Ongelmia videokamerani kanssa....

Maria

Ostin kesällä videokameran ja nyt kun sillä kuvaa, kuva ja ääni pätkii todella häiritsevästi.
Käytin näyttämässä sitä liikkeessä, josta sen ostin, mutta ei sielläkään niin hyvin tiedetty. Ohjattiin vain eräälle miehelle, jonka olisi pitänyt puhdistaa se, mutta hän ei kuulemma ala availemaan videokameroita.
Voisiko se todella olla kasetissa vikaa? Mulla on TDK:n kasetteja, mutta ne alko vasta about kuukausi sitten pätkimään...
Onko puhdistuskasetista hyötyä?
Emme viitsisi ainakaan heti lähettää sitä muualle korjattavaksi, koska siitä tulisi kuitenkin kuluja, vaikka siinä takuu onkin voimassa...
Mitä kannattaisi tehdä? Olen muuten jo ostanut Sonyn kasetteja kuten myyjä ehdotti, mutta en ole kerinnyt koittaa onko erilaista tulosta kuvan ja äänen laadussa...
Auttakaa jos vain voitte ja viitsitte!
Kiitos!

4

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa

      Viet sinne liikkeeseen josta ostit ja sanot et lähettävät sen välittömästi huoltoon. Pyydät huoltoliikkeen puh. numeron ja soitat kahden viikon päästä ja kyselet kameran kohtaloa, toista tätä min. viikon välein kunnes kamera tulee takaisin.

      Jos rupeavat kiukuttelemaan liikkeessä että SUN pitäis se viedä tai SUN pitäis maksaa jotain lähetyskustannuksia niin älä jää riitelemään vaan soittelet paikalliselle kuluttajaviranomaiselle ja ilmoitat tapahtuneesta.

      Tsemppiä!

    • Nöösi

      Kyse on ilmeisesti mini-dv kamerasta. Kokeile puhdistuskasettia. Lue kasetin käyttöohjeet, useimpia ei saa käyttää kuin 10s kerralla. Jos tämä ei auta niin kamera pitää lähettää huoltoon.
      Jos muuten olet käyttänyt noita tdk:n kasetteja jotka myydään hopeanvärisessä pakkausmuovissa, niiden kanssa on ollut tuollaisia ongelmia. Jos puhdistuskasetti auttaa vikaan niin vaihda nauhamerkkiä. Fuji on samanhintaista, sitä myydään ainakin kodinattilassa ja sen kanssa ei mulla ole ollut ongelmia.

      • Maria

        Just niitä kasettejahan mulla on ollut... Jouduin lähettämään sen kameran jo nyt huoltoon, kun takuuaika meinas mennä umpee..
        Mutta kiitos vastauksestasi!


      • Jari P

        Pari sataa nauhaa kuvannut TDK nauhoille
        eikä mitään ongelmaa. Ongelmaa saattaa
        tulla nauhamerkkien sekakäytössä.
        Siis, kun alat käyttämään yhtä
        nauhamerkkiä, käytä sitä.
        Jari
        http://www.digivideo.fi/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe