E.Laurila

Lapualla

Laurilalla on ollut koko kesän juitsarin paikka auki. Mikä hommassa mättää, kun ei kolmessa kuukausessa löydy juitsaria. Onko tehtävä vaikea vai pitävätkö rimaa superkorkealla? Luulisi omasta porukasta löytyvän helpoiten koulutettava, jos ei valmista tekijää löydy.

51

12689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytynyt yhtään

      kuskia joka työtä haluaisi tehdä.

      • oudolta?

        Jos homma olisi hyvä, niin luulisi jonkun kiinnosuvan.


      • outoa
        oudolta? kirjoitti:

        Jos homma olisi hyvä, niin luulisi jonkun kiinnosuvan.

        Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
        Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
        Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.


      • rahastakin
        outoa kirjoitti:

        Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
        Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
        Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.

        Laurilan tapauksessa ongelma voi johtua rahastakin. Kyllä kunnon juitsarille täytyy maksaa enemmän kuin autokuskille.


      • varkee
        rahastakin kirjoitti:

        Laurilan tapauksessa ongelma voi johtua rahastakin. Kyllä kunnon juitsarille täytyy maksaa enemmän kuin autokuskille.

        eiköhän joka firmassa juitsarille makseta enemmän kuin kuskille,meidän firmassa verotietojen mukaan 55000e!luuri lemmarilla päässä kiinni yöt ja päivät!


      • saakin
        outoa kirjoitti:

        Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
        Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
        Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.

        Tuskin tulee montaa hyvää kyselijää työkkärissä ilmoitusta pitämällä. Paikallinen Nestekin on parempi rekrykanava kuin mol-sivu.


      • vaatimukset
        outoa kirjoitti:

        Ala niin surkea maineinen ja vaatimukset kovat että juitsareita on oikeasti vaikea löytää pien yrityksiin.
        Kokeneet kuljettajat ei ota hommaa vastaan vaikka mitä maksais.
        Itselläkin oli aikanaan tilanne jossa oma jaksaminen loppui, tuloksessa olisi ollut varaa palkata pieneen yritykseen vaikka kolme juitsaria, ei löytynyt piti supistaa ja jättää autotkin pelkkiin päivätöihin.

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin näkemystäsi juitsarista? Millainen henkilö, kokemus ja (mahdollinen koulutus) olisi pitänyt olla?


      • muuttunut ehkä taas
        vaatimukset kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin näkemystäsi juitsarista? Millainen henkilö, kokemus ja (mahdollinen koulutus) olisi pitänyt olla?

        Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
        Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
        Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
        Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
        Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
        Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
        Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
        Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
        Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
        Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
        Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.


      • karua
        muuttunut ehkä taas kirjoitti:

        Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
        Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
        Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
        Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
        Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
        Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
        Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
        Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
        Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
        Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
        Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.

        Osui mielenkiintoinen keskustelu silmään, mutta on vain hankalasti löydettävän otsikon alla.

        Mainitsemasi koulutuksen saaneena on todettava, että kuljetuyritykset eivät ole puoleensa vetäviä. Syykin on aiemmin mainittu. Alan maine on huono ja se myös kuvastaa yritysten toimintaa. Tämän totean autoakin joskus työkseni ajaneena. Sinunlaisia työnantajia ei juurikaan ole. Siksi kaikki hakeutuu muille aloille.


      • alueella
        muuttunut ehkä taas kirjoitti:

        Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
        Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
        Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
        Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
        Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
        Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
        Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
        Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
        Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
        Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
        Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.

        Missä alueella toimit? Jos vaikka kysyisi töihin.


      • tosiaankaan
        varkee kirjoitti:

        eiköhän joka firmassa juitsarille makseta enemmän kuin kuskille,meidän firmassa verotietojen mukaan 55000e!luuri lemmarilla päässä kiinni yöt ja päivät!

        Pahimmissa paikoissa juitsarin palkka on vain 2400 euroa kuukaudessa. Sitten vielä ihmetellään, ettei kukaan kuski suostu.


      • saapi
        saakin kirjoitti:

        Tuskin tulee montaa hyvää kyselijää työkkärissä ilmoitusta pitämällä. Paikallinen Nestekin on parempi rekrykanava kuin mol-sivu.

        ........


      • pääsee
        saapi kirjoitti:

        ........

        Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jälkimmäinen sopii kai Laurilan autoilijapoppooseen.


      • karua
        alueella kirjoitti:

        Missä alueella toimit? Jos vaikka kysyisi töihin.

        Ei sitten tullut yrittäjältä enää vastausta. Olisin minäkin mielenkiinnosta vaihtanut hänen kanssaan mielipiteitä.

        t: log.ins.


      • mitäkin
        muuttunut ehkä taas kirjoitti:

        Siis kun ei sattunut juitsaria kohdalle, niin supistin hommia ja nyt ollut kolme autoa pelkissä vaki päivätöissä.
        Nyyttiasiakkaat ja yötyöt jääneet pois.
        Toki tilanne nyt mennyt siihen että firmalla vanhaa rahaa edelleen ja AAA-luottoluokitus. Toiminnan supistumisen ja yleisen alan taloustilanteen ja asiakkaideni tilanteen kiristymisen vuoksi on kuluni nyt suuremmat kun firman tuotto.
        Siksi teen vähän muualle markkinointi ja "konsultointi" hommia ja käyn alan kauppaa.
        Kuitenkin näyttäisi että on ostajan markkinat ja siksi olen jälleen laajennus mielellä.
        Juitsarilla samat vaatimukset kun aiemmin, pitää olla asenne että kannattavat asiakkaat hoidetaan tip top, vaikka välillä vähän vituttais.
        Huonosti kannattaville tai hitaasti maksaville voi sanoa että hinta ei kata vittuilua, katsotaan asiaa aamulla tai huomenna tai ensiviikolla, kun tiedetään kaikkii detaljit.
        Luottamus tulee uskosta että tuolla kaverilla oikea asenne ja käsitys asioista.
        Muodollista vaatimusta ei ole, mutta jos tulee vastaan juuri valmistunut logistiikka insinööri, jolla riittävä kokemus ja oikea tausta ja asenne on se lottovoitto, yhdessä voisimme tehdä vaikka mitä.
        Tuolloin aiemmin oli tarjolla muutama jermu jotka olleet eri tyyppisissä hommissa.
        Vaikka yrityksentulos oli hyvä, oli autolukumäärä ja liikevaihto niin pieni että en palkannnut personelyhtiöitä ja Hesarin suurilmoiusta hakua varten, olisi näyttänyt vähän hassulta.

        Oli muuten työkkärin ja monsterin sivuilla logistiikkainsinöörikin vapaana ja vieläpä Etelä-Pohjanmaalta. Eli jos Laurila olisi halunnut insinöörin hommaan, niin ainakin jotain olisi ollut tarjolla. Insinöörejäkin on kädetöntä sorttia, joten ehkä joku muu sopii paremmin. Insinöörillä on ehkä hyvät laskutaidot.


      • Anonyymi
        rahastakin kirjoitti:

        Laurilan tapauksessa ongelma voi johtua rahastakin. Kyllä kunnon juitsarille täytyy maksaa enemmän kuin autokuskille.

        Vitut pidä autokuskit ei juitsaria edes oikeasti tarvi kun osaa itsekkin reitin suunnittella. Kuskien palkkaa pitää nostaa ja juitsareille kenkää


    • Reijo N

      Koitappa arvata miksi ei ole saaneet juitsaria hankittua. Hyvä kello kauas kuuluu - huono maan ääriin kaikaa...

      • aoisdj

        Näin on. Maine ei firmalla oo häävinen ja sellaanen ei tuu tyhyjästä.


    • A_Kjdh

      Ja kuskit tätä luokkaa:

      "Poliisipartio pysäytti tänään puolen päivän jälkeen Kauhavalla valtatie 19:llä raskaan ajoneuvoyhdistelmän, jonka kuljettajan puhalluskokeen tulos oli 1,69 promillea. Vuonna 1968 syntynyttä lapualaista miestä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.

      Poliisi otti kuljettajan ajokortin haltuunsa ja määräsi miehen ajokieltoon."

      • 3.0 yleensä oon puha

        Miten se niin vähän viisari heilahti.....ihmettelen kovasti..


      • Absolutisti

        Mahtoikohan joku käräyttää kuskin, kun ei poliisi usein ratsaa tuolla. Poikkeus tietenkin vahvistaa väännön.


      • Absolutisti
        Absolutisti kirjoitti:

        Mahtoikohan joku käräyttää kuskin, kun ei poliisi usein ratsaa tuolla. Poikkeus tietenkin vahvistaa väännön.

        Niin tietenkin sääänön, ei väännön.


      • pöttieinari

        Nyt kaatui Parkanossa. Auto oli aivan kansallismuseoon kuuluvaa ikäluokkaa.


    • 0a9qdu

      On täys paska firma. Ei maksa palkkoja oikein eikä ajallaan. Melkein jokaisella lähteneellä kuskilla jäänyt saatavia. Henkilöstöpolitiikka on perseestä ja syvältä.

      • ahristaako

        eiks työsuojelu ole tommossii varten.


    • McMahahaava

      Sellainen henkilö, jolla pysyy langat käsissä ja on kiinnostunut olemaan 24h/vrk firman asialla ei todellakaan lähde jollain 2500 €/kk kyseiseen hommaan, puhumattakaan jos on joku logistiikka-alan insinööri.
      Työnantajat näkevät juitsarin mielellään kuljettajana, jonka ei tarvitse ajaa (ainakaan joka päivä).

    • otisko

      Laurilalla on alalla sen verran huono maine, ettei sinne kukaan kovin helpolla mene.

      • Smurffeilija

        Minusta tuntuu et on parhaasta päästä bulk firmoista, kuten myös Korsu. Joten pitäskö olla hiljaa jos et asiasta mitään tiiä. Vai ookko kenties niitä hetken talossa olleita joitten touhuista ei tullu mitään, siinä tapauksessa kannattaa melkein mennä kotia itkemään ja ajamaan jotain muuta ku bulkki autoa....


    • kokemuspuhuu__

      Äärettömän hyvä firma. Palkka alan parasta ja tulee ajallaan. Isäntä todella reilu. Kalusto uutta scaniaa ja volvoa isoilla painoilla.

      • iuhbjhbj

        Jaa, Laurilan isäntä siälä taas äänes.
        Kyllä kuule kannattaa kuunnella enemmän sitä minkälaanen maine teijän firmalla on. Entiset kuskit tiätää kertoa monenmoista.


      • hukhb

        Janne siälä huuteloo. Kyttää täälä palstaa tiäs kuinka kauan ja laittaa viästiä isännille.


    • tiedostakiitollinen

      Alan ulkopuolisena, ihan mielenkiinnosta kysyisin: mikä on "juitsari"????

      • autonkuljettama

        Juitsari on ajojärjestelijä.Suunnittelee autojen reitit plus muut jutut.
        Rankka homma,en ihmettele jos paikka on pitkään auki.


    • Kokemuspuhu__

      Todella hyvä firma. Kova palkka ahkeralle. Täällä laiskuuden tai viinantakia kenkää saaneet parkuvat katkerana. Todella kympin arvoinen firma ja reilu isäntä, joka osaa hommansa kadehdittavan hienosti.

      • äiteesoli

        On se kumma kun totuuksia ei kestetä. Heti on Laurilan mätämuna täälä ittiänsä kehumas. Firma ei tosiaankaan oo kympin arvoonen ja sen tiätää kaikki tätä alaa tuntevat. Kalusto on vanhanaikaasta ja palkkaus on muualla paljon parempi. Konkurssikypsä firma tämä on. Siitä että pääse mihinkään ja se on taivahan tosi.
        Johtajatki kouluja käymättömiä ja sen huamaa. Peruskoulupohojalla ei kovin pitkälle mennä.


      • äiteesoli
        äiteesoli kirjoitti:

        On se kumma kun totuuksia ei kestetä. Heti on Laurilan mätämuna täälä ittiänsä kehumas. Firma ei tosiaankaan oo kympin arvoonen ja sen tiätää kaikki tätä alaa tuntevat. Kalusto on vanhanaikaasta ja palkkaus on muualla paljon parempi. Konkurssikypsä firma tämä on. Siitä että pääse mihinkään ja se on taivahan tosi.
        Johtajatki kouluja käymättömiä ja sen huamaa. Peruskoulupohojalla ei kovin pitkälle mennä.

        Niin, olisin tosin toista mieltä, ellen olisi saanut potkuja Laurilalta laiskuuden ja viinan takia. Mutta nyt mennään tällä linjalla.


    • ginjuiceee

      minä olen Aina juonut giniä juicella ja ajanut "termospulloja" jo 20 vuotta.
      Pitääpä hakea tätä hommelia...

    • Kuskipoloinen

      Pirun mukava ja oikea ammattimies ainakin isäntä siellä. Kalusto upeessa kunnossa.

      • Anonyymi

        Minä voisin hakea paikkaa mut kun toi alkoholi ongelma vaivaa, lupaan olla melkein aina selvinpäin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sen siitä saa kun polkee hintoja ja kusettaa kuskeja...


      • Anonyymi

        E.Laurila on kokurssikypsä firma.


    • Anonyymi

      Laurila maksaa kaikki mitkä pitää.

      • Anonyymi

        Unohdit mainita sen alkolukon. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mainita sen alkolukon. Miksi?

        Missähän täällä on alkolukko? Kauhian tietäväistä sakkia täällä tuntuu olevan....


    • Anonyymi

      Laurila teki 2019 liikevaihtoa 6.5 miljoonaa ja voittoa 18 tonnia.. hyvin näyttää menevän

    • Anonyymi

      Laurila hyvä paikka kuskille joka tekee työnsä kunnolla

    • Anonyymi

      KULJETUSLIIKE E LAURILA ON HYVÄ FIRMA OIKEASTI. MAKSAA TES MUKAISESTI JA KALUSTO UUTTA.

    • Anonyymi

      Itse allekirjoittaneena kalusto on todella uutta scaaniaa ja volvoa. Niinkuin jo aiemmin sanottu, niin palkka on aina maksettu itselle ainakin TESin mukaisesti. Parannettavaa myös löytyy, mutta kuitenkin reilu ja kunnioittava isännöitsijä. Työ on todella mukavaa, jos työpanostus on normaalia parempaa ja tehokasta.

      • Anonyymi

        Mainostaa tarvii, hyvin menestyvää firmaa protesti listoilla.


    • Anonyymi

      Nivalan parturi palkittut Miehille yksi ilmainen kasvohoito, stocman kadvohoitotjoden huijaus lasku Haapajärvi, psrttimaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe