Kuinka suuria belgit ovat nykyisin, pienimmät ja suurimmat? Ite näin Grontun joka oli 74 cm korkea ja painoi 52 kg. Suurin malikka oli myös yli reilusti yli 70 senttinen ja painoi 46 kg. Pienimmät taas 15-kiloisia ja Suomenpystykorvan kokoisia. Aika suuri on kokovaihtelu.
Belgin
4
605
Vastaukset
- Maisa. N.
Kuvasta päätellen varmaan jo lähellä 70cm ja yli 30 kg http://www.youtube.com/watch?v=UUtYuhYyH6c
- olla
etujalat omistajan sylissä...
- Naikkone08
olla kirjoitti:
etujalat omistajan sylissä...
Tervunarttu 62 säkä ja painaa jotain 40kg. Painoa on hiven liikaa mutta meidän koira on jo eläkkeellä.
- ylipainoinen belgisi
Naikkone08 kirjoitti:
Tervunarttu 62 säkä ja painaa jotain 40kg. Painoa on hiven liikaa mutta meidän koira on jo eläkkeellä.
syytä olis katsoo mitä tuo koiras syö taikka kuinka paljon liikkuu jos kerran painaa noin paljon...
tuos alempana on nuo rotumääritelmän mukaiset mittasuhteet ja jos tuo koiruli painaa 40 kg on aivain liian lihava, ylipainoa jopa 15 kg...
soo soo... mietippä hieman jos itse kantaisit tuollaista ylipainoa suhteessa omaan vartaloosi...
SÄKÄKORKEUS: Keskimääräinen ihannekorkeus on uroksilla 62 cm ja nartuilla 58 cm. Sallittuja ovat 2 cm:n poikkeama alle ja 4 cm:n poikkeama yli ihannekoon.
PAINO: Urokset noin 25 - 30 kg ja nartut noin 20 - 25 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421851- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681