Sittenkin...

Kiimainen

Tämä tapahtui muutama vuosi sitten kun ystävämme saapui meille lapsineen pikkujoulun viettoon.Olimme laittaneet vaimoni kanssa paikat kuntoon ja tehneet hyvää ruokaa ja kattaneet pöydän kynttilöineen ja muine tarpeineen viiniä tietenkään unohtamatta.Tiedän että ystävämme pitävät viinistä ja se saa heidät aina sopivaan humalaan jolloin puheet siirtyvät enemmän ja vähemmän intiimeiksi.Illan kuluessa jo pidemmälle olin laittanut saunan päälle ja olimme valmiina lähtemään porukalla saunaan ja lapset olivat jo menneet nukkumaan joten saimme jatkaa iltaa aikuisten seurassa.Vaimoni kuitenkin ilmoitti ettei hän lähde saunaan kun "perä"vuotaa kuin vene ja samaan aikaan ystäväperheen mies kertoi jättävänsä saunan väliin jostainsyystä.No me kuitenkin menimme Mervin kanssa jo välillä kiusoitellen selänpesusta ja jos vaikka vähän alapäätäkin pitää pestä.Ajatukseni oli aika rajuja selänpesun suhteen ja ajattelinkin uskallanko tehdä todellisuudessa asialle mitään.Kalu alkoi osoittaa aina elonmerkkejä kun ajatus Mervin näkemisestä alasti kävi mielessä ja nythän se oli toteutumassa.Ollessani suihkussa Mervi kiusoitteli että mikäs tuolla veitikalla on kun se on noin erilainen kuin pissallakäydessä jolloin hän oli kerran nähnyt kaluni ulkona housuista ja siihen tietysti nolona sanoin että kun noin nätin tytön kanssa pääsee lauteille ei pikkuvelikään malta olla levossa.Mervi alkoi kertoa saunassa kuinka hän ei ole ollut tyytyväinen miehensä antamaan seksiin ja kertoi olevansa kovin jännittynyt tilanteesta ja kysyin halusiko josko hieroisin häntä hartioista.Tottakai sanoi Mervi ja kääntyi selin minuun.Aloitin hitaasti hartioista ja yläselästä ja Mervi näytti pitävän hieronnasta tai ainakin hengityksen kiihtyminen kertoi siitä.Aikani hierottuani Mervi kääntyi ja kysyi muitta mutkitta saako hän hieroa minua mutta ei hartioista.No mikäpäs siinä sanoin ja samalla hän otti kalusta kiinni ja alkoi sellaisen hieronnan josta en ole osannut kuvitella edes pahimmissa päiväunissani.Mun on saatava tätä ja heti!Sanoi Mervi ja runkkasi hieman ja otti koko kalun suuhunsa alkaen imemään sitä kuin ei olisi koskaan tehnyt sitä ennen.Koetin toppuutella että ollaan hiljempaa mutta Mervi ei aikonut lopettaa vaan mumisi jotainettä haluutsä tulla mun suuhun vai panna mua nyt heti?En kuitenkaan antanut vielä orgasmin tulla vaan käänsin Mervin makaamaan lauteille ja aloitin nuolemaan hitaasti sisäreisien pintaa josta siirryin hitaasti suoraan pillun sopukoihin ja ainakin ääntelystä päätellen Mervi tykkäsi koska ei mennyt minuuttiakaan kun selkä kääntyi kaarelle ja orgasmi tuli ilman että sormea tarvitsi työntää sisälle pilluun.Mervi hetken huohottaen sanoi käyvänsä suihkussa ja seurasin perässä jotta veitikkani ei jäisi ilman mitään tänä iltana.Hetken pestyään itseään kävin minäkin suihkussa ja Mervi alottikin sovitun selän pesun ensin normaalisti siirtyen etupuolelle ja kun käsi kosketteli hetken kaluani alkoi se osoittamaan heräämisen merkkejä jolloin Mervi suihkutti sen puhtaaksi vaahdosta ja otti heti kaluni suuhunsa mutisten taas jotain ihanaa...aahh.namia..tätä mä tarvitsen ja paljon ..no enpä sitä kauaa jaksanut vaan siirryimme saunan puolelle ja Mervi pyllisti minulle kutsuvasti sanoen,laita sisään kulta,tarvitsen sinua heti.Ääni oli ihanan käheä kiimasta ja viinistä että meinasin laueta jo pelkästä äänesta.Kiusoittelin hetken kalulla pillunhuulia ja painoin hitaasti kalun pohjaan asti kiiltelevään ja liukkaaseen pilluun.Mervi huoahti taas ja aloitti ihanan pyörityksen perseellään ja oli kiva tuntea kun kalu hitaasti puristui pillunseinämiä vasten.Kauaa ei tarvinnut liikkua kun jo aloin tuntea siemennesteen liikahtelevan palleissa ja yritin pitkittää nautintoa niin pitkään kun vain voin mutta Mervin sanoessa käheällä äänellään"anna tulla sisään vaan"kaikki ehkäisyt on kunnossa en voinut pidättää enää vaan laukesin saaden ihanimman orgasmin mitä oikeastaan olen koskaan saanut.Spermaa tuli vielä sykäyksittäin vetäessäni kalun pillusta ja puristin kalusta jolloin Mervi halusikin ottaa loput suuhunsa ja arvatkaa mikä tunne se olikaan....namia...ei voi muuta sanoa sanoin Merville ja lähdimme pesulle ja pois saunasta.Palatessamme olohuoneeseen saunasta hiljaa ettei lapset herää kuulimme ihmeellisiä ääniä olkkarista ja hitaasti hiivittyämme näkymme oli mitä mahtavin.Mervin miesystävä makasi sohvalla alapää paljaana ja vaimoni imi hänen kaluaan kuin tikkaria ja samassa kun he huomasivat saapumisemme istahdin sohvalle miehen viereen ja Mervi sanoi että hän kanssa....juttu ja ilta jatkuu jos vain joku haluaa...T.Edelleen kiimainen

5

14913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukea

      lisää!!!

      • Kiimainen

        Vaimoni säikähti tosissaan ja kertoi ettei voinut vastustaa Peten isoa kalua ja halusi maistaa sitä kun me oltiin Mervin kanssa saunassa ja sieltä oli kuulunut mitä ihmeellisempiä ääniä.Mervi otti pyyhkeeni ja jo herännyt kaluni näytti kohti taivasta.Mervi tarttui siihen ja sanoi vaimolleni,muistatkos kerran kun oltiin nuorempana tulossa Kotkasta ja autossa rupesi jutut olemaan hieman rivoja.Vaimoni myönsi ja on kertonut haluavansa nähdä kun Mervi ja minä teemme sen ja olemme joskus sopineetkin näin tapahtuvan.En vain osannut kuvitella kuinka kiihottavaa se olisi.Mervi kysyi vaimoltani otetaanko kisa kummalta ukolta lentää mälli nopeammin ja siitäkös kisa syntyikin.Naiset aloittivat sellaisen imutuksen ja luulin jo pallienkin olevan suussa niin kova imu Mervillä oli.Samalla huomasin kuinka vaimollani oli pikkarit aivan märät ja himo korkealla kun hän näytti nauttivan vieraan miehen imemisestä.Eipä tarvinnut kauaa Peteä imeä olihan hän jäänyt orkkua paitsi meidän tullessa saunasta ja sperma lensi kaaressa vaimoni kasvoille ja ohi jopa kirjahyllyyn asti.Aika kova huohotus kuului Peten suusta kun hän ruiski mehunsa pitkin olohuonetta ja sohvaa.Mervi halusi niellä koko uuden lastini ja hetken Peten ruiskuttelua katseltuani annoin tulla lastini Mervin suuhun jonka hän nielikin melkein kokonaan.Kauan ei Mervi odotellut vaan aloitti kaluni herättelemisen uudelleen ja vaimoni sanoi menevänsä pesemään pillunsa jotta Pete pääsisi panemaan häntä jos vaikka menkkapillu maistuisi Petelle.Pete ei oikein tykännyt ajatuksesta mutta meni kuitenkin vaimoni mukana pesuhuoneeseen ja me Mervin kanssa jatkoimme iloittelua olohuoneessa.Hetken päästä Mervi istui syliini ja aloitti ratsastamaan kalullani hitaasti myös itse nauttien ja samalla kuuntelimme ääniä joita kuului pesuhuoneesta..pane mua pete jookos pliis...kostuta kalusi vaikka ensin ja pane mua pyllyyn jos tahdot,mä oon niin kiimainen että taju lähtee.Sanoin Merville,mennään katsomaan salaa mitä pesuhuoneessa tapahtuu..sehän käy sanoi Mervi ja hiljaa menimme oven taakse kurkkimaan ja työnsin kaluni hitassti Merviin takaapäin josta hän näytti nauttivan samalla katsoen kun Pete pani vaimoani takaapäin ensin pilluun hitaasti ja sitten alkoi ujuttamaan isoa kaluaan vaimoni takapuoleen.Kovastihan tuo tykkää peppuseksistäkin sanoi Mervi ja halusi saman kohtelun.Hitaasti laitoin kaluni anukselle ja aloin työntämään sitä sisään.Yllättävän liukkaasti se upposi kokonaan sisään anukseen ja Mervi aloitti liikuttelun hitaasti nauttien..muutaman kymmenen työnnön jälkeen siirtäessäni sormen klitorikselle ja hieroessa klittaa Merviltä tuli orgasmi nopeammin kuin osasin odottaa ja samalla minulta tuli jo kolmas orkku ruiskuttaen spermani mervin selälle ja tisseille.Hetkenpäästä vaimoni saatua orkun näin peten taas ruiskuttavan spermat vaimoni kasvoille josta hän myöskin pitää...menimme Mervin kanssa pesulle ja pesimme kaikki toisemme puhtaaksi ja siirryimme lepäämääm olohuoneeseen.Tarinaan jatkoa jos joku vielä jaksaa...T.Kiima jatkuu


    • Kiimainen

      Eikö me PERKELE sovittu, että tästä ei kerrota, mitä?

      Unohdit mainita, miten väenvängällä halusit imeä mun munaa, homo sinä olet, häpeisit !!!!

      Hyi helvetti !!!

    • kiihottunut

      jatka pian pliis oo kiltti

      • mmm

        Oi, jatka, kiltti, aaaah, tekee hyvää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe