"Sohvaperuna"

kaaru

minulla on siniset silmät
en kuitenkaan ole sinisilmä
huuleni minä maalaan
tarjoan ne suudeltavaksi
keikistelen Sinulle
jospa sieltä sohvalta
minut huomaat

ja kun minua palelee
sanot hae villasukat
ja vaihdat kanavaa

hetken päästä kysyt
joko ruoka on valmis

ruoka on valmista

minä kun ajattelin
aivan muuta

minne hävisi rakkaus?

14

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      otsikko hämäs, runo oli paljon enemmän kuin tuo
      antoi ymmärtää.

      Ja villasukat, niin kodikasta tunnelmaa nekin
      tähän runoosi tuo.

      Sanoma ' minne hävisi rakkaus '
      sitäpä tässä joutuu miettimään niin ussein yks
      jos toinenkin.

      • kaaru

        Linta, jos sain tähän sanomaa
        aina se kun ei onnistu...

        Kiitos:)


    • "sohvaperuna"

      oi sinä sinisilmä suppusuu
      ei tulis kysymykseen kukaan muu
      olenhan vuotta monta odottanut sinua
      ethän unhoittanut sä minua

      saanhan tanssittaa silmun tahtiin
      uskoa taivaankannen mahtiin
      tähdet leikkivät kuunsillalla
      näenhän sinutkin illalla

      *unelmainen huokaus*

      • kaaru

        salaperäisyys ruudun takana,
        silmun tansseissa sain aina olla
        seinäruusu, et tullut hakemaan
        vaikka sitä odotin

        muulloin sitä vientiä oli
        mutta enhän tiennyt olit vain
        silloin siellä...nauraa

        huokaan, tämä on minun tuuriani
        onni kiertää kaukaa:)))


    • *MURUKULTA*

      Tuli hakematta mieleen,, kauan kauan sitten
      yx nuori (en minä;) ei välittänyt laittaa vaatteitaan ym.
      omille paikoilleen useista ja useista ja... pyynnöistä huolimatta,
      joten mitta täyttyi äidillä ja vaatteet lensi ikkunasta - 3krs alas! Oppi!

      Laitappa ne sukat sinne soppakulhoon ja kaukosaatimen paikalle hiirenloukko,
      jospas se viestis jotain, esim. 'voitaisiinkos keskustella'...:)))
      Siinä voisi selvitä minne se rakkaus katosi.

      Tämmöisiä mietteitä sai runosi aikaan Murulla.
      Kiitos, kaaru tästä ajatuksia herättävistä runostas ja mukvaa pvää! :)

      • kaaru

        silloin mua neuvonut
        nyt myöhäistä
        hyviä neuvoja annoit
        vastaisuuden varalle
        jos vielä muistan'
        kun tulee tilaisuus

        je ne parle pas france...jestas sentään
        olen unohtanut tuonkin, varastosta kirjat
        esiin...ja aivoissa veri kiertämään

        Oikein "hörönaurun" päästin
        kun luin mitä kirjoitit...

        mainio pakkaus olet muru...haleja:)


    • just....

      tähän en samo muuta kuin että

      HERÄTYS, SOHVAPERUNAT!!!
      -uudet, sekä vanhat........


      Kaaru, olet kuin viini, paranet koko ajan:DD

      • kaaru

        ...tänne tulo, oltiin pois täältä
        hetki, palattiin ja heti linjat
        ruuhkautui:)))

        Viini paranee vanhetessaan, oikeassa olet
        mutta että minäkin? :DD


    • Minänoita

      jotenkin tutulta..

      ettei vain olisi
      kysymyksessä arkista
      rakkauven aherrusta!

      Jo vain tykkäs noita!

      • kaaru

        oikein tykkäs...kurkkaas sohvalle
        varovasti....ei kai? :DD

        ei tietenkään, kunhan kiusasin:))


    • runo64-1

      ...harmaissa rakkauskin muuttuu
      kuluneeksi,värittömäksi.
      kipin kapin kirjastoon ja kamasutra
      lainaamaan jos se auttaisi eksyneen
      takaisin rakkauden poluille
      tai sitten "piristävä" video
      ja sijoitat itsesi sopivan lähelle.

      olipas hymyn tuova runo
      vaikka vakavasta asiasta on kysymys,
      niin käy turhan usein.
      kyllä runosi oli hyvä!!!
      hyvä kaaru!!!

      • kaaru

        ...tein sitten suursiivouksen:)))

        Nyt tulossa uusi siivous
        tosin tuo sohva lähtee
        toistaiseksi mukaani

        hymyä...huumoria
        sitä elämä tarvii
        kerran täällä ollaan

        hymyä päivääsi ja kiitos:)


    • divaanibataatti

      täällä. Suuntaan purjeeni selvemmille vesille silkkisukkien pariin. Myötätuulta pulleisiin purjeisiin sinulle.

      • kaaru

        ...äh, vastaukset jäävät
        bittitaivaaseen:)

        Ei kait kukaan näin kesällä
        vielä silkkisukkia käytä?

        Kiitos sanoistasi:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe