minkä merkkistä pesuainetta menee vaippapyykillä? mistä ostat?
tuli vaan mieleen että onkohan mulla nyt ihan vääränlaista kun käytetään pul-taskuvaippaa ym.. kuivaliinapintaista.
pesuaine
2
417
Vastaukset
- Sisely
Meillä käytetään lähes aina kaikkeen pyykkiin pesupähkinöitä, joskus jos pyykki on todella likaista käytän sille teollista pesuainetta. Mutta vaippapyykki pestään aina pähkinöillä.
Vaipoille käy ainakin Erisan ja Ecover Delicate, ja varmaankin myös tuo Persil. - --------
alle 5% saippuaa (tukkii kuivaliinat), ei valkaisuaineita, ei optisia kirkasteita (haurastuttaa PUL:n), ei zeoliittia (heikentää imua).
Hajusteita ei suositella, koska voivat ärsyttää lapsen ihoa, mutta jos iho kestää hajusteet, on niiden käyttäminen tai käyttämättä jättäminen lähinnä makuasia.
Sopivia hajusteettomia ovat mm. LV kirjopesuaine, Erisan color, Allegro, rainbow sensitive color, nestemäinen hajusteeton BioLuvil ja monta muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277