Apua kaivataan...

Hanna

Minulla on ollut koneessa Nortonin viruksentorjuntaohjelma, mutta se vanhentui jo pari vuotta sitten. Olen nyt hankkimassa nettiyhteyttä koneeseen ja sitä ennen tarttis saada se virusohjelma kuntoon. Voinko minä ostaa siihen pelkän päivityksen vai täytyykö minun hommata koko virusohjelma siihen uudestaan?

Tämä nyt varmaan oli taas sellainen tyhmä kysymys, mutta kun en itse tiedä niin on kysyttävä joltain vähän viisammalta.

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun saat
      • Hanna

Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?

Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????

• riittää..
        Hanna kirjoitti:

Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?

Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????

poistat ensin vanhan nortonin ja sen jälkeen ajat päivityslevyltä tuoreen version :)

• voi asennus-
        Hanna kirjoitti:

paketin ladata, siirtää koneelle ja asentaa sitten. Myös netistä voit rauhassa hakea joltain luotettavalta sivustolta kunhan on palomuuri päällä.

• Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. Ne tunnistavat paremmin mm. näitä lentolippuvaraussähköpostipöpöjä.

Siispä Norton tuskin on seuraava ostokseni. Maksullinen versio on usein kuitenkin monipuolisempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4521
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      504
      2415
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1971
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1749
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      79
      1543
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1503
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1031
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      900
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      116
      811
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      808
    Aihe