Käsittääkseni pyykinpesukoneen tuloletkun ja hanan väliin pitää asentaa takaiskuventtiili (tms). Kuuluuko tuo venttiili yleensä huoneiston varustukseen? Missä vika kun tuloletkun liitokset vuotavat kun vesihanan avaa? Liitoksia on kiristetty hampaat irvessä.
pesukoneen liitäntä
5
16321
Vastaukset
- Jocu
Meinaatko, että pesukone työntää pesuvedet vesitorniin? Ei huolta, ei työnnä.
Tiivisteet taitavat puuttua liitoksista. - asentaja
kyllä pitää hanassa olla takaiskuventtiili.kuuluu taloyhtiön hommata se!Ps.käytä "turpoavia" tiivisteitä niin vuoto loppuu.Kodinkonehuollot myy näitä!
- Nikkari
Liitännässä pitää olla ehdottomasti vastaventtiili (takaisku). Älä edes harkitse koneen liittämistä verkkoon ilman ko. komponenttia. Jos taloyhtiö ei hommaa sitä niin ei se ole kallis hankkia itsekään.
Jos tuloletkun liitos vuotaa niin onko liitännässä varmasti tiivisterengas paikallaan. Irtonainen prikka, joka on yleensä hukassa. Kiristäminen ei auta mitään jos se puuttuu. - LIITTÄJÄ
Hei kaveri sulta puuttuu vain tiiviste hanan ja pesukoneen tuloletkun väliltä. Käy ostamassa kyseinen tiiviste..... ei maksa paljon ... ei ole muuten mitään tekemistä takaiskuventtiilin kanssa.
- törppö
Taloyhtiö tosiaan vaatii takaiskuventtiilin, ja kävinkin sen sitten ostamassa. (en malttanut odottaa, että yhtiö olisi sen hommannut) Tuloletkun liitoksissa oli kyllä heti alusta alkaen tiivisterenkaat, mutta pariin väliin kun lisäsin toisen tiivisteen, niin johan lakkasi vuotamasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255