Moi! Toivottavasti joku osaa auttaa mua. Sain Broken Sword The Angel Of Death pelin ja en ymmärrä miksei peli pyöri minulla. Tökkii niin pahasti, että pahaa tekee. Pelille suositellaan koneelta tälläisia laitevaatimuksia:
PC RECOMMENDED
Windows(R) XP
DirectX 9.0c (included)
Pentium 4 1.4GHz or better
512 MB RAM
2.6 GB free hard drive space
2x DVD-ROM Drive or better
128 MB Shader model 1.1 compatible video card or better*
Windows compatible sound card*
Keyboard, Mouse
Mun koneeni on:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor 1.9o Ghz
Nvidia GeForce 8400m GS
muistia 3 gigaa... ja on hiire ja näppäimistöt :) Mutta peli perkele ei sit skulaa huonoimmallakaan resoluutiolla edes siedettävästi... On DirecX 10 sun muut... Paljon toi peli oikein sitten vaatii? Onhan toi kuitenkin parivuotta vanha peli et luulis pyörivän...? Onko koneessani jotain vikaa komponenteissa... Kannattaako viedä huoltoon ja kertoa, mitä?
Kiitos jo jollekkin viisaammalle!
Niin ja käyttiksenä mulla on vista 32 bit.
Joka ymmärtää tietokoneista!
Allu885
2
304
Vastaukset
- ...
1.
PC RECOMMENDED
Windows(R) XP
2.
Niin ja käyttiksenä mulla on vista 32 bit.
Vois olla jotain tekemistä noiden kanssa.- juusi k. autero
varmaan noita yhteensopivuusongeimia, mites toi yhteensopivuussäätä vistassa: yhteensipiva entisen systeemin kanssa, siis xp:n, oli kai hiiren oikea painike, sit en tiiä directx10, miten sopii ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389