Kultainen häkki

runo64

Katseesi lukittui
silmiini kerran
ja pakotit rakastamaan
kunnes sydämeni luovutin
kultaiseen häkkiin sen omasi
kanssa suljit.

Yössä hiljaisessa
päivisin kätketyt tunteet
vapautensa saa
ja intohimostaan värisevät
silkkisillä lakanoilla.

Maailmamme sängyn kokoiseksi supistuu
kultaisen häkin rajaamaksi
ja eikä mikään pääse meitä satuttamaan.

Kultainen häkki
häilyvät varjot kieppuvat tunteet
rakkauden pyörteeseen
kerta toisensa jälkeen hukuttaa.

Sinä vangitset minut
minä vangitsen sinut
kumpikin toisemme vangitaan
...rakkauteen.

10

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      ketään ei voi pakottaa rakastamaan, se tunne läh-
      tee aina sydämestä jos on lähteäkseen.

      Otsikko on kaunis,
      ja runosi myötäilee sitä upeilla säkeillä.

      Kyllä Sinä osaat !

      • runo64-1

        ...alussa vähän kasvaa rakkauteen
        ja rakkaus on kuin vankila
        jossa voi tulla ja mennä mielensä
        mukaan mutta yö on se aika jolloin
        rakastetaan.
        kiitos rakas oppimestarini kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää uuteen päivääsi.


    • padme_amidala

      ..tämä sinun hieno miesenergiainen runosi. Tuollaisten tunteiden vankina on varmaankin upea olla.

      Kiitos lukuhetkestä : )

      • runo64-1

        ...kaksi ihmistä kuin vangitse
        toisensa yhteiseen tunteeseensa
        rakkauteen
        ja kultainen häkki on itse rakkaus.
        kiitos kun kävit
        ja todella kaikkea huippuhyvää
        päivääsi.


    • kaaru

      Tämä häkki on meidän taivas
      kukaan ei tätä piilopaikkaa löytää saa
      yö valvotaan ja silkkilakanoihin
      kietoudutaan...

      Hieno runo sinulta:)

      • runo64-1

        ...taivas-rakkaus
        ja sekin turhan usein
        taivaansa kadottaa.
        kyllä tämänkin runon lähtökohdat
        ovat todellisuudessa
        ja voisi sanoa vielä että oli hyvä
        päästä töihin toipumaan aina päiväksi.
        nuoruus muistoja
        kiitos kun kyläilit
        kaikkea hyvää päivääsi.


    • Minänoita

      Kultaisesta häkistä
      vapautunut hieno
      runo!

      • runo64-1

        ...kokeilin taas toisenlaista tyyliä.
        no kultainen häkkihän on rakkaus,
        miellän sen sellaiseksi.
        jonkinlaista todellisuutta kun silloin
        kauvan sitten muutti roista töihin lahteen
        ja ujo lappalaispoika joutui erään
        lumoojattaren kynsiin hihii.
        no eihän tämä tyyli tosiaanka ole sitä
        ominta mitä sinäkin sanoit yhteen runooni
        ennen kuin lähdit lapin lomille.
        kiitos kun poikkesit rakas ystävä
        ja todella kaikkea hyvää päivääsi.


    • Runo....
      hyvät pojat, mikä tunnelataus..
      Oon sanaton, koska ...tää oli m a h o t o n!!!!

      • runo64-1

        ...kokeilla erityyliä
        vaikka eihän tämmöinen ole ominta
        minua.
        kun kirjoitin saman tyylisen runon
        -rakkauden vampyyri niin sähkäriin tuli
        siitä postia mitä oikein meinaan
        kun poikkesin totutusta tyhjäpäiväisyydestä.
        voisi rajumminkin kirjottaa mutta se menisi
        yliampuvaksi kun runoissani on lähtökohtana
        oma elämän tapahtumat.
        kiitos kun kävit ja kaikkea hyvää päivääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe