Miksi LÄÄKÄRI valehtelee!

Lähete edelleen lähetämättä...

Niin,onkohan kukaan muu huomannut saman asian.Terveyskeskus lääkäri lupaa varmasti,tällä kertaa laittaa lähetteen eteenpäin.Neljän viikon päästä ei lähetettä ole edelleenkään tehty.
En ymmärrä tätä,eikö olisi lääkärin reilumpaa kertoa lähettääkö oikeasti lähetteen,ihmis poloinen saa sitten juosta moneen kertaan saman asian takia.?

3

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkoPolo

mut se ajell Wolsvaagen pololl,tuhatta ja sataa ( 80 km/h)

• virkamiehet

valehtelee ja lupailevat joka instituutiossa eli julkisen vallan organisaatioissa. Ei ne kuitenkaan sitten mitään loppupeleissä tee. Menepäs pitämään puoliasi, niin saat kuulla kunniasi. Virastot ovat täynnä väsyneitä työntekijöitä, jotka eivät ole työlleen motivoituneita.

Lupaus on yksi keino rauhoittaa tilanne ja voittaa aikaa, samalla toivoa, että potilas unohtaa tai vaikka kuolee..mutta jos ei kuolekaan ja alkaa kysellä mites sen lähetteen kanssa, saa syyt niskaana, siitä ettei ole itse toiminut oikein. Näin se menee.

• pimeenmarkkinanasiakas

Kerran kävin lääkärissä kun minulta oli jalasta luu ilmeisesti lievästi murtunut, en voinut kävellä kuin tuen kanssa ja en saanut hoitoa ja hoitaja tuli selittämään käytävään muiden kuullen yksityisiä asioita joita olin lääkärille edellisellä käynnillä kertonut. Hienoa, maine meni!
        Tein valituksen salassapitovelvollisuuden rikkomisesta ja hoitamatta jättämisestä, sain itse valitukset ja uhkailut kunnianloukkauksesta, lääkärit tai hoitajat eivät tee tuollaisia rikkeitä, he ovat aina oikeassa. Työkavereilta (asiakaspalvelija) oon saanut tarvittavat lääkkeet viimesen neljän vuoden aikana jos olen jotain tarvinnut. En ole käynyt neljään vuoteen lääkärissä, enkä mene.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe