Apua kaivataan...

Hanna

Minulla on ollut koneessa Nortonin viruksentorjuntaohjelma, mutta se vanhentui jo pari vuotta sitten. Olen nyt hankkimassa nettiyhteyttä koneeseen ja sitä ennen tarttis saada se virusohjelma kuntoon. Voinko minä ostaa siihen pelkän päivityksen vai täytyykö minun hommata koko virusohjelma siihen uudestaan?

Tämä nyt varmaan oli taas sellainen tyhmä kysymys, mutta kun en itse tiedä niin on kysyttävä joltain vähän viisammalta.

5

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun saat
      • Hanna

        Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?

        Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????


      • riittää..
        Hanna kirjoitti:

        Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?

        Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????

        poistat ensin vanhan nortonin ja sen jälkeen ajat päivityslevyltä tuoreen version :)


      • voi asennus-
        Hanna kirjoitti:

        Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?

        Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????

        paketin ladata, siirtää koneelle ja asentaa sitten. Myös netistä voit rauhassa hakea joltain luotettavalta sivustolta kunhan on palomuuri päällä.


    • Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. Ne tunnistavat paremmin mm. näitä lentolippuvaraussähköpostipöpöjä.

      Siispä Norton tuskin on seuraava ostokseni. Maksullinen versio on usein kuitenkin monipuolisempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe