Moi! Toivottavasti joku osaa auttaa mua. Sain Broken Sword The Angel Of Death pelin ja en ymmärrä miksei peli pyöri minulla. Tökkii niin pahasti, että pahaa tekee. Pelille suositellaan koneelta tälläisia laitevaatimuksia:
PC RECOMMENDED
Windows(R) XP
DirectX 9.0c (included)
Pentium 4 1.4GHz or better
512 MB RAM
2.6 GB free hard drive space
2x DVD-ROM Drive or better
128 MB Shader model 1.1 compatible video card or better*
Windows compatible sound card*
Keyboard, Mouse
Mun koneeni on:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor 1.9o Ghz
Nvidia GeForce 8400m GS
muistia 3 gigaa... ja on hiire ja näppäimistöt :) Mutta peli perkele ei sit skulaa huonoimmallakaan resoluutiolla edes siedettävästi... On DirecX 10 sun muut... Paljon toi peli oikein sitten vaatii? Onhan toi kuitenkin parivuotta vanha peli et luulis pyörivän...? Onko koneessani jotain vikaa komponenteissa... Kannattaako viedä huoltoon ja kertoa, mitä?
Kiitos jo jollekkin viisaammalle!
Niin ja käyttiksenä mulla on vista 32 bit.
Joka ymmärtää tietokoneista!
Allu885
2
308
Vastaukset
- ...
1.
PC RECOMMENDED
Windows(R) XP
2.
Niin ja käyttiksenä mulla on vista 32 bit.
Vois olla jotain tekemistä noiden kanssa.- juusi k. autero
varmaan noita yhteensopivuusongeimia, mites toi yhteensopivuussäätä vistassa: yhteensipiva entisen systeemin kanssa, siis xp:n, oli kai hiiren oikea painike, sit en tiiä directx10, miten sopii ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108