Käynnistys piippaa?

päässäkö piippaa

Auton käynnistyksen yhteydessä tulee piippausääni (kolme lyhyttä piip -ääntä). Mielestäni aiemmin ei ole tullut. Muuten käynnistyy normaalisti eikä varoitusvaloja pala käynnistyksen jälkeen. Mistähän voisi johtua?

7

5783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rellurellu

      Jos haluaisin olla vitsikäs sanoisin, että sulla on ryyppy jäänyt päälle ja maksasi piippaa.
      Mutta kun en ole niin kysyn, että mikä tyyppi ja vuosimalli?

      • päässäkö piiippaa

        Sitähän se vaimokin ensiksi epäili...piti oikein itse kokeilla.

        Auto on Grand Scenic vm 2005.


      • peruutustutkaa
        päässäkö piiippaa kirjoitti:

        Sitähän se vaimokin ensiksi epäili...piti oikein itse kokeilla.

        Auto on Grand Scenic vm 2005.

        jos rikki, niin muistaakseni piippaa.


      • päässäkö piiippaa
        peruutustutkaa kirjoitti:

        jos rikki, niin muistaakseni piippaa.

        Ei ole peruutustutkaa.


      • EX-dCi
        päässäkö piiippaa kirjoitti:

        Ei ole peruutustutkaa.

        Muistaakseni silloin oli jokin ovista tai takaluukku huonosti kiinni tai jotain vastaavaa vai mitä se oli...


      • päässäkö piippaa
        EX-dCi kirjoitti:

        Muistaakseni silloin oli jokin ovista tai takaluukku huonosti kiinni tai jotain vastaavaa vai mitä se oli...

        Taisi olla kuitenkin se maksa joka piippasi. Edistyksellinen alkolukko: Tipaton alkuviikko ja työmatkapyöräily taisi parantaa mokoman vaivan.

        Kävin juuri viemässä pulloja kauppaan viikonlopun jäljiltä ja piippaus oli kadonnut. Ainoa mitä tein oli että siirsin sähköistä keskikonsolia pikkuisen taaksepäin.

        Pitää seurailla tilannetta josko taas viikonlopun jälkeen piippailee.

        Kiitokset osallistujille!


    • Anonyymi

      Pariskunnat ovat kävelleet pyhänet wifillä ylivoivaus tilan muiden puhelimiin.
      Fins svala Kärsämäki on keksinyt poliisin sisäluvulla uuden mallin lapset hukassa auton piip ääntä käytetään kuulevat auton suuntaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe