yövieraat

kämppis

On keskiviikon ja torstain välinen yö ja minä olen tavoistani poiketen jäänyt asuntolaan nukkumaan enkä lähtenyt perinteiselle baarikierrokselle. Jotenkin koulussa on ollut niin rankkaa etten jaksanut laittaa itseäni lähtökuntoon ja kämppikseni on lähtenyt yksin kiertämään. En kuule kun hän kotiutuu, nukun sen verta sikeästi mutta uneni keskelle tunkeutuu lopulta naapurihuoneesta kantautuva jyskytys, tuntuu kuin jotkut tahtoisivat tulla sängyn kanssa seinästäni läpi. Kuulen miehen ja naisen voihkeen ja jyskytyksen nopeutuvan tahdin. Kokemuksesta tiedän ettei unien jatkamisesta hetkeen tule mitään, sen verta hatarat seinät tässä soluasunnossa kuitenkin on ja päätän lähteä hakemaan lasillisen juotavaa.

Onneksi ylläni on ohut yöpaita sillä soluasuntomme keittiön pöydän ääressä istuu komein koskaan näkemäni poika, suunnilleen minun ikäiseni. Tämä virnistää minut nähdessään, toivoen ettei häiritse minua, hän vain odottaa kaveriaan joka on hieman varattu. Samalla hän vilkaiseen silmäänsä iskien suljettuun oveen jonka takaa kuuluu hetkeksi tauonnut jyskytys taas.

Hymyilen hieman häkeltyneenä ja kysyn tahtooko poika myös juotavaa. Tämä toteaa vaikka lasillisen vettä maistuvan kun suu alkaa odotelessa kuivumaan. Otan kaapin ylähyllyltä isommat juomalasit ja tunnen pojan katseen itsessäni. Tajuan miten lyhyt yöpaitani helma nousee ylöspäin, paljastaen paljaat pakarani osittain minun varvistellessa ja kurotellessa. Lasken vettä jonkin aikaa jotta se on varmasti kylmää ja ojennan sitten lasin pojalle, tämän sormet hipaisevat omiani ja tuhannet salamat vilahtavat läpi kehoni. Kohotan hämmentyneenä oman lasini huulilleni ja kuuntelen kämppikseni huoneesta yhä kaikuvaa voihketta.

En oikein keksi mitään sanottavaa mutta ei keksi poikakaan. Hiljaisina siemailemme vettä, katsellen toisiamme. Nojailen yhä tiskipöytää vasten kun poika saa lasinsa tyhjäksi ja nousee ylös laittaakseen sen työtasolle viereeni. Hänen seistessä edessäni aistin hänen miehisen tuoksunsa ja katson pojan hurmaavan sinisiin silmiin jonkin verran yläviistoon. ”Pahastutko jos suutelen sinua” poika kysyy ja minä tyydyn pudistamaan päätäni, en luota ääneeni.

Suudelma alkaa perhosen keveänä, tunnustelevana huuliltani, syveten hiljalleen kunnon kielisuudelmaksi. Poika kietoo kätensä ympärilleni, toinen hieroo niskaani ja takaraivoani upoten hiuksiini, toinen kiertyy vyötäisilleni vetäen minua lähemmäs poikaan. Huomaan vastaavani suudelmaan kiihkeämmin kuin luulinkaan, pitkään jatkunut selibaatti tekee minusta himokkaan. Hitaasti vyötäisilläni oleva käsi valuu pakaran päälle ja vetää minut tiiviimmin poikaa vasten, tunnen hänen kiihkonsa ääriviivat ja painaudun halukkaasti tätä vasten, lantioni tehden pientä pyörivää liikettä.

Nopealla liikkeellä poika nostaa minut työtasolle istumaan ja katsoen minua silmiin hän valuttaa yöpaitani olkaimet alas, paljastaen rintani. Nännini reagoivat nopeasti ilmaan ja jäykistyvät, näen pojan katselevan ihaillen melko kookkaita rintojani. Pojan katseessa on kysymys ja kun nyökkään tämä ottaa rintani käsiensä lämpimiin kuppeihin, punnitsee ja puristelee rintojani käsissään, nauttien niitten koosta. Ensin hän kiihottaa nännejäni peukaloillaan, sitten hän kumartuu suutelemaan niitä. Hyväilen pojan lyhyttä niskatukkaa ja kirahdan yllättyneenä tämän hieman näykkäistessä toista nänniä. Yllätyksekseni se ei kuitenkaan satu vaan tuntuu entistä kiihoittavammalta ja tunnen miten mehuni valuvat jalkovälissä, kastellen yöpaitani helman.

Poika hyväilee ja imeskelee rintojani uskomattoman pitkän ajan ja minä huokailen tämän otteissa, antautuen täysin nautinnolle, unohtaen totaalisesti ajan ja paikan. Lopulta poika irrottautuu rinnoistani ja katselee minua kysyvästi ”tahdotko enemmänkin?” hän kysyy ja nyökkään enemmän kuin halukkaana. Hän nostaa minut syliinsä, yöpaitani putoaa samalla lattialle ja kantaa minut huoneeseeni, laskien minut sängylleni. Hellästi hän levittää jalkani ja laskeutuu polvilleen lattille, lantiostani hän vetää minut suunsa ulottuville ja aloittaa villit kielileikit hävylläni. Hän nauttii koska olen trimmannut karvani melkein kokonaan pois, hän kuiskaa sen kiihoittavan. Käsillään hän levittää minua yhä avoimemmakkasi, päästäkseen nauttimaan entistä enemmän naiseuteni nektarista. Lopulta en kestä enää kielen villejä leikkejä vaan pyydän poikaa lopettamaan minun kiusaamisen ja työntymään minuun sisään, täyttämään minut kalullaan.

Kuin käskystä poika lopettaa ja nousee seisomaan. Hitaasti hän avaa vyönsä ja housujensa sepaluksen, vetäen sitten sekä farkut että alushousut yhdellä vedolla pois. Minä katselen eteeni paljastuvaa paksua miehistä kalua ja kurottaudun hieman yöpöydän laatikolle josta otan kondomin. Poika hymyilee minulle, kädessään itse taskustaan ottama kondomi jonka hän pudottaa lattialle. Minä rullaan kiihkosta tärisevälle miehiselle sauvalle hupun päälle ja nuolen sitä hetken. Se maistuu kumilta ja mansikalta, mutta pojan voihkaisut yllyttävät minua jatkamaan, etsimään kumin kätkemän harjanteen peniksen alapinnasta ja keskittämään kiihoituksen siihen.

”lopeta tai minä tulen jo nyt” poika pyytää ja painaa minua takaisin makuulle sängylle. Minä kiepsahdan kuitenkin ympäri ja katson poikaan olkani yli, haastavasti. Napsautan yöpöytäni valon päälle ja poika näkee sänkyäni vastapäätä olevassa seinässä olevan peilin. Tunnen miten poika kapuaa sänkyyn taakseni ja sovittelee kaluaan aukkoani vasten, hieroen kosteuttani itseensä. Katson peiliin ja näen miten poika painautuu hitaasti sisääni, samalla tunnen miten aukkoni laajenee äärimmilleen paksun patukan tunkeutuessa sisääni. Onneksi olen todella kiihoittunut, muuten liike tekisi varmasti kipeää!

Poika katselee myös peiliin ja aloittaa hitaat työnnöt. Jonkin aikaa työnneltyään hän ujuttaa kätensä hieromaan rintojani, ne tuntuvat kiehtovan häntä. Nousen pystympään asentoon jolloin hän sulkee rintani käsiinsä ja suutelee olkapäätäni. Ujutan itse oikean käteni jalkojen väliin ja aloitan hieromaan klitoristani. Poika näkee peilistä mitä teen ja kiihdyttää työntöjensä tahtia. Minä vastaan niihin lantiollani ja tunnen miten kiihko nousee. Etäisesti kuulen myös sängyn natinan ja kolistelun seinää vasten, tiedän sen olevan meidän aiheuttamaa ja ajattelen kämppikseni kuuntelevan sitä, heidän puolelta ei enää kuulu mitään, tai ehkä en enää kuule muita ääniä meidän omien voihkaisuiden ja huohotuksen ylitse.

Tunnen miten pojan ennestäänkin paksu patukka paksunee ensisestään sisälläni. Poika laskee minut alemmas ja ottaa tukevan otteen lanteistani aloittaakseen loppurynkytyksen. Liikkeet nopeutuvat, samoin minun sormieni liikkeet klitoriksellani. Tunnen miten orgasmi lähtee varpaistani, vyöryy yli pohkeiden ja reisieni, saa jalkojen sisäsyrjän kihelmöimään ja humahtaa sitten kokonaan ylitseni. Poika karjaisee kovaa tuntiessaan minun puristuvan patukkansa ympärille, pojan sormet painautuvat lanteisiini jättäen niihin muistoksi mustelmat. Minä sykin kuin en koskaan ennen, poika sykkii vastakkaiseen tahtiin, paisuen kun minä puristun tiiviimmäksi ja se lisää meidän molempien nautintoa. Voihkimme orgasmin jatkuessa ja jatkuessa kunnes poika lysähtää päälleni. Kierähdämme kyljellemme vuoteelle ja poika vetäytyy minusta pois, pysyen kuitenkin lähelläni. Vedän peiton meidän molempien ylle ja juuri ennen uneen vaipumista kuulen naapurihuoneesta juttelua ja naureskelua.

Aamulla kun heräämme kämppikseni istuu pöydän ääressä vieraan pojan kanssa meidän tullessa huoneestani. Tuo vieras poika iskee silmäänsä ja kysäisee ovatko he tervetulleita toistekin yökylään. Hymyilemme kämppikseni kanssa, mikäs sen mukavampaa!

3

11182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauolla

      Kauniisti kirjoitettu novelli.
      Viihdytti kahvihetkeni

      Kiitokset!

    • nime

      " Poika laskee minut alemmas ja ottaa tukevan otteen lanteistani aloittaakseen loppurynkytyksen. "

      kerronta oli hyvää mutta tuo aloittaakseen loppurynkytyksen iski "korvaan" pahasti ...
      muuten kerronnallisesti mielyttävää luettavaa

    • Rosalinda.

      Loistavaa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe