hki-NY-Miami

Miten saan

lennot ja yöpymiset?

Voisitko auttaa hiukan, kun en hallitse näitä nettijuttuja hyvin vielä?

ps ja sitten vielä baseball-ottelutliput matsiin pitäisi saada

6

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsdffdsfsdfds

Pyydä isääsi tai äitiäsi tilaamaan sinulle nuo matkat ja liput.

• Miten saan

Harmi, en voi kun eivät ole enää tällä telluksella.

Voisitko sinä neuvoa, teemuseni? Katsoskun minulla on kyllä mahdollisuusmatkustaa, muttenosaa näitä nettijuttuja. Olen nääs just eläkkeellepäässyt ja menotmielessä.

• matkatoimiston
        Miten saan kirjoitti:

Harmi, en voi kun eivät ole enää tällä telluksella.

Voisitko sinä neuvoa, teemuseni? Katsoskun minulla on kyllä mahdollisuusmatkustaa, muttenosaa näitä nettijuttuja. Olen nääs just eläkkeellepäässyt ja menotmielessä.

puoleen kääntymistä tässä tapauksessa. Kyllä perushommat tulee hallita, että matkoja netistä tilailee ja hoitaa tarvittavat selvitettävät asiat.

• Miten saan

Löysin paljon matkoja, mutta niissä on kaikissa välilasku. Mutta onko ilman välilaskua sinne lentoja Hesasta?

Ja sitten tuumin, että kannattaa näköjään ottaakin menopaluu NY ja sieltä sitten erikseen reissu miamiin, jos se välilasku kerta on pakollinen. Näkeepä samalla sekin kylän.

• menossa

Tjäreborg näemmä järjestää suoran lomalennon Ft Lauderdaleen, mutta tässäkin on tankkauspysähtymien Halifaxissa.

Halvempia lippuja voit saada suoraan reittilennoille esim. Sembon, Suomen Matkatoimiston, ebookersin ym sivuilta, mutta silloin aina tarttee vaihtaa konetta joko NYCissä, taikka Euroopassa.

• Piia
        menossa kirjoitti:

Tjäreborg näemmä järjestää suoran lomalennon Ft Lauderdaleen, mutta tässäkin on tankkauspysähtymien Halifaxissa.

Halvempia lippuja voit saada suoraan reittilennoille esim. Sembon, Suomen Matkatoimiston, ebookersin ym sivuilta, mutta silloin aina tarttee vaihtaa konetta joko NYCissä, taikka Euroopassa.

Itse varasin lennot Travellinkin kautta (www.travellink.fi) sain erittäin edulliset lennot, joissa vaihto aikaa NY:ssä vajaa kolme tuntia. Varasin lennot jo keväällä, mutta suosittelen tutustumaan travellinkin sivustoon. Sivusto antaa kaikken lentoyhtiöiden lennot, joista voit sitten valita itsellesi sopivimman. Erittäin näppäärää ja paljon halvempi kuin esim. ebookers.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe