Minulla on ollut koneessa Nortonin viruksentorjuntaohjelma, mutta se vanhentui jo pari vuotta sitten. Olen nyt hankkimassa nettiyhteyttä koneeseen ja sitä ennen tarttis saada se virusohjelma kuntoon. Voinko minä ostaa siihen pelkän päivityksen vai täytyykö minun hommata koko virusohjelma siihen uudestaan?
Tämä nyt varmaan oli taas sellainen tyhmä kysymys, mutta kun en itse tiedä niin on kysyttävä joltain vähän viisammalta.
Apua kaivataan...
5
202
Vastaukset
- kun saat
vastaavia ilmaisia ohjelmia ?
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t488469- Hanna
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys???? - riittää..
Hanna kirjoitti:
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????poistat ensin vanhan nortonin ja sen jälkeen ajat päivityslevyltä tuoreen version :)
- voi asennus-
Hanna kirjoitti:
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????paketin ladata, siirtää koneelle ja asentaa sitten. Myös netistä voit rauhassa hakea joltain luotettavalta sivustolta kunhan on palomuuri päällä.
Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. Ne tunnistavat paremmin mm. näitä lentolippuvaraussähköpostipöpöjä.
Siispä Norton tuskin on seuraava ostokseni. Maksullinen versio on usein kuitenkin monipuolisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909