Uskallatko Bailata Pimeellä?

namisuku

...eli uskallatko Liikuskella RavintolaIllan jälkeisesti kaduilla Yksin?...Vieraassa Seurassa?...hiukka huppelissa?
Luotatko vieraaseen Ihmiseen..noin yleensä?

Minä olen niin Pöllö, että Luotan!

24

1544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskaltaa

pimeällä mutta se kaduilla liikuskelu on jo toinen asia:)

Parikymmentä vuotta sitten ei ollut niin paljon pelättävää mitä nykyään on huumeitten tultua yleisemmin kuvioihin.

Et ole muuten vielä kertonut noitten isojen kirjainten merkitystä?

• namisuku

..PÖÖ..=)

• Mandi55

Tutussa seurassa omalla tontilla. Ei ole onneksi tarvetta tuppaantua vieraiden ihmisten seuraan tai liikkua yksin. Pimeässä ja pikku huppelissa olen oppinut suunnistamaan saunamökiltä tupaan ; ) Laiturini on sen verran iso, että siellä voi vaikka bailata kuutamossa jos bilettää. En ole niin Pöllö, että luotan heti kättelyssä vieraisiin ihmisiin ; )

• on kaikki

niin suurta jopa laituri?
        Mainarin lamppu olis hyvä tuossa suunnistusasiassa, eikö vaan?
        Mitäs Peter sanoo sun bailaamisestasi?

• Mandi55
        on kaikki kirjoitti:

niin suurta jopa laituri?
        Mainarin lamppu olis hyvä tuossa suunnistusasiassa, eikö vaan?
        Mitäs Peter sanoo sun bailaamisestasi?

Minun laituri on 4 x 5 m terassilaituri kohta 10-vuotta vanha. Korjasin keväällä ITSE suoristamalla alapalkkeja ja tuki vinolautoja ; ) siis ITSE. Minulla on toki saunamökin kuistilla valopisteet samoin kuin mökin kuistilla, mutta kuutamossa on kiva suunnistaa.

Peter Panin laituri on 4 x 4 m ja hän sai idean minun laituristani. Molemmat ovat aivan ihania seurustelu- ja auringonottopaikkja. Huomenna lähdemme Peterin mökille. Toivon kuutamoyötä, olisi niin romanttista istuskella saunan jälkeen ja tuijottaa kuuta ; )

Peter rakastaa "bailata" ja senhän sinun olisi pitänyt ymmärtää viestini tekstistä. Me "bailaamme" yhdessä. Tosin rehellisesti tunnustan, että aika rauhallisesti. Emme ole enää bilehilettäjä iässä ; )

• namisuku

...ei siis Stadiin..ko...ollenkaan?

• ja varohan siekin - maailma on paha, paha..

• namisuku

..Siunakkoon, olet tullut Vanhaksi...heh;)

• Pirre*
        namisuku kirjoitti:

..Siunakkoon, olet tullut Vanhaksi...heh;)

tai viisaammaksi :)

• Uskallan liikkua pimeällä kadulla ja vieraiden seurassa, koska luotan itseeni ja omiin vaistoihini. Ja siis siksi ymmärrän keneen voin luottaa ja miten toimin....

• Mandi55

Itseluottamuksella ei saa takuuta sattumaan. Tuttukin saati tuntematon voi tehdä pahaa. Ymmärtäminen voi olla väärinymmärrys ja toimintakyky voi täydellisesti pettää.

• Mandi55 kirjoitti:

Itseluottamuksella ei saa takuuta sattumaan. Tuttukin saati tuntematon voi tehdä pahaa. Ymmärtäminen voi olla väärinymmärrys ja toimintakyky voi täydellisesti pettää.

Yöllä voi tulla sydänkohtaus ja huomenna voi jäädä autonalle tai laivassa upota tai lentokone tippua alas ja ensiviikolla voi tulla maailmanloppu...

• miljoona kirjoitti:

Yöllä voi tulla sydänkohtaus ja huomenna voi jäädä autonalle tai laivassa upota tai lentokone tippua alas ja ensiviikolla voi tulla maailmanloppu...

woi woittaa lotossa :=)
        mitenköhän nuo muut liikkuu talwella kun on pimeämpää :=)

• A.DONIS kirjoitti:

woi woittaa lotossa :=)
        mitenköhän nuo muut liikkuu talwella kun on pimeämpää :=)

Loton laitan joka viikonloppu koska yksi hyvä kaverini on voittanut lotosta ja yksi hyvä ystäväni on istunut taposta, enkä pelkää heitäkään.

Kaikenlaista sitä ihmisen elämään mahtuu. Huomista päivää ei ole kuitenkaan kenellekään luvattu.

• Mandi55
        miljoona kirjoitti:

Loton laitan joka viikonloppu koska yksi hyvä kaverini on voittanut lotosta ja yksi hyvä ystäväni on istunut taposta, enkä pelkää heitäkään.

Kaikenlaista sitä ihmisen elämään mahtuu. Huomista päivää ei ole kuitenkaan kenellekään luvattu.

Nyt ymmärrän sinua.

• Mandi55 kirjoitti:

Nyt ymmärrän sinua.

Jep. Olen aina elänyt hyvin rikasta ja värikästä elämää ja saanut tutustua hyvin monenlaisiin ihmisiin, niin työelämässä kuin vapaa-aikananikin, ihan laidasta laitaan.

• miljoona kirjoitti:

useampi :=)
        paitsi siitä lotosta kukaan ei ole kärynyt wiel :=)
        ja keskityn lähinnä turskalottoon :=)

huominen ei koskaan kuole tjn
        eilin kuoli jo

• täti puskasta

uskaltaua vieraaseen seuraan, ei.

• namisuku

...vai?

• edes valoisalla,

saati sitten pimeässä luottaisin vieraisiin, en todellakaan.

• namisuku

....sanoa, että Surullista, Ihmiset ovat Loppupeleissä Hyviä=D

• jotenkin ikään ettette uskalla liikkua/pailata pimeässä?

mul ei ole koskaan ollut mitään "isompia" waikeuksia liikkua missään olen sitten ollut selwinpäin tai humalassa :=))
      ei hesas ei tallinnas

• Pirre*

olekaan, - ei siis nuo feministitkään ole vielä käyneet päälle..hi, miehethän pelkää heitä..

:)

• Pirre* kirjoitti:

olekaan, - ei siis nuo feministitkään ole vielä käyneet päälle..hi, miehethän pelkää heitä..

:)

pitääkin alkaa käymään iltaisin lenkillä jos mulla käwis tuuri et alettais ahdistelee :=)))))

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe