Auton käynnistyksen yhteydessä tulee piippausääni (kolme lyhyttä piip -ääntä). Mielestäni aiemmin ei ole tullut. Muuten käynnistyy normaalisti eikä varoitusvaloja pala käynnistyksen jälkeen. Mistähän voisi johtua?
Käynnistys piippaa?
7
5783
Vastaukset
- rellurellu
Jos haluaisin olla vitsikäs sanoisin, että sulla on ryyppy jäänyt päälle ja maksasi piippaa.
Mutta kun en ole niin kysyn, että mikä tyyppi ja vuosimalli?- päässäkö piiippaa
Sitähän se vaimokin ensiksi epäili...piti oikein itse kokeilla.
Auto on Grand Scenic vm 2005. - peruutustutkaa
päässäkö piiippaa kirjoitti:
Sitähän se vaimokin ensiksi epäili...piti oikein itse kokeilla.
Auto on Grand Scenic vm 2005.jos rikki, niin muistaakseni piippaa.
- päässäkö piiippaa
peruutustutkaa kirjoitti:
jos rikki, niin muistaakseni piippaa.
Ei ole peruutustutkaa.
- EX-dCi
päässäkö piiippaa kirjoitti:
Ei ole peruutustutkaa.
Muistaakseni silloin oli jokin ovista tai takaluukku huonosti kiinni tai jotain vastaavaa vai mitä se oli...
- päässäkö piippaa
EX-dCi kirjoitti:
Muistaakseni silloin oli jokin ovista tai takaluukku huonosti kiinni tai jotain vastaavaa vai mitä se oli...
Taisi olla kuitenkin se maksa joka piippasi. Edistyksellinen alkolukko: Tipaton alkuviikko ja työmatkapyöräily taisi parantaa mokoman vaivan.
Kävin juuri viemässä pulloja kauppaan viikonlopun jäljiltä ja piippaus oli kadonnut. Ainoa mitä tein oli että siirsin sähköistä keskikonsolia pikkuisen taaksepäin.
Pitää seurailla tilannetta josko taas viikonlopun jälkeen piippailee.
Kiitokset osallistujille!
- Anonyymi
Pariskunnat ovat kävelleet pyhänet wifillä ylivoivaus tilan muiden puhelimiin.
Fins svala Kärsämäki on keksinyt poliisin sisäluvulla uuden mallin lapset hukassa auton piip ääntä käytetään kuulevat auton suuntaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531