Belgin

paino ja säkä

Kuinka suuria belgit ovat nykyisin, pienimmät ja suurimmat? Ite näin Grontun joka oli 74 cm korkea ja painoi 52 kg. Suurin malikka oli myös yli reilusti yli 70 senttinen ja painoi 46 kg. Pienimmät taas 15-kiloisia ja Suomenpystykorvan kokoisia. Aika suuri on kokovaihtelu.

4

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisa. N.
      • olla

etujalat omistajan sylissä...

• Naikkone08
        olla kirjoitti:

etujalat omistajan sylissä...

Tervunarttu 62 säkä ja painaa jotain 40kg. Painoa on hiven liikaa mutta meidän koira on jo eläkkeellä.

• ylipainoinen belgisi
        Naikkone08 kirjoitti:

Tervunarttu 62 säkä ja painaa jotain 40kg. Painoa on hiven liikaa mutta meidän koira on jo eläkkeellä.

syytä olis katsoo mitä tuo koiras syö taikka kuinka paljon liikkuu jos kerran painaa noin paljon...
        tuos alempana on nuo rotumääritelmän mukaiset mittasuhteet ja jos tuo koiruli painaa 40 kg on aivain liian lihava, ylipainoa jopa 15 kg...
        soo soo... mietippä hieman jos itse kantaisit tuollaista ylipainoa suhteessa omaan vartaloosi...
        SÄKÄKORKEUS: Keskimääräinen ihannekorkeus on uroksilla 62 cm ja nartuilla 58 cm. Sallittuja ovat 2 cm:n poikkeama alle ja 4 cm:n poikkeama yli ihannekoon.
        PAINO: Urokset noin 25 - 30 kg ja nartut noin 20 - 25 kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe