Laurilalla on ollut koko kesän juitsarin paikka auki. Mikä hommassa mättää, kun ei kolmessa kuukausessa löydy juitsaria. Onko tehtävä vaikea vai pitävätkö rimaa superkorkealla? Luulisi omasta porukasta löytyvän helpoiten koulutettava, jos ei valmista tekijää löydy.
E.Laurila
51
13300
Vastaukset
- löytynyt yhtään
kuskia joka työtä haluaisi tehdä.
- oudolta?
Jos homma olisi hyvä, niin luulisi jonkun kiinnosuvan.
- outoa
oudolta? kirjoitti:
Jos homma olisi hyvä, niin luulisi jonkun kiinnosuvan.
Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin. - rahastakin
outoa kirjoitti:
Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.Laurilan tapauksessa ongelma voi johtua rahastakin. Kyllä kunnon juitsarille täytyy maksaa enemmän kuin autokuskille.
- varkee
rahastakin kirjoitti:
Laurilan tapauksessa ongelma voi johtua rahastakin. Kyllä kunnon juitsarille täytyy maksaa enemmän kuin autokuskille.
eiköhän joka firmassa juitsarille makseta enemmän kuin kuskille,meidän firmassa verotietojen mukaan 55000e!luuri lemmarilla päässä kiinni yöt ja päivät!
- saakin
outoa kirjoitti:
Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.Tuskin tulee montaa hyvää kyselijää työkkärissä ilmoitusta pitämällä. Paikallinen Nestekin on parempi rekrykanava kuin mol-sivu.
- vaatimukset
outoa kirjoitti:
Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.Ihan mielenkiinnosta kysyisin näkemystäsi juitsarista? Millainen henkilö, kokemus ja (mahdollinen koulutus) olisi pitänyt olla?
- muuttunut ehkä taas
vaatimukset kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin näkemystäsi juitsarista? Millainen henkilö, kokemus ja (mahdollinen koulutus) olisi pitänyt olla?
Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta. - karua
muuttunut ehkä taas kirjoitti:
Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.Osui mielenkiintoinen keskustelu silmään, mutta on vain hankalasti löydettävän otsikon alla.
Mainitsemasi koulutuksen saaneena on todettava, että kuljetuyritykset eivät ole puoleensa vetäviä. Syykin on aiemmin mainittu. Alan maine on huono ja se myös kuvastaa yritysten toimintaa. Tämän totean autoakin joskus työkseni ajaneena. Sinunlaisia työnantajia ei juurikaan ole. Siksi kaikki hakeutuu muille aloille. - alueella
muuttunut ehkä taas kirjoitti:
Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.Missä alueella toimit? Jos vaikka kysyisi töihin.
- tosiaankaan
varkee kirjoitti:
eiköhän joka firmassa juitsarille makseta enemmän kuin kuskille,meidän firmassa verotietojen mukaan 55000e!luuri lemmarilla päässä kiinni yöt ja päivät!
Pahimmissa paikoissa juitsarin palkka on vain 2400 euroa kuukaudessa. Sitten vielä ihmetellään, ettei kukaan kuski suostu.
- saapi
saakin kirjoitti:
Tuskin tulee montaa hyvää kyselijää työkkärissä ilmoitusta pitämällä. Paikallinen Nestekin on parempi rekrykanava kuin mol-sivu.
........
- pääsee
saapi kirjoitti:
........
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jälkimmäinen sopii kai Laurilan autoilijapoppooseen.
- karua
alueella kirjoitti:
Missä alueella toimit? Jos vaikka kysyisi töihin.
Ei sitten tullut yrittäjältä enää vastausta. Olisin minäkin mielenkiinnosta vaihtanut hänen kanssaan mielipiteitä.
t: log.ins. - mitäkin
muuttunut ehkä taas kirjoitti:
Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.Oli muuten työkkärin ja monsterin sivuilla logistiikkainsinöörikin vapaana ja vieläpä Etelä-Pohjanmaalta. Eli jos Laurila olisi halunnut insinöörin hommaan, niin ainakin jotain olisi ollut tarjolla. Insinöörejäkin on kädetöntä sorttia, joten ehkä joku muu sopii paremmin. Insinöörillä on ehkä hyvät laskutaidot.
- Anonyymi
rahastakin kirjoitti:
Laurilan tapauksessa ongelma voi johtua rahastakin. Kyllä kunnon juitsarille täytyy maksaa enemmän kuin autokuskille.
Vitut pidä autokuskit ei juitsaria edes oikeasti tarvi kun osaa itsekkin reitin suunnittella. Kuskien palkkaa pitää nostaa ja juitsareille kenkää
- Reijo N
Koitappa arvata miksi ei ole saaneet juitsaria hankittua. Hyvä kello kauas kuuluu - huono maan ääriin kaikaa...
- aoisdj
Näin on. Maine ei firmalla oo häävinen ja sellaanen ei tuu tyhyjästä.
- A_Kjdh
Ja kuskit tätä luokkaa:
"Poliisipartio pysäytti tänään puolen päivän jälkeen Kauhavalla valtatie 19:llä raskaan ajoneuvoyhdistelmän, jonka kuljettajan puhalluskokeen tulos oli 1,69 promillea. Vuonna 1968 syntynyttä lapualaista miestä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.
Poliisi otti kuljettajan ajokortin haltuunsa ja määräsi miehen ajokieltoon."- 3.0 yleensä oon puha
Miten se niin vähän viisari heilahti.....ihmettelen kovasti..
- Absolutisti
Mahtoikohan joku käräyttää kuskin, kun ei poliisi usein ratsaa tuolla. Poikkeus tietenkin vahvistaa väännön.
- Absolutisti
Absolutisti kirjoitti:
Mahtoikohan joku käräyttää kuskin, kun ei poliisi usein ratsaa tuolla. Poikkeus tietenkin vahvistaa väännön.
Niin tietenkin sääänön, ei väännön.
- pöttieinari
Nyt kaatui Parkanossa. Auto oli aivan kansallismuseoon kuuluvaa ikäluokkaa.
- 0a9qdu
On täys paska firma. Ei maksa palkkoja oikein eikä ajallaan. Melkein jokaisella lähteneellä kuskilla jäänyt saatavia. Henkilöstöpolitiikka on perseestä ja syvältä.
- ahristaako
eiks työsuojelu ole tommossii varten.
- McMahahaava
Sellainen henkilö, jolla pysyy langat käsissä ja on kiinnostunut olemaan 24h/vrk firman asialla ei todellakaan lähde jollain 2500 €/kk kyseiseen hommaan, puhumattakaan jos on joku logistiikka-alan insinööri.
Työnantajat näkevät juitsarin mielellään kuljettajana, jonka ei tarvitse ajaa (ainakaan joka päivä). - otisko
Laurilalla on alalla sen verran huono maine, ettei sinne kukaan kovin helpolla mene.
- Smurffeilija
Minusta tuntuu et on parhaasta päästä bulk firmoista, kuten myös Korsu. Joten pitäskö olla hiljaa jos et asiasta mitään tiiä. Vai ookko kenties niitä hetken talossa olleita joitten touhuista ei tullu mitään, siinä tapauksessa kannattaa melkein mennä kotia itkemään ja ajamaan jotain muuta ku bulkki autoa....
- kokemuspuhuu__
Äärettömän hyvä firma. Palkka alan parasta ja tulee ajallaan. Isäntä todella reilu. Kalusto uutta scaniaa ja volvoa isoilla painoilla.
- iuhbjhbj
Jaa, Laurilan isäntä siälä taas äänes.
Kyllä kuule kannattaa kuunnella enemmän sitä minkälaanen maine teijän firmalla on. Entiset kuskit tiätää kertoa monenmoista. - hukhb
Janne siälä huuteloo. Kyttää täälä palstaa tiäs kuinka kauan ja laittaa viästiä isännille.
- tiedostakiitollinen
Alan ulkopuolisena, ihan mielenkiinnosta kysyisin: mikä on "juitsari"????
- autonkuljettama
Juitsari on ajojärjestelijä.Suunnittelee autojen reitit plus muut jutut.
Rankka homma,en ihmettele jos paikka on pitkään auki.
- Kokemuspuhu__
Todella hyvä firma. Kova palkka ahkeralle. Täällä laiskuuden tai viinantakia kenkää saaneet parkuvat katkerana. Todella kympin arvoinen firma ja reilu isäntä, joka osaa hommansa kadehdittavan hienosti.
- äiteesoli
On se kumma kun totuuksia ei kestetä. Heti on Laurilan mätämuna täälä ittiänsä kehumas. Firma ei tosiaankaan oo kympin arvoonen ja sen tiätää kaikki tätä alaa tuntevat. Kalusto on vanhanaikaasta ja palkkaus on muualla paljon parempi. Konkurssikypsä firma tämä on. Siitä että pääse mihinkään ja se on taivahan tosi.
Johtajatki kouluja käymättömiä ja sen huamaa. Peruskoulupohojalla ei kovin pitkälle mennä. - äiteesoli
äiteesoli kirjoitti:
On se kumma kun totuuksia ei kestetä. Heti on Laurilan mätämuna täälä ittiänsä kehumas. Firma ei tosiaankaan oo kympin arvoonen ja sen tiätää kaikki tätä alaa tuntevat. Kalusto on vanhanaikaasta ja palkkaus on muualla paljon parempi. Konkurssikypsä firma tämä on. Siitä että pääse mihinkään ja se on taivahan tosi.
Johtajatki kouluja käymättömiä ja sen huamaa. Peruskoulupohojalla ei kovin pitkälle mennä.Niin, olisin tosin toista mieltä, ellen olisi saanut potkuja Laurilalta laiskuuden ja viinan takia. Mutta nyt mennään tällä linjalla.
- ginjuiceee
minä olen Aina juonut giniä juicella ja ajanut "termospulloja" jo 20 vuotta.
Pitääpä hakea tätä hommelia... - Kuskipoloinen
Pirun mukava ja oikea ammattimies ainakin isäntä siellä. Kalusto upeessa kunnossa.
- Anonyymi
Minä voisin hakea paikkaa mut kun toi alkoholi ongelma vaivaa, lupaan olla melkein aina selvinpäin.
- Anonyymi
Komian mainoksen ovat laittaneet.
https://www.is.fi/yritykset/protestit/protesti-512569/- Anonyymi
Sen siitä saa kun polkee hintoja ja kusettaa kuskeja...
- Anonyymi
E.Laurila on kokurssikypsä firma.
- Anonyymi
Laurila maksaa kaikki mitkä pitää.
- Anonyymi
Unohdit mainita sen alkolukon. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita sen alkolukon. Miksi?
Missähän täällä on alkolukko? Kauhian tietäväistä sakkia täällä tuntuu olevan....
- Anonyymi
Laurila teki 2019 liikevaihtoa 6.5 miljoonaa ja voittoa 18 tonnia.. hyvin näyttää menevän
- Anonyymi
Laurila hyvä paikka kuskille joka tekee työnsä kunnolla
- Anonyymi
KULJETUSLIIKE E LAURILA ON HYVÄ FIRMA OIKEASTI. MAKSAA TES MUKAISESTI JA KALUSTO UUTTA.
- Anonyymi
Itse allekirjoittaneena kalusto on todella uutta scaaniaa ja volvoa. Niinkuin jo aiemmin sanottu, niin palkka on aina maksettu itselle ainakin TESin mukaisesti. Parannettavaa myös löytyy, mutta kuitenkin reilu ja kunnioittava isännöitsijä. Työ on todella mukavaa, jos työpanostus on normaalia parempaa ja tehokasta.
- Anonyymi
Mainostaa tarvii, hyvin menestyvää firmaa protesti listoilla.
- Anonyymi
Nivalan parturi palkittut Miehille yksi ilmainen kasvohoito, stocman kadvohoitotjoden huijaus lasku Haapajärvi, psrttimaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255