Katseesi lukittui
silmiini kerran
ja pakotit rakastamaan
kunnes sydämeni luovutin
kultaiseen häkkiin sen omasi
kanssa suljit.
Yössä hiljaisessa
päivisin kätketyt tunteet
vapautensa saa
ja intohimostaan värisevät
silkkisillä lakanoilla.
Maailmamme sängyn kokoiseksi supistuu
kultaisen häkin rajaamaksi
ja eikä mikään pääse meitä satuttamaan.
Kultainen häkki
häilyvät varjot kieppuvat tunteet
rakkauden pyörteeseen
kerta toisensa jälkeen hukuttaa.
Sinä vangitset minut
minä vangitsen sinut
kumpikin toisemme vangitaan
...rakkauteen.
Kultainen häkki
10
391
Vastaukset
- lindalinda1
ketään ei voi pakottaa rakastamaan, se tunne läh-
tee aina sydämestä jos on lähteäkseen.
Otsikko on kaunis,
ja runosi myötäilee sitä upeilla säkeillä.
Kyllä Sinä osaat !- runo64-1
...alussa vähän kasvaa rakkauteen
ja rakkaus on kuin vankila
jossa voi tulla ja mennä mielensä
mukaan mutta yö on se aika jolloin
rakastetaan.
kiitos rakas oppimestarini kun poikkesit
ja kaikkea hyvää uuteen päivääsi.
- padme_amidala
..tämä sinun hieno miesenergiainen runosi. Tuollaisten tunteiden vankina on varmaankin upea olla.
Kiitos lukuhetkestä : )- runo64-1
...kaksi ihmistä kuin vangitse
toisensa yhteiseen tunteeseensa
rakkauteen
ja kultainen häkki on itse rakkaus.
kiitos kun kävit
ja todella kaikkea huippuhyvää
päivääsi.
- kaaru
Tämä häkki on meidän taivas
kukaan ei tätä piilopaikkaa löytää saa
yö valvotaan ja silkkilakanoihin
kietoudutaan...
Hieno runo sinulta:)- runo64-1
...taivas-rakkaus
ja sekin turhan usein
taivaansa kadottaa.
kyllä tämänkin runon lähtökohdat
ovat todellisuudessa
ja voisi sanoa vielä että oli hyvä
päästä töihin toipumaan aina päiväksi.
nuoruus muistoja
kiitos kun kyläilit
kaikkea hyvää päivääsi.
- Minänoita
Kultaisesta häkistä
vapautunut hieno
runo!- runo64-1
...kokeilin taas toisenlaista tyyliä.
no kultainen häkkihän on rakkaus,
miellän sen sellaiseksi.
jonkinlaista todellisuutta kun silloin
kauvan sitten muutti roista töihin lahteen
ja ujo lappalaispoika joutui erään
lumoojattaren kynsiin hihii.
no eihän tämä tyyli tosiaanka ole sitä
ominta mitä sinäkin sanoit yhteen runooni
ennen kuin lähdit lapin lomille.
kiitos kun poikkesit rakas ystävä
ja todella kaikkea hyvää päivääsi.
Runo....
hyvät pojat, mikä tunnelataus..
Oon sanaton, koska ...tää oli m a h o t o n!!!!- runo64-1
...kokeilla erityyliä
vaikka eihän tämmöinen ole ominta
minua.
kun kirjoitin saman tyylisen runon
-rakkauden vampyyri niin sähkäriin tuli
siitä postia mitä oikein meinaan
kun poikkesin totutusta tyhjäpäiväisyydestä.
voisi rajumminkin kirjottaa mutta se menisi
yliampuvaksi kun runoissani on lähtökohtana
oma elämän tapahtumat.
kiitos kun kävit ja kaikkea hyvää päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568