Saanko luvan...

Seison yksin,
ulkoisesti tyynenä,
olen hiljaa.

Mieleni sisällä
valtaisa mellakka,
äänetön vastalause
ilman väkijoukkoja.

Protestoin arjen
intohimojen puutetta,
rakkaudettomuutta.

Kaunis nainen,
kiireinen vastaantulija,
vilkaisee minua
kasvoihin välinpitämättömänä.

Tekisi mieleni
huutaa..!
Saanko luvan
taivuttaa teidät
intohimoiseen suudelmaan…

9

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marinin neuovontaniksipirkka neuvoo:
      - kokeile onneasi ja ehdota tapaamista,
      voittokerroin voi olla korkeakin:DD

      Runokoskesi kuohuu taas
      *hymy*
      ja surullisesta runostasi huolimatta
      olen siitä iloinen.

      Eläköön runo.=)

      • Kiitos Mari, Kolminkertainen eläköönhuuto siulle ja meen heti kokeilemaan, jahka kävis flaxi..


    • Minänoita

      Nyt on semmonen juttu että kirjoitin
      tähän taas vastarunon mutta ko sie oisit taas
      paukahtanut sanattomaksi painoinkin deleteä ja
      päätin lähteä hjuumorin linjoille!

      Juttu menee nyt niin et sie saat luvan lähtee minun kanssa sinne
      autiomökin uurastuhommeleihin,
      katto puuttuu ny kokohnaan ko
      myrskytuuli vei sen ja seinät
      alkaa olla vaarassa kaatua homeen painosta.

      Ja tiedoksi mie oon käyttäny sammalnaamioo yötetpäivät oon rumistunut
      ihan sammakonsilmiskii!

      Runosi oli todella hyvä,yleisö vaatii
      lisää!!

    • kaaru

      et huomannut minua
      kun harmaana hiivin ohitsesi
      näit vain kauniita

      näin Sinut mietteisenä
      hiljaisena

      hymyilin
      taas yksi mies
      siinä katselee
      kauneutta

      etsii intohimonsa
      kohdetta välipitämättömänä
      niin kuin miehet aina

      olis tehnyt mieli
      tehdä jokin "jippo"
      jatkoin kuitenkin
      hymyillen matkaa

      katosin harmaaseen massaan:)

      Hymyä runosi sai aikaan
      ainakin minussa:)

      • Näkymättömät toisilleen....vaikka törmäisivät! Hymykin on saavutus :) Kiitos
        Tarkkis


    • lindalinda1

      Mää ole ain ollu simmottis seinäruusu,
      mua ol kukkaan ikinä koskaan hualinnu pyöritet-
      täväks laattialla. Enkä usko, että Siekään minnuu
      ottaisit käspuolees, vaikka se olis varmana ihan
      mukavata kanssas pyörähellä.

      Kuin kummassa se onkin niin,
      että tuo protestoinnin aihees liippaa tätäkin
      muijaa - kumma juttu.

      Mutta runosi aiheen kaikkinensa, sen mie kyllä
      ymmärrän. On niin tuttuu tekstii, että melki
      satuttaa ukko.

      Saisit, jos ja kun :=)

      • Ou huoliti. En mie ala vonkhamaan:)). Luppaan pittää silimät auki. Kiitos Rellulle!
        Tarkkis


      • täällä*
        tarkampuja kirjoitti:

        Ou huoliti. En mie ala vonkhamaan:)). Luppaan pittää silimät auki. Kiitos Rellulle!
        Tarkkis

        on tähtäimessä?


      • täällä* kirjoitti:

        on tähtäimessä?

        Voi vitsi! Taisi tulla ihan oikea aikuinen taas kylään. Tervetuloa lämpimästi!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe