatkeena luo ostajilla väärän kuvan yrityksestä. Ruotsissa Monetan oli vaihdettava nimi, eivät voineet ratsastaa MYNTVERKET MONETAN nimellään, Suomessa hampaaton kuluttajavirasto ei vastaavaan muutosta ole saannut aikaan.
        Monetalle puolustukseksi voi tietysti sanoa että kyllä löytyy niitäkin jotka ovat aidosti hullaantuneita tähän prikkakaruselliin, sitä en vaan ymmärrä että jotkut ihmiset haluavat heittää rahansa Kankkulan kaivoon.

        Soitin paikan päälle Monetalle ja siellä sanoivat että jos ostavat niin ostavat vähintään sillä summalla millä on asiakkaalle myyty ja saa jopa enemmän jos kysyntää tuotteille on.Itse tein virheen ostaessani noin ison sarjan ylihintaisia tuotteita ja nyt toivon että ostaisivat takaisin.En edes myisi niitä pois mutta joskus tulee isompi rahan tarve ja tonnihan on köyhälle iso raha!


      • Kapseli_Jahvetti
        tonitakala kirjoitti:

        Soitin paikan päälle Monetalle ja siellä sanoivat että jos ostavat niin ostavat vähintään sillä summalla millä on asiakkaalle myyty ja saa jopa enemmän jos kysyntää tuotteille on.Itse tein virheen ostaessani noin ison sarjan ylihintaisia tuotteita ja nyt toivon että ostaisivat takaisin.En edes myisi niitä pois mutta joskus tulee isompi rahan tarve ja tonnihan on köyhälle iso raha!

        Tee kuten valistuneet keräilijät, hanki prikat numismaattisen yhdistyksen tai rahakauppiaan huutokaupasta. Kapseliprikat dumpataan pois noin 10 euron kappalehintaan. Tämä on ehtymätön luonnonvara, kun kauppias saa yhden myytyä niin jo tarjotaan kaksi ostettavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe