Mikä kuu keväällä ja syksyllä on sateisimpia Toscanassa/sillä vyöhykkeellä/Firenzessä?
Muuttamassa Firenzeen osan vuodesta ja yritän harkita sateetonta kuuta. Se mitä teen työkseni on riippuvainen poutapäivistä. Olin juuri heinäkuun Firenzessä. Yhtenä sunnuntaina satoi ja Arnon vesi raja nousi.
Toscanassa
2
336
Vastaukset
- Sademiekkonen
Eipä sitä kukaan tiedä. Vuoden 2007 kevään sateisin kuukausi esimerkiksi Sesto Fiorentinossa oli helmikuu (117,2mm), mutta tänä vuonna helmikuu oli kevään sateettomin kuukausi (36,6mm). Tänä vuonna taas sateisin kuukausi oli huhtikuu (120,2mm), kun se viime vuonna oli lähes sateeton (4,6mm). Viime vuonna elokuussa satoi 113,4mm, tänä vuonna 18,6mm.
Kysymys on säistä, Italiassakin, ei niistä tiedä, vuodet eivät ole veljeksiä keskenään. - Toscanan seudulla vakituise...
Italiasta haluaisin sellaiselta henkilöltä sade tietoa, joka siellä asustelee enemmän tai vähemmän koko vuoden!
Ainakin minä pystyn eräästä maasta jossa olen asustellut pidempiä aikoja sanomaan että yleensä, ja korostan sanaa yleensä, sataa keväällä huhtikuussa ja syksyllä lokakuussa. Poikkeuksiakin on, mutta kun sen pääpiirteittäin tietää niin se on hyvä.
Kyseessä ei kuitenkaan ole Italia vaan eräs muu maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892