Ongelmia videokamerani kanssa....

Maria

Ostin kesällä videokameran ja nyt kun sillä kuvaa, kuva ja ääni pätkii todella häiritsevästi.
Käytin näyttämässä sitä liikkeessä, josta sen ostin, mutta ei sielläkään niin hyvin tiedetty. Ohjattiin vain eräälle miehelle, jonka olisi pitänyt puhdistaa se, mutta hän ei kuulemma ala availemaan videokameroita.
Voisiko se todella olla kasetissa vikaa? Mulla on TDK:n kasetteja, mutta ne alko vasta about kuukausi sitten pätkimään...
Onko puhdistuskasetista hyötyä?
Emme viitsisi ainakaan heti lähettää sitä muualle korjattavaksi, koska siitä tulisi kuitenkin kuluja, vaikka siinä takuu onkin voimassa...
Mitä kannattaisi tehdä? Olen muuten jo ostanut Sonyn kasetteja kuten myyjä ehdotti, mutta en ole kerinnyt koittaa onko erilaista tulosta kuvan ja äänen laadussa...
Auttakaa jos vain voitte ja viitsitte!
Kiitos!

4

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa

Viet sinne liikkeeseen josta ostit ja sanot et lähettävät sen välittömästi huoltoon. Pyydät huoltoliikkeen puh. numeron ja soitat kahden viikon päästä ja kyselet kameran kohtaloa, toista tätä min. viikon välein kunnes kamera tulee takaisin.

Jos rupeavat kiukuttelemaan liikkeessä että SUN pitäis se viedä tai SUN pitäis maksaa jotain lähetyskustannuksia niin älä jää riitelemään vaan soittelet paikalliselle kuluttajaviranomaiselle ja ilmoitat tapahtuneesta.

Tsemppiä!

• Nöösi

Kyse on ilmeisesti mini-dv kamerasta. Kokeile puhdistuskasettia. Lue kasetin käyttöohjeet, useimpia ei saa käyttää kuin 10s kerralla. Jos tämä ei auta niin kamera pitää lähettää huoltoon.
      Jos muuten olet käyttänyt noita tdk:n kasetteja jotka myydään hopeanvärisessä pakkausmuovissa, niiden kanssa on ollut tuollaisia ongelmia. Jos puhdistuskasetti auttaa vikaan niin vaihda nauhamerkkiä. Fuji on samanhintaista, sitä myydään ainakin kodinattilassa ja sen kanssa ei mulla ole ollut ongelmia.

• Maria

Just niitä kasettejahan mulla on ollut... Jouduin lähettämään sen kameran jo nyt huoltoon, kun takuuaika meinas mennä umpee..
        Mutta kiitos vastauksestasi!

• Jari P

Pari sataa nauhaa kuvannut TDK nauhoille
        eikä mitään ongelmaa. Ongelmaa saattaa
        tulla nauhamerkkien sekakäytössä.
        Siis, kun alat käyttämään yhtä
        nauhamerkkiä, käytä sitä.
        Jari
        http://www.digivideo.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      154
      5029
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      191
      4031
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      140
      3695
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      47
      2965
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      36
      2307
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      144
      1956
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1727
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      35
      1468
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1424
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1319
    Aihe