Omaha 90%:sti taitopeli

toisin kuin Hold

em´ no limit, mikä on 90% tuuripeli!

Omahan perusasiat perusteellisesti opettelemalla voittaa lähes varmasti. Itse pelaan yli 95%:sti voitollisia sessioita Omahassa, toisin luin Hold em´ssa - ohivetojen mekka -pelissä, mitä pelaan enää vain ja ainoastaan turnauksissa, mitkä nekin (etenkin bubblen jälkeen) vaativat uskomatonta tuuria jotta pääsisi vaikka finaalipöytään. Omahassa finaalipöytään huomattavasti pääsee herkemmin yksinkertaisesti TAIDOLLA. Suosittelen Omahaa! Se on suomalaisille istuva peli. Ja mielummin vaikka lottoamista kuin Hold em´in pelaanmista.

11

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaaaaaa

      Kyllähn nimenomaan omahassa varianssi on isompaa kuin texussa. Molemmat ovat toki taitopelejä.

    • joo...

      tämän ketjunaloittaja taitaa olla niin fisu ettei pärjää holdemissa. mutta omaha enemmän tuuripeli ja siellä käyny lappu muutaman kerran ja tehnyt päätelmän että omaha se on taitopeli

      • kuin taxas

        HAHhA-HAhaháaaa... ai, siksikö kun se vaatii enemmän ajattelua, eli sinun kahdella aivosolullasi sitä on aivan liian vaikea hallita. Mutta pelaa sinä vain texasia. Ja minä Omahaa.


      • jjoooo......
        kuin taxas kirjoitti:

        HAHhA-HAhaháaaa... ai, siksikö kun se vaatii enemmän ajattelua, eli sinun kahdella aivosolullasi sitä on aivan liian vaikea hallita. Mutta pelaa sinä vain texasia. Ja minä Omahaa.

        et tiedä mistä puhut joten ole mielummin hiljaa...


    • Eipä aivan

      olipa kyseessä Omaha tai Texas Hold'em, sillä fakta on, että pitkällä aikavälillä kaikki saavat yhtä paljon hyviä ja huonoja kortteja.

    • omia mietteitä

      Taitoa vaatii molemmat pelit. Itse olen siirtynyt pelaamaan pelkästään omahaa, eikä ole teksua tehnyt sen jälkeen mieli edes pelailla. Se nyt on vaan niin tylsää verrattuna omppuun. On isommat potit, vaikka kyseessä on (yleensä) limittipeli.

      Kyllä niitä ohivetoja tulee ompussakin, yksi mieleenpainuvimmista oli kun floppasin täyskäden. Löin potillisen, vihu maksaa, turnilla löin taas potillisen, vihu maksaa. Riverillä mentiin allin ja maksu. Vihu näyttää neloset?! WTF!! Mitkä on oddsit...

      Sanotaan nyt näin että n. 6kk olen pelaillut ja täytyy myöntää että paljon on vielä opittavaa. erinomainen peli, suosittelen kaikille.

      • .Kampela2

        Sulla ehkä kädessäsi pari ja pöydässä kolmoset. Se, että jollakulla vastustajalla on se neljäs samanlainen kortti tai vaikkapa omaa pariasi suurempi pari, on kohtuullisen suuri. Toki riippuu siitä, minkälainen pari sulla oli kädessä. Oli miten oli, niin hyviä käsiä on mahdollista olla monilla pelaajilla, joten maksuja on tiedossa mahdollisesti kaikilta pelaajilta.


      • mulla paria
        .Kampela2 kirjoitti:

        Sulla ehkä kädessäsi pari ja pöydässä kolmoset. Se, että jollakulla vastustajalla on se neljäs samanlainen kortti tai vaikkapa omaa pariasi suurempi pari, on kohtuullisen suuri. Toki riippuu siitä, minkälainen pari sulla oli kädessä. Oli miten oli, niin hyviä käsiä on mahdollista olla monilla pelaajilla, joten maksuja on tiedossa mahdollisesti kaikilta pelaajilta.

        en muista enää niitä kortteja mutta flopilla tuli jotain QQ10 ja mulla Q10. Eli siis hänen neloset muodostui siis pöytään vielä tulleesta parista (turn ja river)


      • .Kampela2
        mulla paria kirjoitti:

        en muista enää niitä kortteja mutta flopilla tuli jotain QQ10 ja mulla Q10. Eli siis hänen neloset muodostui siis pöytään vielä tulleesta parista (turn ja river)

        Tai vähintään jokatoisella pelisessiolla?


      • tarkoitat?
        .Kampela2 kirjoitti:

        Tai vähintään jokatoisella pelisessiolla?

        Niin siis tämähän oli yksi mieleenpainuvimmista biiteistä, vai saitko jostain sen käsityksen että tätä tapahtuu minulle usein? On käynyt siis tasan YHDEN kerran.


      • .Kampela2
        tarkoitat? kirjoitti:

        Niin siis tämähän oli yksi mieleenpainuvimmista biiteistä, vai saitko jostain sen käsityksen että tätä tapahtuu minulle usein? On käynyt siis tasan YHDEN kerran.

        Täällä kun on niitäkin kirjoittelijoita, jotka luulevat tuollaisen olevan yleistä. Ei ole yleistä, vaan harvinaista ja MAHDOLLISTA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe