Uskaltaako äiti lähteä kaksin 10-vuotiaan pojan kanssa Agadiriin lomalle?
Kiinnostaisi kovasti ko. nähdä ko. maa...
agadiriin lapsen kanssa...
4
1060
Vastaukset
Kyllä uskaltaa lähteä. Mitähän Te pelkäätte?Paikalliset ovat hyvin lapsiystävällisiä.Hotelleissa ja ravintoloissa lapsi varmasti huomioidaan.Aterioiden suhteen en usko olevan ongelmia. Maalaisjärjen käyttö on aina sallittua. Jäätelöt ja joghurtit ovat hyviä.
Uskoisin lasten myöskin viihtyvän uima-altaalla ja rannalla.Agadirissä kulkee "kaupunkijuna", joka tekee kiertoajeluja kaupungissa.Lisäksi keskustassa on lintupuisto.Rohkeasti vaan matkalle. kalevi- En ymmärrä
Miksi ei uskaltaisi? Jos uskallat viedä lapsesi ulkomaille ylipäätään ei Marokko todellakaan ole pahimmasta päästä.. Tai jos olet noin peloissasi, jätä lapset kotiin. Huh?
- Jaana T.
Uskallatko viedä lapsesi puistoon? Entäpä huvipuistoon? Kauppaan? Käytkö lapsesi kanssa ulkona kävelemässä (Suomessa)....
Agadirissa on monin verroin mukavampaa. Kaikki tulevat rakastamaan lastasi - hän saa huomiota - hyvää sellaista. Tulee saamaan erityiskohtelua; ilmaisia cokiksia ja jätskejä missä olettekaan...jne jne.
Olen kuitenkin sitä mieltä että Sinun tulee ensin ottaa selville Marokosta ja Agadirista - kyllä lapsesi vaistoaa, jos itse olet kauhuissasi ollessasi ulkomailla. - uskaltaa..
lähde vaan, jos paikka kiinnostaa. Itse olin yksin siellä reissussa kolmen lapsen kanssa, nuorin silloin noin 3 vuotta. Meillä hotellissa allinclusive, se helpotti jo paljon. Paikkana Marokko ei kyllä ollut kovin ihmeellinen, tosin emme tehneet retkiä minnekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703