Löytyisikö tätä kautta muita, jotka alkavat suorittamaan henkilöstöjohtamisen perusopintoja Jyväskylän avoimessa yliopistossa? Olisi kiva löytää "kohtalotovereita".
Koko opiskelu etänä, joten tuskin muihin opiskelijoihin pääsee tutustumaan.
Henkilöstöjohtaminen
3
1094
Vastaukset
- etänä
Suoritin juuri saman opintokokonaisuuden etänä viime syksynä. En kertaakaan käynyt paikan päällä Yliopistossa, joten homman pystyy suorittamaan täysin etänä. Paljon tuli esseetekstiä mutta oli ihan mielenkiintoinen kokonaisuus, varsinkin kun olen ollut työelämässä jo 15 vuotta, joten oli perspektiiviä käytännön elämästä.
Vinkkinä, että kannattaa kysyä aineiden opettajilta etukäteen neuvoja, että osaat tehdä oikeita asioita. Itse kysyin myös mitä he tehtäviltä odottavat, joten tiesin mihin pyrkiä. Jos aiot tutkinto-opiskelijaksi yliopistoon, kursseista täytyy saada vähintään 3 arvosanaksi, joten ei niitä aivan vasemmalla kädellä pysty tekemään. - minttumaaira
Ilmoittauduin juuri toissa paivana tekemaan henkilostohallinnan perusopinnot jyvaskylan avoimessa! :)
Asun Englannissa mutta tuntunee onnistuvan taaltakin kasin.. - opiskelmaan
Itse en suosittele näitä opintoja (Henkilöstöjohtaminen Jyväskylän avoin yliopisto). Kurssien laatu vaihteli kovasti, Osaamisen kehittämisen (Sauren) kurssi oli hyvä, antoi itselle uutta näkökulmaa, ajateltavaa, mutta työhyvinvoinnin johtaminen (Leppämäki) oli kyllä itsestään selvyyksien pyörittelyä, ajan hukkaa. Kannattaa valita tarkoin, mistä maksaa ja mihin aikansa käyttää! Tai ottaa vain itselle tarpeelliset kurssit.
Onko suositella HR-osaajan tyyppisiä opintoja, hyödyllisiä, käytännönläheisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010