Mondeo -98 hyytyy

Juha R

Kun painaa kaasua ajettaessa,niin kone meinaa hyytyä.Jos taas paikallaan antaa reilusti kaasua,niin toimii normaalisti.Mikä on vialla?Itse epäilen bensansuodatinta,mutta ottaisin mieluusti vastaan muitakin kommentteja.

9

1299

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moottoritilasta

Olisko katalysaattorin kennosto sirpaleina?
      Tällöin myös EGR järjestelmässä paineet nousee niin, että alkaa pakokaasuvuotoja pihisemään konetilassa?

• et löytyy samanlaisia vikoja muillakin. Pojalla on kans -98 Mondeo. kun sillä lähtee ohittaa on arvaus peliä pääseekö toisen edelle vai meneekö vierekkäin vai jääkö hännille...tutkittu on mut missä ei ole mitään vikaa...

• esko
        manta62 kirjoitti:

et löytyy samanlaisia vikoja muillakin. Pojalla on kans -98 Mondeo. kun sillä lähtee ohittaa on arvaus peliä pääseekö toisen edelle vai meneekö vierekkäin vai jääkö hännille...tutkittu on mut missä ei ole mitään vikaa...

löytyy kaasuläpän potenttiometristä.

• Juha R
        esko kirjoitti:

löytyy kaasuläpän potenttiometristä.

Mikä semmonen on ja millä sen saa korjattua?

• Juha R

Minun mielestäni ei kuulu mitään pihinöitä.Ja tosiaankin paikalla ollessa ottaa kierroksia ihan normaalisti.Sitten kun ajaa ja painaa kaasua reilummin niin kuuluu semmonen tukehtumisen ääni joko putkistosta tai konehuoneesta.En osaa sanoa kummasta kuuluu.

• Juha R kirjoitti:

Minun mielestäni ei kuulu mitään pihinöitä.Ja tosiaankin paikalla ollessa ottaa kierroksia ihan normaalisti.Sitten kun ajaa ja painaa kaasua reilummin niin kuuluu semmonen tukehtumisen ääni joko putkistosta tai konehuoneesta.En osaa sanoa kummasta kuuluu.

ja kun panet vitosta silmään niin vauhti loppuuu!!!

• esko
        Juha R kirjoitti:

Mikä semmonen on ja millä sen saa korjattua?

vaihtamalla uuteen.Ei ilmeisesti löydy varakiri
        liikkeistä.

• löytyy myös
        esko kirjoitti:

vaihtamalla uuteen.Ei ilmeisesti löydy varakiri
        liikkeistä.

purkuosina. Itse olen hankkinut muut kuin kulutusosat nettivaraosan kautta. Hintaa sitä kautta on yleensä puolet vähemmän kuin purkamoilla, ja purkamoiden hinnatkin usein 50% alkuperäisestä uudesta.

• Mondeo 2.0 Mk.2

Samat näkyy olevan oireet ja temput kuin olivat minun -98 2.0 Mondeossa. Katalysaattori oli rikki. Uusi katti tilalle ja auto toimi taas moitteetta. Kiihtyy ja vääntöä riittää. Katti uusittiin viime syksynä Vemixillä ja maksoi kaikkinen osineen, putkineen ja töineen n. 490 €. Aika edullinen paketti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1129
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      973
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      44
      825
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      781
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      757
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    8. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      646
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76