Muutin vuokra-asuntoon, jossa on parkettilattia. Miten kuuluisi hoitaa oikeaoppisesti parkettilattiaa ja siistiä se? Olen käsittänyt, ettei se kestä vettä lainkaan ja pitää pyyhkiä heti pois. Mitä muuta?
Parketti & siivoaminen
3
507
Vastaukset
- laminaattiin roisukuu
vettä ja on oletettavaa, että saumat kastuvat, niin vesi pitää saada heti pois, jotta puutavara pysyisi muodossaan.
Siivoiksessa kummassakin käytetään pölynimuria ja tahmeammat liat poistetaan kuivaksi väännetyllä kostealla rätillä, kuumalla vedellä rätti kasteltuna ensin ja jos ei auta niin jotain lattialle sopivaa kemikaalia avuksi rättiin. - 30v
Kyllä parketti kestää käyttöä,hiekat imuroit ja jäljet pyyhit kostealla kankaalla,näitä molempia joudut jo tupaantuliaisten jälkeen tekeen.Hyvä eteismatto autaa paljon ja puhdistaa myös vieraiden kengät riittävästi.
- lattiapro
ja nihkeäpyyhintä. Imurointi.
Jos haluat käyttää puuta- ja lakkaa hoitavia aineita, niin esim. Tarkettilla on lakkarefresher, joka "uudistaa" pinnan, jossa on pientä kulumaa tai naarmuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849