Miten on saako Playa del Carmenissa vaihtopisteessä vaiko pankin tiskiltä parhaan kurssin?
Valuuttaa
5
1528
Vastaukset
- paljon pankkeja
näy. Kävele kerran läpi vitoskatu ja vertaa rahanvaihtajien kursseja, jotka eivät paljon eroa toisista.
- Pablo33
Jos heittäydyt ihan hurjaksi ja kävelet 1-2 kadunväliä 5. avenidalta isolle tielle päin löydät useammankin pankin. Vaihtokurssi on hieman parempi, mutta pankissa joudut yleensä jonottamaan. Kun vaihdat 5. avenidan vaihtopisteissä kannattaa rahat aina laskea itse ennen kuin lähdet. 50-100 pesoa voi monesti unohtua virkailijalta... antavat sen kyllä sitten ihan kiltisti kun asiasta sanot.
- glo
Tänään jopa Forexilta vaihtuu 10€=n.177 pesoa aika hyvin pompsahtanut ylös päin...
- Tyhmä kysymys
Miten on, kannattaako dollareita vaihtaa Suomessa vai Playa del Carmenissa. Tiedän, että euroilla pärjää, mutta mahdollisesti tarvitsen myös dollareita. Täsmennyksenä vielä, tarkoitan, että eurot muutetaan dollareiksi.
- aiemmin
Tyhmä kysymys kirjoitti:
Miten on, kannattaako dollareita vaihtaa Suomessa vai Playa del Carmenissa. Tiedän, että euroilla pärjää, mutta mahdollisesti tarvitsen myös dollareita. Täsmennyksenä vielä, tarkoitan, että eurot muutetaan dollareiksi.
olisi ollut paljon edullisempaa olla mukana dollareita, jos tekee isompia ostoksia. Ne voi maksaa suoraan dollareilla, joilla oli ainakin silloin parempikurssi kuin eurolla pesoiksi vaihdettuna. teemapuistojen pääsymaksut Esim. xcaret, xel-ha, Kuuban reissu..
Xcaretin pääsymaksu näyttäis olevan 862,50pesoa tai 69taalaa eli homma on voinutkin muuttua päinvastaiseksi kun dollarin kurssi on vaellellut n. 1,25 - 1,60 välillä ja hintoja ei varmaan ehditä muuttaa samassa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683