Onhan Keniassa jo rauhallista

marraskuussa sinne

Onko jo rauhallista. Onko kukaan käynyt siellä tämän kesän aikana. Odotan matkaa innolla.

2

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misty

Aikamoinen ennustaja saisi olla, että tietäisi mitä missäkin päin maailmaa tapahtuu tiettyinä hetkinä. Tällä tarkoitan sitä, että vaikea sanoa millainen tilanne on marraskuussa. Ilmassa kytee varmasti vielä (ja varmasti vielä pitkään), mutta vaikuttaako se lomailuun - jaa'a? Luulen, että lomakohteissa voi viettää ihan mukavan loman, mutta tietysti onhan se turvallisuus muistettava - ihan niin kuin muuallakin.

En ole siis käynyt Keniassa kesän aikana, mutta voisin matkustaa sinne piakkoin mikäli vain pystyisin :) Jokainen kuitenkin tekee omat päätelmänsä siitä, "uskaltaako"/haluaako jonnekin matkustaa mikäli siellä on levottomuuksia tms. ollut.

• kun vain itsekin pääsisin

Olen lomaillut Keniassa kolme vuotta sitten. Oli tarkoitus lähteä kesän alussa uudemman kerran, mutta peruimme matkan maaliskuussa. Olen juuri saanut viestin Keniasta, että tilanne on hyvä ja että suuret lentoyhtiöt taas tuovat turisteja sinne. (British Airways, Air France etc.) Itse ainakin nyt taas uskaltaisin lähteä. Ja haluaisin. Kenialaiset ovat maailman hienoimpia ihmisiä turisteja kohtaan . Käytin rahani sitten tänä kesänä ihan muualle, mutta on pakko sanoa, että on jäänyt sydän Keniaan safarien ja upeiden ihmisten takia. Vielä sinne joku päivä matkustan! Lämpimästi suosittelten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7285
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4875
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4365
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4038
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48