RC Monster Truck

Onko harrastajia?

Moi
Pojalle hankkimassa Thunder Tigerin 1:8 Monster Truck:ia (RTR paketti n. 360 eur) joka on 4,6 ccm ja olisi kiva päästä ajelemaan muiden samanlaisten kanssa joko muuten vaan tai jossakin vaiheessa ehkä kisaamaankin.

Onko Suomessa noille kisoja ja missä päin PK-seutua noilla ajellaan?

Kannattaisiko harkita jotakin muuta autotyyppiä jos rata-autot jätetään pois tässä vaiheessa? Esim. Truggy?

Polttis vai sähkö? Miksi?

Kiitos asiallisista vastauksista.

6

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja

      löytyykö 23-26 ccm "ruohotrimmeri"-moottorilla varustettua 1:8 Monster Trukkia markkinoilta?

      Ainakin 1:5 Hummerissa on tollanen kone, käyttää tavallista 2-T bensaa.

      Kiitokset

      • minä vaan

        löytyyhän noita 2t-bensalla toimivia autojakin. Kun pääkaupunkiseudulta olet, niin truggy tai buggy on kova sana kun rata löytyy olikohan se sitten vantaan puolelta. Monstereille kun ei kisoja oikeastaan ole... harmi :( buggyille ja truggyille kylllä löytyy kisoja. http://rc10.fi on hyvä foorumi josta löytyy paljon tietoa ;)


      • Aloittaja
        minä vaan kirjoitti:

        löytyyhän noita 2t-bensalla toimivia autojakin. Kun pääkaupunkiseudulta olet, niin truggy tai buggy on kova sana kun rata löytyy olikohan se sitten vantaan puolelta. Monstereille kun ei kisoja oikeastaan ole... harmi :( buggyille ja truggyille kylllä löytyy kisoja. http://rc10.fi on hyvä foorumi josta löytyy paljon tietoa ;)

        Olinkin jo unohtanut tuon sivun.
        Eli katselen sitten nita buggy/truggy pelejä seuraavaksi.
        Osaatko sanoa miten tuohon TTigeriin saa suomesta varaosia? Ruotsi on kai lähin suurempi varasto niille kuitenkin?


      • minä vaan
        Aloittaja kirjoitti:

        Olinkin jo unohtanut tuon sivun.
        Eli katselen sitten nita buggy/truggy pelejä seuraavaksi.
        Osaatko sanoa miten tuohon TTigeriin saa suomesta varaosia? Ruotsi on kai lähin suurempi varasto niille kuitenkin?

        Itselläni ei ole kokemusta Thunder Tigeristä joten kuulopuheiden varassa sanoisin että valitse toinen merkki. Esim. Hobao ja Hong Nor on hyviä. Saa varmasti varaosia ja ovat muutenkin laadukkaita.

        http://rc-garage.fi
        http://hobao-shop.com/catalog/


      • Aloittaja
        minä vaan kirjoitti:

        Itselläni ei ole kokemusta Thunder Tigeristä joten kuulopuheiden varassa sanoisin että valitse toinen merkki. Esim. Hobao ja Hong Nor on hyviä. Saa varmasti varaosia ja ovat muutenkin laadukkaita.

        http://rc-garage.fi
        http://hobao-shop.com/catalog/

        Joo katselin HoBao Truggya ja se vaikuttaa asiasta tietämättömälle eli minulle hyvältä. Kukapa omaansa haukkuisi, mutta toi HoBao näyttäisi nyt vahvalta kandidaatilta.

        Kiitokset vihjeestä


    • rc offroad

      ainaki hyvä ja halpa 4wd on osotteessa (RCM.FI) KINGHT TRUK 129,00euroo
      (sähkö)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe