Minulla on ollut koneessa Nortonin viruksentorjuntaohjelma, mutta se vanhentui jo pari vuotta sitten. Olen nyt hankkimassa nettiyhteyttä koneeseen ja sitä ennen tarttis saada se virusohjelma kuntoon. Voinko minä ostaa siihen pelkän päivityksen vai täytyykö minun hommata koko virusohjelma siihen uudestaan?
Tämä nyt varmaan oli taas sellainen tyhmä kysymys, mutta kun en itse tiedä niin on kysyttävä joltain vähän viisammalta.
Apua kaivataan...
5
212
Vastaukset
- kun saat
vastaavia ilmaisia ohjelmia ?
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t488469- Hanna
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys???? - riittää..
Hanna kirjoitti:
Minun koneessa ei ole mitään toimivaa viruksentorjuntaohjelmaa tällä hetkellä, olemassa oleva vanhentui jo pari vuotta sitten, joten en voi mennä sillä nettiin mitään ilmaisohjelmaa lataamaan ellen halua siihen kaupanpäällisiksi kymmenkunta virusta, vai kuinka? Ei kai niitä ilmaisia viruksentorjuntaohjelmia voi muistitikullekaan imuroida, että siirtäis sen omalle koneelle kotona?
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????poistat ensin vanhan nortonin ja sen jälkeen ajat päivityslevyltä tuoreen version :)
- voi asennus-
Hanna kirjoitti:
Vissiin täytyy vielä ainakin kerran ostaa virusohjelma kaupasta, joten kysymys kuuluu riittääkö päivitys????paketin ladata, siirtää koneelle ja asentaa sitten. Myös netistä voit rauhassa hakea joltain luotettavalta sivustolta kunhan on palomuuri päällä.
Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. Ne tunnistavat paremmin mm. näitä lentolippuvaraussähköpostipöpöjä.
Siispä Norton tuskin on seuraava ostokseni. Maksullinen versio on usein kuitenkin monipuolisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1193889Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713121- 262724
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192419Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta372345Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62227En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102211Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset282161Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272046