Mikä on teistä Britneyn paras kappale?
Minusta on Slave 4 u.
Mutta in the zone on paras levy
Britneyn paras kappale?
11
1570
Vastaukset
- pissis^^
otsikko
- stronger ja
toxic.
- on::
Ne parhaathan on Everytime ja uusista Radar.
- pääsee esille.
Eli ei ainakaan Gimme More.
In the Zone, - (ei järjestyksessä)
pääsee esille. kirjoitti:
Eli ei ainakaan Gimme More.
In the Zone,Baby one more time, Born to make you happy, Stronger ja Lucky.. On paljon muitakin hyviä biisejä :)
- ainakaakos.
(ei järjestyksessä) kirjoitti:
Baby one more time, Born to make you happy, Stronger ja Lucky.. On paljon muitakin hyviä biisejä :)
En tiedä onko paras, mutta Born to make you happy.. oon kuunnellut satoja kertoja kertoja huikkapäis.
- kaikista paras
ja You make me(crazy)tulee seuraavana.
Parhaat on Peace of me,gimme more ja break the ice :)
- jhjhu
Viisi parasta on: I WANNA GO, YOU DRVE ME CRAZY, BIG FAT BASS, OOPS I DID IT AGAIN, HOLD IT AGAINST ME. myös till the world ends on hyvä.
Britneyllä on niin paljon hyviä biisejä,että valitsen jokaiselta albumilta kolme:
...Baby One More Time:(You Drive Me) Crazy,...Baby One More Time,Sometimes
Oops!...I Did Again:Stronger,Don't Let Me Be the Last to Know,Oops!...I Did Again
Britney:I'm a Slave 4 U,I'm Not a Girl,Not Yeat a Women,Overprotect
In the Zone:Toxic,Everytime,Me Against the Music ft.Madonna
Greatest Hits:My Pregogative:My Pregogative,Do Somthin',I Just Having(My own Fun)
B in the Remix:And Then We Kiss(Junkie XL Remix),Some Day(I Will Understand)(Hi-Bias Signature Radio Mix),Everytime(Valentin Remix)
Blckout:Gimme More,Piece of Me,Breik the Ice
Circus:Circus,Womanizer,Radar
The Songs Collection:3
Femme Fatale:Till the World Ends,(Drop Dead)Beutyfull,Hold It Against Me
Paras albumi on varmaan Oops!...I Did Again- munchies
you make me crazy aivan ehdoton ykkönen! :) Circus kakkonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887