Saanko luvan...

Seison yksin,
ulkoisesti tyynenä,
olen hiljaa.

Mieleni sisällä
valtaisa mellakka,
äänetön vastalause
ilman väkijoukkoja.

Protestoin arjen
intohimojen puutetta,
rakkaudettomuutta.

Kaunis nainen,
kiireinen vastaantulija,
vilkaisee minua
kasvoihin välinpitämättömänä.

Tekisi mieleni
huutaa..!
Saanko luvan
taivuttaa teidät
intohimoiseen suudelmaan…

9

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marinin neuovontaniksipirkka neuvoo:
      - kokeile onneasi ja ehdota tapaamista,
      voittokerroin voi olla korkeakin:DD

      Runokoskesi kuohuu taas
      *hymy*
      ja surullisesta runostasi huolimatta
      olen siitä iloinen.

      Eläköön runo.=)

      • Kiitos Mari, Kolminkertainen eläköönhuuto siulle ja meen heti kokeilemaan, jahka kävis flaxi..


    • Minänoita

      Nyt on semmonen juttu että kirjoitin
      tähän taas vastarunon mutta ko sie oisit taas
      paukahtanut sanattomaksi painoinkin deleteä ja
      päätin lähteä hjuumorin linjoille!

      Juttu menee nyt niin et sie saat luvan lähtee minun kanssa sinne
      autiomökin uurastuhommeleihin,
      katto puuttuu ny kokohnaan ko
      myrskytuuli vei sen ja seinät
      alkaa olla vaarassa kaatua homeen painosta.

      Ja tiedoksi mie oon käyttäny sammalnaamioo yötetpäivät oon rumistunut
      ihan sammakonsilmiskii!

      Runosi oli todella hyvä,yleisö vaatii
      lisää!!

    • kaaru

      et huomannut minua
      kun harmaana hiivin ohitsesi
      näit vain kauniita

      näin Sinut mietteisenä
      hiljaisena

      hymyilin
      taas yksi mies
      siinä katselee
      kauneutta

      etsii intohimonsa
      kohdetta välipitämättömänä
      niin kuin miehet aina

      olis tehnyt mieli
      tehdä jokin "jippo"
      jatkoin kuitenkin
      hymyillen matkaa

      katosin harmaaseen massaan:)

      Hymyä runosi sai aikaan
      ainakin minussa:)

      • Näkymättömät toisilleen....vaikka törmäisivät! Hymykin on saavutus :) Kiitos
        Tarkkis


    • lindalinda1

      Mää ole ain ollu simmottis seinäruusu,
      mua ol kukkaan ikinä koskaan hualinnu pyöritet-
      täväks laattialla. Enkä usko, että Siekään minnuu
      ottaisit käspuolees, vaikka se olis varmana ihan
      mukavata kanssas pyörähellä.

      Kuin kummassa se onkin niin,
      että tuo protestoinnin aihees liippaa tätäkin
      muijaa - kumma juttu.

      Mutta runosi aiheen kaikkinensa, sen mie kyllä
      ymmärrän. On niin tuttuu tekstii, että melki
      satuttaa ukko.

      Saisit, jos ja kun :=)

      • Ou huoliti. En mie ala vonkhamaan:)). Luppaan pittää silimät auki. Kiitos Rellulle!
        Tarkkis


      • täällä*
        tarkampuja kirjoitti:

        Ou huoliti. En mie ala vonkhamaan:)). Luppaan pittää silimät auki. Kiitos Rellulle!
        Tarkkis

        on tähtäimessä?


      • täällä* kirjoitti:

        on tähtäimessä?

        Voi vitsi! Taisi tulla ihan oikea aikuinen taas kylään. Tervetuloa lämpimästi!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe