Onko tuo C.A tavaratalo se, missä käy paljon esim. islamilaisia asiakkaita? siis, naisia, joilla vaatteet on sen suuntaiset että olisivat jotain islamilaisia? Olen ehkä käynyt ko.kaupassa, ja siellä ainakin asiakkaista oli tosi paljon juuri näitä. Onko se KuDammilla sijaitseva kauppa siitä kirkolta katsottuna, sen kulmassa olevan ison levykaupan toisella puolella, vähän oikealla siitä levykaupasta, mut kadun toisella puolella? olisi kiva tietää onko käymäni kauppa se C.A
C.A.
tavaratalo
2
1019
Vastaukset
- selville
Jos ostit mainitsemastasi liikkeeestä vaatteita, niin pue niitä yllesi. Katso sitten peilistä, jos olet kuin Anttilasta tai vähintäänkin Tarjoustalosta tulleeen näköinen, niin kyllä se liike Berliinissä oli CA.
- logo
Minä ostan usein C&A:lta useissa maissa, mutta ompelen merkkilogoja vaatteisiin - ja kaikki ovat ihastelleet vaatteitani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980