Uskaltaako äiti lähteä kaksin 10-vuotiaan pojan kanssa Agadiriin lomalle?
Kiinnostaisi kovasti ko. nähdä ko. maa...
agadiriin lapsen kanssa...
4
1002
Vastaukset
Kyllä uskaltaa lähteä. Mitähän Te pelkäätte?Paikalliset ovat hyvin lapsiystävällisiä.Hotelleissa ja ravintoloissa lapsi varmasti huomioidaan.Aterioiden suhteen en usko olevan ongelmia. Maalaisjärjen käyttö on aina sallittua. Jäätelöt ja joghurtit ovat hyviä.
Uskoisin lasten myöskin viihtyvän uima-altaalla ja rannalla.Agadirissä kulkee "kaupunkijuna", joka tekee kiertoajeluja kaupungissa.Lisäksi keskustassa on lintupuisto.Rohkeasti vaan matkalle. kalevi- En ymmärrä
Miksi ei uskaltaisi? Jos uskallat viedä lapsesi ulkomaille ylipäätään ei Marokko todellakaan ole pahimmasta päästä.. Tai jos olet noin peloissasi, jätä lapset kotiin. Huh?
- Jaana T.
Uskallatko viedä lapsesi puistoon? Entäpä huvipuistoon? Kauppaan? Käytkö lapsesi kanssa ulkona kävelemässä (Suomessa)....
Agadirissa on monin verroin mukavampaa. Kaikki tulevat rakastamaan lastasi - hän saa huomiota - hyvää sellaista. Tulee saamaan erityiskohtelua; ilmaisia cokiksia ja jätskejä missä olettekaan...jne jne.
Olen kuitenkin sitä mieltä että Sinun tulee ensin ottaa selville Marokosta ja Agadirista - kyllä lapsesi vaistoaa, jos itse olet kauhuissasi ollessasi ulkomailla. - uskaltaa..
lähde vaan, jos paikka kiinnostaa. Itse olin yksin siellä reissussa kolmen lapsen kanssa, nuorin silloin noin 3 vuotta. Meillä hotellissa allinclusive, se helpotti jo paljon. Paikkana Marokko ei kyllä ollut kovin ihmeellinen, tosin emme tehneet retkiä minnekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779