Kenellä vastuu?

Kerran koirapuistossa tuli siihen portille pari kakaraa, luulin että katselevat koiria aidan toiselta puolelta. Sitten toinen pojista laittoi käden kahvalle, heti kiellettiin että älä avaa kun koirat voi karata. Avasi kumminkin ja tulivat pojat puistoon sisälle. Kuka korvaa jos jotain tapahtuu, koirat kun leikkivät, voi jotain sattua lapsille siinä leikin tiimellyksessä. Tai jos menevät koiria koskemaan luvatta jne. Minäkö joudun koiranomistajana maksamaan lääkärireissun jos lapsi kaatuu koiran juostessa päin/hypätessä vasten?(ja koiralla ei kyllä ole lupaa hyppiä, mutta koirakin joskus innoissaan unohtaa säännöt). Mikä ihme siinä on ette voida muksuille opettaa että KOIRApuisto on VAIN koirille tarkoitettu, eikä mikään lasten leikkipaikka. Mielestäni ei ole lasten paikka tuo koirapuisto, paitsi jos ovat vanhempiensa(ja koiransa) seurassa. Eikö voi mennö muualle leikkimään, samanlaista maastoa on ihan aidan toisella puolella, ja jos haluuvat koiria katsoa niin sitten sieltä ulkopuolelta vaan. Koirapuistoon ei muutenkaan kuulu tulla muiden koiria silittelemään, koirat tuodaan puistoon ihan muuta varten kuin lasten iloksi.
Toinen asia mikä mua ärsyttää on se,että toiset heittelevät keppejä/omia leluja siellä. Tosi kiva jos mun koira menee sen kepin/lelun perässä ja se koira jota "varten" heitetty alkaa rähisemään kun mun koira ottaa sen. Ja niitä helvetin nameja ei annetta siellä puistossa!!!

3

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *******

      sinne puistoon mennä ollenkaan? Eipä taida edes täällä ne ihmiset sun viestejä lukea kenelle ne olis suunnattu. Onhan se ärsyttävää ettei joillain ole käytöstapoja noudattaa sääntöjä, mutta niitä tulee olemaan aina. Suosittelen, että menet puistoon sitten vain tuttujen läsnäollessa, ettei tarttis totaalisesti hermojaan menettää.

      • Ramoona

        Ei kaikkea voi jättää tekemättä siksi ettei asiat suju juuri vain oman mielen mukaan.

        Asioista kuuluu ja täytyy sanoa, oikeuksiaan saa ja kuuluu puolustaa..

        Tietysti joidenkin mielestä se on vaan helpompi jättää koko asia silleen jos on vähän harmeja.


        Niin ja aloittajalle, että jos mukuloille on sanottu ettei saa tulla yms. ja tulevat silti, niin minä ainakaan en meinaa olla vastuussa.
        Opettaisivat sitten kotona tapoja kersoilleen.

        Mee sinne vaan :)


    • puheella

      vaan asiat selväksi. Koirapuistossa on ihan säännöt olemassa(esim. Ei leluja puistoon)joihin voit vedota, jos tulee vastaan sanomista.
      Lapsiakin voi kyllä tiukasti vaan kieltää tulemasta. Jos silti vaan sinne tunkevat, niin pyydä vanhempien nimet, osoitteet ja puhelinnumerot. Luultavasti eivät niitä anna, vaan lähtevät kiiruusti pois..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe