Luovutus

*



koskit hiuksiani
hipaisten
sen tunsin
vaikken hereillä ollutkaan

rakastit minua
karhean hellällä tavalla

katsoit silmiini
ylitit muurit
jotka olin vaivoin rakentanut

tein sinulle vääryyttä
sekoitin värit
sotkin äänet
loin katseeni maahan

annoin yön laskeutua

päästin Sinut menemään

19

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      Sinuakin on ollut jo niin ikävä,
      ihanaa että runosuonesi on auennut.

      Ja millaisella runolla tulitkaan,
      näköiselläsi, oloisellasi ja samanlaisella
      koskettavuudella jonka aina taitanut olet.

      Haikean kaunis.

      • Olen back,, tai ainakin luulen niin =)

        Haikeiden runojen mestari,, jos löysit tästä jotain, on minun ihan pakko kumartaa.
        Kiitän tietenkin myös =)


    • Minänoita

      vai tällast sie oot puhaillut
      ko oot ollut poissa notskilta!

      Mie oon vallan riutunut ikäväst
      ilman siun seuraas,minust on
      tullu ihän ärhee kurppa tääl
      yksin istuskellessain,savumerkkipostii
      on siulle lähettänyt muttet oo vissiin
      ollu näkevinäs

      Nyyhkis älä tee miul
      ennää ikunakikuna tälviissiin
      ethän,ja nyt juuaan savunmakuset
      plöröt eiks nii??

      Ja runosts mie tykkäsin
      se oli kaunis(kjäh tän jälkeen
      kehuja on kyl turha ototella)

      T:ystävänonpalannutsiitäiloinennoita!

      • Vai ärhee kurppana,, siihen on äireen vanha rohto.
        Kirjota tämä ylös, en toista kertaa tätä sano...

        Nokkosia pöksyihin, vaihetaaan tiheään
        uudet ja kaadetaan tärpänttiiniä litra
        avuks, kyllä ilme oikiaa, takaan sen.

        Äläkä alakkaan kehumaan, se on kiellettyvä,
        saat siinttä sakot ja jouvut maakellariin
        jouluks, sillo ko myö ryystetää riispuuroo=)

        Lähen pettuleivän tekkoon..

        Se on halipatsai sullekin.

        T: suttisättipesurätti noituus number two:))


    • kaaru

      ...ei luovuteta:)

      mutta en tiennyt sitä
      en edes osannut aavistaa
      Sinä et antanut minun mennä
      minä jätin Sinuun jotain
      ja Sinä palasit

      rakastat minua
      karhean hellällä tavalla

      • Huh!
        Minä luovutin jo.

        Mutta sinä, siskopositiivinen jaksat uskoa vielä.
        Se on hyvä, olen tukena, sen saat uskoa =)

        Marin kiittää


    • Luovutus...taisteletko itsesi
      vai runojen puolesta

      minä Taistelussani
      -omassani-
      mukana

      ...päästänkö
      menemään
      vaiko jäämään

      -kaikki niin pienestä
      kiinni
      vai onko se jo niin
      suurta,ettei sitä
      käsitä.

      Hyvää Sinulle Marin.

      • Minun runomaratonini keskeytyi, kun söin liikaa
        noian pöperöitä..ei vainenkaan, touhusin vähän
        muuta välillä.

        En kai minä taistele kuin itseni puolesta,
        mutta jos pääsen pelastustöihin,
        tulen pelastamaan sinutkin.

        Sielunsirpaleista saa pienen,,jopa ehkä suuren..
        Aika näyttää.

        Kiitos Dolan =)


      • marinfrist kirjoitti:

        Minun runomaratonini keskeytyi, kun söin liikaa
        noian pöperöitä..ei vainenkaan, touhusin vähän
        muuta välillä.

        En kai minä taistele kuin itseni puolesta,
        mutta jos pääsen pelastustöihin,
        tulen pelastamaan sinutkin.

        Sielunsirpaleista saa pienen,,jopa ehkä suuren..
        Aika näyttää.

        Kiitos Dolan =)

        Terveisiä vaan täältä sateen
        keskeltä...niin noita siskosi
        pöperöitä...kuten jossain teksteissä
        ilmaiset,kun on eteeni sattunut.

        Otan pelastus liivisi käyttöön,kun
        tulet tuomaan tähän osoitteeseen
        ...-no niin nyt pelkäät taas
        minun sanojani,ja minun on poistuttava
        ottamaan sivistyksen oppi tunteja.

        Minä kumarran ja Kiitän Marinia.


      • dolan kirjoitti:

        Terveisiä vaan täältä sateen
        keskeltä...niin noita siskosi
        pöperöitä...kuten jossain teksteissä
        ilmaiset,kun on eteeni sattunut.

        Otan pelastus liivisi käyttöön,kun
        tulet tuomaan tähän osoitteeseen
        ...-no niin nyt pelkäät taas
        minun sanojani,ja minun on poistuttava
        ottamaan sivistyksen oppi tunteja.

        Minä kumarran ja Kiitän Marinia.

        Dolan.
        En minä sanoja pelkää, enkä sinuakaan.

        Nyt pelastusliivit käyttöön heti, sataa niin,
        että kohta killutaan pitkin Tampereen toria:))

        Niiaan takaisin =)


      • marinfrist kirjoitti:

        Dolan.
        En minä sanoja pelkää, enkä sinuakaan.

        Nyt pelastusliivit käyttöön heti, sataa niin,
        että kohta killutaan pitkin Tampereen toria:))

        Niiaan takaisin =)

        Minä kumarran ja varovasti halaan,ettet
        saa sähköiskua minulta...päätä kylmittää
        kts.ed.viest....

        Hei...minä edel.Varoitin Näsin
        vesillä ja NYT Saimaakin...kyllä
        Dolan nyt heti sai pahaa aikaan.

        Taidan lähtee tauolle uudemman
        kerran.

        Kerro aikasi Treen torille,tulen
        yellow subranimellä vastaan
        -ellen ole upoksissa
        ja lasaretissä.

        Minä kumarran Sinut lämpimään
        petiin johon olen sirotellut
        ruusun terälehtiä viereesi-good night.


    • runo64-1

      ...päästi irti
      ja nyt olet vapaa mutta itsensä
      syyttely jäi
      mutta ei ikinä ole yhtä syylistä
      mihinkään,
      on vain sarja tapahtumia jotka johtavat
      toivottuun/ei toivottuun tulokseen.
      kovin koskettava on runosi ja eikä kaikki
      selity syksyllä.
      voimia taas toivon sinulle sydämestäni asti!!!

      • Tähän ikään alkaa jo tajuta missä mennään.
        Tajuamisen hetki,, se tulee aina,
        kuten kuuluukin.

        Ihania ovat toivotuksesi, kiitän niistä =)


    • "linnanneito"

      ...ylitit muurit
      jotka olin vaivoin rakentanut...
      Jos siinä muurissa on miehen mentävä reikä
      mistä se tulee takaisin=) *hymyilee*
      Ihanan kaunis oli runosi taas Marin=)
      Näin varmaan samaa unta.

      -K-

      • Se ei ole ollenkaan harvinaista,
        että näit samaa unta,,, ja että
        tunsimme samoja tuntoja.
        Nostan sirosti hameen helmaa ja niian iloisena =)

        Linnanneito, olen iloinen että kävit luonani.


    • Jerikon muuritkin sortuivat, kun oikea sävel löytyi..;) Ei nyt ihna niin karkeilla käsillä kuiteskaan..:DD. Tämä runo taas, ehtaa Maria..
      Tarkkis

      • Sie saat aina miut melkein pökertymään..
        sekin on kuules taito =)

        Kiitän iloisena, kuten varmaan arvaat.
        Siule onnenmuruja ja mahottoman paljonkin vielä:)

        Marin


    • Into.Lento

      "päästin sinut menemään"

      sekin tuntuu rakkaudelta
      joka ei ole itsekästä
      vaan ymmärtävää .

      kiitos lukijalta

      • Kiitos Into,
        sinulla on selvästi sydän paikallaan.
        Kiitos piipahduksestasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe