Gallup

minävuan

Onko koirapuistoista mielestäsi enemmän hyötyä vai haittaa?
Oletko loppujen lopuksi tyytyväinen vai tyytymätön koirapuistoihin/koirapuistoiluun?

6

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------------------

      hyviä ja hyödyllisiä ovat niin kauan kun ihmisten yhteispeli säilyy.
      Monilla on ikävä tapa "omia" puisto itselleen ja kieltää muita koiria tulemasta.
      mielestäni puistoissa pitäisi olla sellaiset säännöt esim. klo 15-17 pienet koirat, klo 17-19 keskikokoiset koirat ja 19-21 suuret koirat. saattaisi toimiakin.

      • Nimetön

        tuo ehdotus muuten hyvä, mutta pitää ottaa huomioon myös ihmisten työajat.
        lainaan vähän

        "Monilla on ikävä tapa "omia" puisto itselleen ja kieltää muita koiria tulemasta.
        mielestäni puistoissa pitäisi olla sellaiset säännöt esim. klo 15-17 pienet koirat, klo 17-19 keskikokoiset koirat ja 19-21 suuret koirat. saattaisi toimiakin"

        Itse kysyn aina portilla kuka on tulossa ja minkäluonteinen koira on. esimerkiksi koirani ei tule toimeen samanikäisen nartunkanssa joka "pomottaa tai pelkää". mutta tällön päästän toisen koiran sisään ja menen itse ulos.


    • Nimetön

      paljonkin hyötyä. koira pääsee temmeltämään ja juoksemaan lajitovereidensa kanssa. meillä koira nauttii siitä ja paljon. tietysti on huonojakin päiviä millon puistoon tulee koira mitä siellä ei välttäättä kaivattaisi. mutta pääosin olen tyytyväinen tämähetkiseen puistoiluun.

    • paikka koiralle

      Käymme noin 3 kertaa viikossa puistossa. Aina tosin emme sinne pääse, kun siellä on joku sellainen, jonka kanssa koirani ei tule toimeen. Useimpien kanssa kyllä leikki sujuu, joten kokemukset pääasiassa positiivisia.

      Harmittaa kyllä "puiston omijat". Meidän puistossa käy mies monen beaglen kanssa ja viettää siellä ilmeisesti tuntikausia. Omani ei tule toimeen urosbeaglen kanssa ja olen sitten mennyt lenkin puistoilun sijaan. Usein tultuani 2 tunnin päästä lenkiltä takaisin päin, on se tyyppi siellä vieläkin. Eikä osoita eleelläkään lähtevänsä pois.
      Ne beaglet vielä kiljuvat aina ohi kulkiessa niin, ettei niiden isännän kanssa saa mitään puhutuksi, että pyytäisi antamaan jo toisillekin vuoron.

      • ketjunaloittaja

        Mielipidekysymys siis. Täällä vain niin hirmu usein haukutaan koirapuisto/muiden koirat lyttyyn, niin mietin että onko yhtään joka koirapuistoista tykkää. Itse kyllä tykkään. Joskus jotain pientä valittamista, ei pelkästään muiden koirista vaan omastakin, mutta ei niin suurta etten puistoon menisi. Useimmiten kuitenkin positiivisia kokemuksia. Ja kaiken a ja o on minusta se, että noudattaa sääntöjä, ja että koira on hallinnassa.


    • asia

      käymme säännöllisesti ja viihdymme. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe