Seison yksin,
ulkoisesti tyynenä,
olen hiljaa.
Mieleni sisällä
valtaisa mellakka,
äänetön vastalause
ilman väkijoukkoja.
Protestoin arjen
intohimojen puutetta,
rakkaudettomuutta.
Kaunis nainen,
kiireinen vastaantulija,
vilkaisee minua
kasvoihin välinpitämättömänä.
Tekisi mieleni
huutaa..!
Saanko luvan
taivuttaa teidät
intohimoiseen suudelmaan…
Saanko luvan...
9
381
Vastaukset
Marinin neuovontaniksipirkka neuvoo:
- kokeile onneasi ja ehdota tapaamista,
voittokerroin voi olla korkeakin:DD
Runokoskesi kuohuu taas
*hymy*
ja surullisesta runostasi huolimatta
olen siitä iloinen.
Eläköön runo.=)Kiitos Mari, Kolminkertainen eläköönhuuto siulle ja meen heti kokeilemaan, jahka kävis flaxi..
- Minänoita
Nyt on semmonen juttu että kirjoitin
tähän taas vastarunon mutta ko sie oisit taas
paukahtanut sanattomaksi painoinkin deleteä ja
päätin lähteä hjuumorin linjoille!
Juttu menee nyt niin et sie saat luvan lähtee minun kanssa sinne
autiomökin uurastuhommeleihin,
katto puuttuu ny kokohnaan ko
myrskytuuli vei sen ja seinät
alkaa olla vaarassa kaatua homeen painosta.
Ja tiedoksi mie oon käyttäny sammalnaamioo yötetpäivät oon rumistunut
ihan sammakonsilmiskii!
Runosi oli todella hyvä,yleisö vaatii
lisää!! - kaaru
et huomannut minua
kun harmaana hiivin ohitsesi
näit vain kauniita
näin Sinut mietteisenä
hiljaisena
hymyilin
taas yksi mies
siinä katselee
kauneutta
etsii intohimonsa
kohdetta välipitämättömänä
niin kuin miehet aina
olis tehnyt mieli
tehdä jokin "jippo"
jatkoin kuitenkin
hymyillen matkaa
katosin harmaaseen massaan:)
Hymyä runosi sai aikaan
ainakin minussa:) - lindalinda1
Mää ole ain ollu simmottis seinäruusu,
mua ol kukkaan ikinä koskaan hualinnu pyöritet-
täväks laattialla. Enkä usko, että Siekään minnuu
ottaisit käspuolees, vaikka se olis varmana ihan
mukavata kanssas pyörähellä.
Kuin kummassa se onkin niin,
että tuo protestoinnin aihees liippaa tätäkin
muijaa - kumma juttu.
Mutta runosi aiheen kaikkinensa, sen mie kyllä
ymmärrän. On niin tuttuu tekstii, että melki
satuttaa ukko.
Saisit, jos ja kun :=)Ou huoliti. En mie ala vonkhamaan:)). Luppaan pittää silimät auki. Kiitos Rellulle!
Tarkkis- täällä*
tarkampuja kirjoitti:
Ou huoliti. En mie ala vonkhamaan:)). Luppaan pittää silimät auki. Kiitos Rellulle!
Tarkkison tähtäimessä?
täällä* kirjoitti:
on tähtäimessä?
Voi vitsi! Taisi tulla ihan oikea aikuinen taas kylään. Tervetuloa lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372