Onko jo rauhallista. Onko kukaan käynyt siellä tämän kesän aikana. Odotan matkaa innolla.
Onhan Keniassa jo rauhallista
2
1296
Vastaukset
- Misty
Aikamoinen ennustaja saisi olla, että tietäisi mitä missäkin päin maailmaa tapahtuu tiettyinä hetkinä. Tällä tarkoitan sitä, että vaikea sanoa millainen tilanne on marraskuussa. Ilmassa kytee varmasti vielä (ja varmasti vielä pitkään), mutta vaikuttaako se lomailuun - jaa'a? Luulen, että lomakohteissa voi viettää ihan mukavan loman, mutta tietysti onhan se turvallisuus muistettava - ihan niin kuin muuallakin.
En ole siis käynyt Keniassa kesän aikana, mutta voisin matkustaa sinne piakkoin mikäli vain pystyisin :) Jokainen kuitenkin tekee omat päätelmänsä siitä, "uskaltaako"/haluaako jonnekin matkustaa mikäli siellä on levottomuuksia tms. ollut. - kun vain itsekin pääsisin
Olen lomaillut Keniassa kolme vuotta sitten. Oli tarkoitus lähteä kesän alussa uudemman kerran, mutta peruimme matkan maaliskuussa. Olen juuri saanut viestin Keniasta, että tilanne on hyvä ja että suuret lentoyhtiöt taas tuovat turisteja sinne. (British Airways, Air France etc.) Itse ainakin nyt taas uskaltaisin lähteä. Ja haluaisin. Kenialaiset ovat maailman hienoimpia ihmisiä turisteja kohtaan . Käytin rahani sitten tänä kesänä ihan muualle, mutta on pakko sanoa, että on jäänyt sydän Keniaan safarien ja upeiden ihmisten takia. Vielä sinne joku päivä matkustan! Lämpimästi suosittelten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119652- 49552
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54442
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440