Minulla on ollut koneessa Nortonin viruksentorjuntaohjelma, mutta se vanhentui jo pari vuotta sitten. Olen nyt hankkimassa nettiyhteyttä koneeseen ja sitä ennen tarttis saada se virusohjelma kuntoon. Voinko minä ostaa siihen pelkän päivityksen vai täytyykö minun hommata koko virusohjelma siihen uudestaan?
Tämä nyt varmaan oli taas sellainen tyhmä kysymys, mutta kun en itse tiedä niin on kysyttävä joltain vähän viisammalta.
Apua kaivataan...
5
233
Vastaukset
- kun saat
vastaavia ilmaisia ohjelmia ?
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t488469- Hanna
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys???? - riittää..
Hanna kirjoitti:
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????poistat ensin vanhan nortonin ja sen jälkeen ajat päivityslevyltä tuoreen version :)
- voi asennus-
Hanna kirjoitti:
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????paketin ladata, siirtää koneelle ja asentaa sitten. Myös netistä voit rauhassa hakea joltain luotettavalta sivustolta kunhan on palomuuri päällä.
Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. Ne tunnistavat paremmin mm. näitä lentolippuvaraussähköpostipöpöjä.
Siispä Norton tuskin on seuraava ostokseni. Maksullinen versio on usein kuitenkin monipuolisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460