Voisitko selittää mistä johtuu, että rekisteröidyt nikit "varastetaan"?
Usein on käynyt niin, että olen kirjautunut sisään
ja aikonut esikatsella kirjoittamani, mutta ei onnistu, sillä nikki muka puuttuu. Punaisissa kehyksissä ilmoitetaan että nikki on varattu toiselle.
Olen huomannut, etten ole ainoa, jonka rekisteröity nikki toisinaan "pihistetään".
Voisitko ystävällisesti selittää mistä tämä Eniron virhe johtuu.
Kiittäen LateVaan
Kysely Oinas-N:lle
3
1203
Vastaukset
Tuo ongelma lienee yhteinen meille kaikille rekisteröityneille.
Kyseessä lienee enemmän sekoilu kuin pihistäminen.
Ongelma tuli esiin remontin jälkeen. Minäkin olen joutunut aivan väärän henkilön sivulle kun olen yrittänyt mennä Galleriaani.
Ylläpidon pitäisi kertoa asiasta suoraan meille.- fiiuliN
En ole pitkiin aikoihin täällä poikennut enkä kirjautunut.
Nyt poikkesin pahuuttani katsomaan postia ja siellä oli Suomi24 antama linkki joka olisi pitänyt avata koska mukamas olen pyytänyt uutta salasanaa (pipo66),
Olin kaukaa viisas enkä linkkiä avannut, joten tuo pipo ei minun posteihini pääse.
Poistin koko viestin , mutta kyllä ihmettelin kuinka se on päässyt tapahtumaan. - SkillaN***
edistystä tapahtua tämän kyseisen asian kohdalla?
On todella ikävää, kun kirjautuu ja sitten viestin valmistttua kerrotaan että nikki on jo toisella.
Kun sitkeesti yrittää vain laittaa, tulee ilmoitus, nimimerkissä on oltava ainakin kolme merkkiä.
Mihin laittaa ne kolme merkkiä, kun siinä vaiheessa on jo koko nimimerkin viivarivi kadonnut.
Kohdallani harmittaa, kun melko pitkiä juttuja kirjoittaa ja kaikki menee uusiksi.
Eikö asialle voida mitään ja eikö voida kertoa mikä ihme tähä ongelmaa yllä pitää?
En minä ainakaan ole mitään ilmoitusta nähnyt.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875